2023-07-05, 11:09
Medlem
gronagubbens avatar
Från fup

Förhörsledare: Yasser säger i förhör att han blir tillsagd av dig och Marcus att han ska köpa guldtackor för pengarna han fick för bilen, vad säger du om det?

Alex: Vad trött jag blir. Han har uppenbarligen mytomaniproblematik.

Övrigt räkna man på Alex inkomst 2021 0ch 2022 så låg han i snitt på 30.000 kr i månaden efter skatt
(youtube 0ch streaming) detta bytade han ut mot ett trasigt liv,gjorde ett brott som han visste till 100% att han skulle åka på (alla vet att målis får ta smällen) och nu sitter han inlåst samt hans brud knullar hans bror. ödets ironi får mig nästan att tror på gud
Citera
2023-07-05, 11:44
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Från fup

Förhörsledare: Yasser säger i förhör att han blir tillsagd av dig och Marcus att han ska köpa guldtackor för pengarna han fick för bilen, vad säger du om det?

Alex: Vad trött jag blir. Han har uppenbarligen mytomaniproblematik.

Övrigt räkna man på Alex inkomst 2021 0ch 2022 så låg han i snitt på 30.000 kr i månaden efter skatt
(youtube 0ch streaming) detta bytade han ut mot ett trasigt liv,gjorde ett brott som han visste till 100% att han skulle åka på (alla vet att målis får ta smällen) och nu sitter han inlåst samt hans brud knullar hans bror. ödets ironi får mig nästan att tror på gud

Det är som att han VILLE åka fast och sitta inne igen. Han var väl trött på sitt liv och trött på sin brud. Nu fick hans som han ville. Enda sättet han kan slippa henne på är genom att sitta inne.
Citera
2023-07-05, 11:53
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Det är som att han VILLE åka fast och sitta inne igen. Han var väl trött på sitt liv och trött på sin brud. Nu fick hans som han ville. Enda sättet han kan slippa henne på är genom att sitta inne.

jag går också i dom tankarna känns som en flykt från wt-alva tragiskt
Citera
2023-07-05, 12:14
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Finns en annan tråd att diskutera henne i här;
(FB) Alex och Alva (Ceesay)

Men nu är hon ju ”relevant” att diskutera här igen kanske, iom att hon förekommer som målis i FUP:en..?
Nej, det är inte relevant att diskutera henne och youtubekanalen här utanför det som direkt har med Alex att göra. Det kan man göra i tråden du länkar till.
//mod
Citera
2023-07-05, 13:30
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:

dock insåg jag nu att dom var 2 st som delade på 30000 kr dvs 15000 kr per skalle. fuck! dom hade tjänat mer på att jobba ica eller gå på Akassa. Dom har skämt ut sig över hela sverige för mc donalds pengar.
Citera
2023-07-05, 15:56
Medlem
Gold94s avatar
Vilket svin Alex är, först hotar han Yassir att ta emot pengar på hans kort, sen får han skriva på bilköpet och köpa guldtackor efter det trycker Alex ner hans huvud och knäar sönder honom på revbenen medans Alva sitter i köket och hör allt men gör ingenting.

Fyfan vilket jävla smuts!!!!
Kan man sjunka lägre än så här??

Hoppas på lååånga fängelsestraff!
Senast redigerad av Gold94 2023-07-05 kl. 16:01.
Citera
2023-07-05, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Vilket svin Alex är, först hotar han Yassir att ta emot pengar på hans kort, sen får han skriva på bilköpet och köpa guldtackor efter det trycker Alex ner hans huvud och knäar sönder honom på revbenen medans Alva sitter i köket och hör allt men gör ingenting.

Fyfan vilket jävla smuts!!!!
Kan man sjunka lägre än så här??

Hoppas på lååånga fängelsestraff!

Vem är den här Yassir ?
Citera
2023-07-05, 17:21
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Jo jag vet exakt hur dom fungerar. Jag syftade på en behandling för narkomanin inte hans personlighetsstörning. Den är obotbar, men hans narkomani går att behandla. Han skulle kunna använda sin bakgrund till en fördel som så många andra men hans ego är för stort för att det kommer bli så. Han vill aldrig släppa sin inbillade image som kriminell gangster.

Det sistnämnda kan jag hålla med om men hans narkomani/missbruk går lite hand i hand med hans eventuella narcissistisk personlighet. Det är Precis det jag menar , en missbrukande narcissist kan du inte behandla . Dom går inte att behandla . Dom narkomaner och missbrukare som svarar bra på behandling är just dom utan denna personlighetsstörning.
Citera
2023-07-05, 17:43
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Vem är den här Yassir ?

Läs fup:en
Citera
2023-07-05, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Döms?
Vad menar du att hon ska dömas för?
Hon har blivit friad redan, står ju om det på dom sista sidorna här i tråden.

har inte läst mer än det som står på AB, menar bara att A inte är riktigt klok hon heller o borde egentligen dömas
Citera
2023-07-05, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Hon är redan avskriven från misstankar tror jag tyvärr :/
synd
Citera
2023-07-05, 17:51
Medlem
Gold94s avatar
Man måste vilja sluta med knarket och det vill inte Alex, han kommer att träna nu när han får sitta men det enda han tänker på är ut och festa efter voltan.

Han är bara en liten parasit i samhället med en IQ under 70.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in