2023-06-28, 22:15
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Kan du inte läsa graden HB har på sin tavla i kajutan.
Finns mängder med bilder på den.
Din pajas!
Hålla på med nån fånig härskar teknik är det allt du har att komma med?

Prova att skriva med tel ist för med tangentbord
Booomer.pajas..😄
Han är dokumenterat inte vicekorpral, oavsett vilka militärhistoriska föremål han lägger sig till med eller samlar på sig. Det är en omöjlighet, det är till och med troligare att han är fänrik, vilket han inte heller är, för att den graden har varit förekommande under hans möjliga tjänstgöringsår. Hans grad är högst troligen menig, rätt och slätt.

Jag skriver just med en telefon.

Varför skulle jag vara mer "boomer" än du? Såvitt jag kan bedöma, är vi ganska exakt på samma nivå i det avseendet. Är inte det där ett försök till just härskarteknik?
Citera
2023-06-28, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Tydligen har Vingmuttern varit utbränd (hur då?) och menar att det är därför varit tillbakadragen. Nämndes i en livesändning med fyllesheriffen idag.

Att lyssna på HBs fyllesnack tar väl ut sin rätt.
Citera
2023-06-28, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Han är dokumenterat inte vicekorpral, oavsett vilka militärhistoriska föremål han lägger sig till med eller samlar på sig. Det är en omöjlighet, det är till och med troligare att han är fänrik, vilket han inte heller är, för att den graden har varit förekommande under hans möjliga tjänstgöringsår. Hans grad är högst troligen menig, rätt och slätt.

Jag skriver just med en telefon.

Varför skulle jag vara mer "boomer" än du? Såvitt jag kan bedöma, är vi ganska exakt på samma nivå i det avseendet. Är inte det där ett försök till just härskarteknik?

Du har ju full koll på Grader på 70 talet så då är du nog mer mycket Boomer än mig!
Då ljuger din kompis om det åxso kul.😂
Citera
2023-06-28, 23:03
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Du har ju full koll på Grader på 70 talet så då är du nog mer mycket Boomer än mig!
Då ljuger din kompis om det åxso kul.😂
Om man ska diskutera ett ämne, måste det hållas förankrat i sanningen, även om det bara handlar om skvaller. Det förlorar alla poänger om alla som skriver tar sig friheten att bara slöljuga slentrianmässigt. Slöfockarna kan förvisso hålla dösnacket vid liv, men till slut handlar det ofrånkomligen inte om det som ska vara ämnet. Ja, jag garvade åt skämtet att det skulle ha inträffat något "oralt" mellan Bergmark och Rönne, både en och två gånger. Det innebär inte att lustigheten håller för användning hur många gånger som helst eller att vi bör betrakta skämtet som sanning.

Bergmark är inte min polare, du är inte min fiende. Jag har t ex uppskattat dina inlägg om Bergmark i hans fabler angående U137. Du är skarp när du är som bäst.
Citera
2023-07-01, 07:16
Medlem
Två mer eller mindre utvecklingsstörda, Fläskhaka och Fyllskalle sitter Och tror på allvar att det bara är en tidsfråga innan de är större än Rapport 😃
Det vore iochförsig en riktig happening, lyteskomik hela dagen..
Rapport är ju redan lyteskomik, bara efterblive LEO SOM inte fattat det 👍
Citera
2023-07-01, 20:02
Medlem
3N37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Han är dokumenterat inte vicekorpral, oavsett vilka militärhistoriska föremål han lägger sig till med eller samlar på sig. Det är en omöjlighet, det är till och med troligare att han är fänrik, vilket han inte heller är, för att den graden har varit förekommande under hans möjliga tjänstgöringsår. Hans grad är högst troligen menig, rätt och slätt

Vicekorpral försvann 1972 vill jag minnas. Herr B är född 1959(?).
Så vad han är haft haft för grad om någon så lär det inte vara Vicekorpral.
Citera
2023-07-04, 22:54
Medlem
Haha, nu sitter fyllot och lusläser ryska propagandakanaler och hävdar att rysslands förljugna utsagor om Ukrainas förluster är sanna. Han vägrar givetvis gå in på de enorma ryska förlusterna av både manskap och materiel, det skulle bli alldeles för pinsamt för honom. Sen när fyllot en man av kreml? Är det trasproletärerna på swebbtv som köpt Håkan med några boxar rödtjut?
Citera
2023-07-05, 09:21
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Haha, nu sitter fyllot och lusläser ryska propagandakanaler och hävdar att rysslands förljugna utsagor om Ukrainas förluster är sanna. Han vägrar givetvis gå in på de enorma ryska förlusterna av både manskap och materiel, det skulle bli alldeles för pinsamt för honom. Sen när fyllot en man av kreml? Är det trasproletärerna på swebbtv som köpt Håkan med några boxar rödtjut?

Han roligaste inslag på länge, i princip allt han kläckte ur sig i videon motsatte dessutom hans egna tidigare lögner om att han pratar ryska, fått medalj av kungen för att korrekt identifiera samtliga utländska vapensystem samt att hans källor är "underrättelsekontakter" som han pratar med personligen. Han är en alkad mytoman som sitter i sin båt och scrollar på Samnytt och dessutom inte är kompetent nog att tolka vad han ser på bilderna.
Citera
2023-07-05, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Han roligaste inslag på länge, i princip allt han kläckte ur sig i videon motsatte dessutom hans egna tidigare lögner om att han pratar ryska, fått medalj av kungen för att korrekt identifiera samtliga utländska vapensystem samt att hans källor är "underrättelsekontakter" som han pratar med personligen. Han är en alkad mytoman som sitter i sin båt och scrollar på Samnytt och dessutom inte är kompetent nog att tolka vad han ser på bilderna.

Ja han har fått brallorna neddragna på i princip varje lögn men han ångar på i oförhindrad takt. Ivrigt påhejad av hans tittarskara som förefaller sakna kritiskt tänkande. Gissningsvis har ingen av dem gått färdigt grundskolan med tanke på vad som skrivs och framförallt hur det skrivs. Antar att swish-donationerna stegrar i takt med hur mycket han ljuger och utan dessa pengar så blir det ingen billig fylla för att stävja det bottenlösa suget efter mer alkohol. En minst sagt ond cirkel. Hans leverne har redan börjat ta ut sin rätt och bättre lär det inte bli.
Citera
2023-07-05, 11:04
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall

Vilken båt? 😁
Befälhavare Bergmark vänder blad lika Carl XVI Gustaf, dvs igår finns inte!
Den trogna skaran löser dock varje vecka ett flak Kung samt en Capricciosa med extra fyllning åt honom, det är han väl värd! 😅
Senast redigerad av UnitedKingdom 2023-07-05 kl. 11:35.
Citera
2023-07-05, 13:01
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Vilken båt? 😁
Befälhavare Bergmark vänder blad lika Carl XVI Gustaf, dvs igår finns inte!
Den trogna skaran löser dock varje vecka ett flak Kung samt en Capricciosa med extra fyllning åt honom, det är han väl värd! 😅

Rättelse, det skulle naturligtvis stå "sin båt"!
Citera
2023-07-05, 13:03
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Ja han har fått brallorna neddragna på i princip varje lögn men han ångar på i oförhindrad takt. Ivrigt påhejad av hans tittarskara som förefaller sakna kritiskt tänkande. Gissningsvis har ingen av dem gått färdigt grundskolan med tanke på vad som skrivs och framförallt hur det skrivs. Antar att swish-donationerna stegrar i takt med hur mycket han ljuger och utan dessa pengar så blir det ingen billig fylla för att stävja det bottenlösa suget efter mer alkohol. En minst sagt ond cirkel. Hans leverne har redan börjat ta ut sin rätt och bättre lär det inte bli.

Undrar om vilket som tillfredsställer honom mest, att han lurar svagsinta på pensionen eller uppmärksamheten han får som "expert"? Pengarna eller egot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in