2023-07-03, 22:57
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Precis som när dom spelade så lever dom på namnet
Det var skrivet i sten att Liverpool inte skulle vinna ligan med honom i laget..
Någon vattnade gräset för mycket 🤬 sen skulle han inte vara i den positionen, dumt att utmana ödet.
Citera
2023-07-03, 22:58
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Ja, han visade ganska tydligt i Villa att han är väldigt taktiskt begränsad. Det var lite synd för det hade varit coolt att se honom som tränare i Liverpool och kanske äntligen få lyfta PL-bucklan. Efter Saudi hoppas jag han aldrig mer får ett tränarjobb i PL, pinsamt att välja pengarna såhär tidigt i sin tränarkarriär.
Inget fel med att välja dom pengarna när man får chansen istället för att hoppa runt i skitklubbar som man får sparken ifrån.. Hade du tackat nej till dom pengarna och fortsatt försöka eller?
Citera
2023-07-03, 23:01
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Någon vattnade gräset för mycket 🤬 sen skulle han inte vara i den positionen, dumt att utmana ödet.
Ässch! Han och Terry kan skylla på gräset, men alla vet att det är nerver och skitspelare
Citera
2023-07-03, 23:09
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ässch! Han och Terry kan skylla på gräset, men alla vet att det är nerver och skitspelare
Hade de ens platsats på WH bänken?
Citera
2023-07-03, 23:12
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Hade de ens platsats på WH bänken?
Inte i dagens form kan jag garanter iaf
Citera
2023-07-03, 23:54
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ja lönen är en aspekt att ta hänsyn till samtidigt hur länge orkar Maquire sitta på bänken utan få speltid? Till sist ryker även landslagsplatsen.
Orkar han sitta av sista 2 åren för att casha in?

Tack för sidan, aldrig sett förr.

Ett lån inom PL där United står för 50-70% av lönen ser jag som en utväg. Om Maguire gör det bra i mitten/botten och får en mini-revansch, kanske det finns en lösning för alla tre parter nästa sommar. United slipper betala lönen sista året, lånande klubb får in honom och Maguire själv är ok med en rejäl lönesänkning och ett sista bra kontrakt om han får en fet sign on. Men det är många om som ska klicka för att det ska bli så.

Väldigt få spelare, nästan ingen, eller managers, går frivilligt iväg från ett guldkantat kontrakt. Winston Bogarde fick mycket skit back in the day, men idag är det hur alla agerar. Får du ett bra kontrakt mjölkar du det tills det är slut.

Sidan är so and so pålitlig men den ger en fingervisning om hur det ligger till. Brukar kunna användas för att se nyktert på om ett rykte har någon som helst sanningshalt.
Citera
2023-07-04, 11:17
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Det gör dom väl ändå inte? Vem fan gillade Stoke? Hatade också argumentet "skulle Messi klara av en kall bortamatch i Stoke"... Klart som fan han skulle och hade joggat igenom försvaret.

Nä antagligen inte. Problemet med Stoke för mig var nog mest Tony Pulis, riktigt rötägg. En av hans tidigare spelare skyller Aaron Ramsey's benbrott på Pulis. https://talksport.com/football/453895/tony-pulis-leg-break-aaron-ramsey-stoke-arsenal/

Jo men det var lite skoj några gånger ändå, nuförtiden är det mest tröttsamt att dom fortfarande tar upp det.
Senast redigerad av jontepsg 2023-07-04 kl. 11:29.
Citera
2023-07-04, 11:29
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ja summan är tokhög och ännu en spelare är på väg till Chelsea, Ângelo, Brasilien..

Det är skralt med fynd, min tanke är att göra om Valverde till hälft DM, har spelat några DM men var 4 år sen men tror har har kunskapen. Äger man bollen behöver vi inte försvara 😎 enkel matte..

Möjligt ni får behålla Partey men känns hugget som stucket, vill han vara kvar? Har inte sett gör eller emot då bara en undran.
Xhaka lämnar med största sannolikhet, lovad att få gå om ni tog in en DM.

Xhaka lämnar, Leverkusen får punga upp hela £20m för honom. En bra deal tycker jag. När han kom till Arsenal 2016 för £30m så blev han Arsenals tredje dyraste spelare genom tiderna.. det är verkligen nya tider på Emirates nu och jag hoppas att inte summorna ökar ännu mer.

Partey kommer nog bara säljas om någon mer värvas, har inte heller hört något från hans camp om han vill stanna eller lämna. Så jag antar att han är fine med bägge.

Valverde som DM, spännande men låter också som en rejäl chansning. 😁
Citera
2023-07-04, 12:10
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Kan vara höna av en fjäder men ställer frågan.
Möjligt omedvetet, noll koll på Instagram.

Vad innebär det att ta bort sitt klubbnamn i sin bio på Instagram? Något Thiago ska ha gjort.
Finns det några belägg för att LFC någonsin stått med på Thiagos Instagram? Själv har jag ingen aning men sett flertal som säger att det aldrig varit med. Ryktet kan lika väl komma från någon som märkt att det inte står med och dragit förhastade slutsatser. Oavsett om det stämmer eller inte så vore det ingen shock om Thiago lämnar.

Citat:
Pochettino har uttalat sig, tror han har glömt bort City..

“In the last 10, 12, 15 years, Chelsea is the greatest team in England”.
Det vanliga "dags att sälja in sig till lagers supportrar* snack. Dumt sagt men inget att lägga större vikt vid.
Citera
2023-07-04, 13:45
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Xhaka lämnar, Leverkusen får punga upp hela £20m för honom. En bra deal tycker jag. När han kom till Arsenal 2016 för £30m så blev han Arsenals tredje dyraste spelare genom tiderna.. det är verkligen nya tider på Emirates nu och jag hoppas att inte summorna ökar ännu mer.

Partey kommer nog bara säljas om någon mer värvas, har inte heller hört något från hans camp om han vill stanna eller lämna. Så jag antar att han är fine med bägge.

Valverde som DM, spännande men låter också som en rejäl chansning. 😁

Partey känns som en spelare vi skulle kunna casha in rejält på och skicka till Saudi. Magnifik första halvan av förra säsongen men slutade ju med att han petades till förmån för Jorghino. Är nog sista sommaren att få lite betalt för honom.
Citera
2023-07-04, 14:30
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Partey känns som en spelare vi skulle kunna casha in rejält på och skicka till Saudi. Magnifik första halvan av förra säsongen men slutade ju med att han petades till förmån för Jorghino. Är nog sista sommaren att få lite betalt för honom.

Jo det har ju ryktats om runt €40m från Saudi och som du säger sista chansen att få cash för honom. Men att släppa både han och Xhaka med bara Rice in känns lite väl risky och det verkar inte Arteta vilja heller. Lavia blir nog för dyr, så vad finns det mer för alternativ tillgängliga?
Citera
2023-07-04, 14:38
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Jo det har ju ryktats om runt €40m från Saudi och som du säger sista chansen att få cash för honom. Men att släppa både han och Xhaka med bara Rice in känns lite väl risky och det verkar inte Arteta vilja heller. Lavia blir nog för dyr, så vad finns det mer för alternativ tillgängliga?

Det snackas ju om att Arteta avser att vilja spela Havertz i Xhaka-rollen. Hur "förståsigpåare" nu ska kunna veta det, tror ju knappast Arteta snackar öppet om sin taktik.

Hursomhelst är ju det lite intressant. Lite som när Wenger skolade om Henry från ytter till en av världens bästa anfallare.

Men 20 för Xhaka, 30-40 för Partey och kanske 20-40 till för Holding/Pepe/Tavares så finns det ju att punga upp för Caicedo också, framför ögonen på Chelsea.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in