2023-07-03, 21:27
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Han skulle passa perfekt i Everton tror jag. Men frågan är ju hur mycket United vill ha för honom? Bästa för alla vore väl att skiljas åt även att det kommer bli en rejäl förlustaffär för United.
Har dom något annat val? Just nu tickar han pengar och upptar trupplats. Vad har egentligen för värde på marknaden? Svårt att sätta den summan tycker jag.
Citera
2023-07-03, 21:55
Medlem
Drickbacks avatar
Någon som är sugen på ny offside bedömning 24/25? Blir test här och var 23/24..
https://www.primenewsghana.com/sports/fifa-set-to-trial-new-wenger-offside-rule-from-next-season.html
givemesport
Citera
2023-07-03, 21:56
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Har dom något annat val? Just nu tickar han pengar och upptar trupplats. Vad har egentligen för värde på marknaden? Svårt att sätta den summan tycker jag.

Nä jag tycker inte det, dom borde sålt han förra sommaren eller direkt efter VM. Väldigt svårt att sätta värde på honom men transfermarkt.com värderar honom till €20m.

Enligt twitter-journalister så ska Chelsea ha skickat ett kontraktserbjudande till Romeo Lavia.
https://twitter.com/Santi_J_FM/status/1675946158613491741?t=TFALJZk9JoYqG50GB5r0FQ&s=19
Citera
2023-07-03, 22:15
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Nä jag tycker inte det, dom borde sålt han förra sommaren eller direkt efter VM. Väldigt svårt att sätta värde på honom men transfermarkt.com värderar honom till €20m.

Enligt twitter-journalister så ska Chelsea ha skickat ett kontraktserbjudande till Romeo Lavia.
https://twitter.com/Santi_J_FM/status/1675946158613491741?t=TFALJZk9JoYqG50GB5r0FQ&s=19
Var inne för en stund sedan och såg summan.

Chelsea får gärna köpa honom till dom pengarna, 50 för 19- åring med 1 år i ett bottenlag som erfarenhet är sjukt högt pris.

Tittar just nu på vilka DM som finns/kostnad/kontraktslängd.
Citera
2023-07-03, 22:16
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Han skulle passa perfekt i Everton tror jag. Men frågan är ju hur mycket United vill ha för honom? Bästa för alla vore väl att skiljas åt även att det kommer bli en rejäl förlustaffär för United.
Varför skulle han vara perfekt i Everton för? Dom har väl redan en övervärderad gammal Unitedmittback ?
Citera
2023-07-03, 22:18
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Varför skulle han vara perfekt i Everton för? Dom har väl redan en övervärderad gammal Unitedmittback ?
Passar lika bra i WH

Vem ska man köpa 🤔
https://www.transfermarkt.com/detailsuche/spielerdetail/suche/43506775
Citera
2023-07-03, 22:22
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Passar lika bra i WH

Vem ska man köpa 🤔
https://www.transfermarkt.com/detailsuche/spielerdetail/suche/43506775
Varför är du så avundsjuk på West Ham för ? Är det Moyes du vill åt när Klopp lämnar?
Citera
2023-07-03, 22:25
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:

För dom spelar en typ av fotboll som jag tror passar honom bra. Han och Sean Dyche ♥️
Citera
2023-07-03, 22:30
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Varför är du så avundsjuk på West Ham för ? Är det Moyes du vill åt när Klopp lämnar?
Rist i tabellen och WH ramlar ur hehe
Klopp’s ersättare kan mycket möjligt heta De Zerbi, vår härmapa likt Arteta - Pep..
Citera
2023-07-03, 22:31
Medlem
Free12s avatar
Citat:
För dom spelar en typ av fotboll som jag tror passar honom bra. Han och Sean Dyche ♥️
Släppa in massor av mål? Keane och Maguire framför Pickford hade kunnat bli magi
Citera
2023-07-03, 22:31
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Var inne för en stund sedan och såg summan.

Chelsea får gärna köpa honom till dom pengarna, 50 för 19- åring med 1 år i ett bottenlag som erfarenhet är sjukt högt pris.

Tittar just nu på vilka DM som finns/kostnad/kontraktslängd.

Helt missat summan men ja jäklar. Vad hände med Caicedo då? Eller ska dom spendera runt 120-130 miljoner pund på två spelare som har ca 60 PL-matcher ihop? Dom räknar kallt med att det inte är några one season wonders iaf 😁

Vilka hittar du? Det finns inte så många väl. Jag tror nog Arteta behåller Partey en säsong till ifall det inte blir någon Lavia, och det lär inte bli av om Chelsea är intresserade på allvar.
Citera
2023-07-03, 22:32
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Rist i tabellen och WH ramlar ur hehe
Klopp’s ersättare kan mycket möjligt heta De Zerbi, vår härmapa likt Arteta - Pep..

Jag som trodde Gerrard skulle ersätta Klopp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in