Citat:
Ursprungligen postat av
Mowglino
Fast vi alla som har sett videon på händelsen, vet ju att han vart misshandlad just PGA Dumpens sista uthängningar av honom, där han påstås ha raggat på en fullt laglig 15 åring.
Det var ett antal invandrare som misshandlade honom och kallade han för pedofil och andra saker.
Nästa gång kanske du ska ta reda på fakta innan du kommenterar.
1) han har blivit misshandlad redan innan dumpen pga sitt eget ocharmiga beteende!
2) han blir misshandlad igen straxt efter uthängningen på dumpen, då han redan några dagar efter va ute på stan igen o körde runt o leta yngre tonåringar!
3) han blir återigen misshandlad ett par månader efter uthängningen på dumpen.
Din slutsats blir då att även denna händelse automatiskt ska skyllas på dumpen?? Att gäddan själv inte haft någon del alls i att nu återigen betett sig på ett sådant sätt att han förtjänar en lavett eller två? Om du inte va på plats så har du inte en aning om varför han fick stryk!!
Det jag skrev i mitt inlägg va att han åkt på stryk innan dumpen, o att sannolikheten va stor att även denna gång inte handlade om dumpen utan om honom själv!
Edit: såg nu att du hänvisar till den GAMLA misshandeln/videon som kom direkt efter uthängningen!! Det jag svarade på va ett påstående om en NY misshandel att han blivit misshandlad igen nyligen som någon skrev, därav svarade jag att det inte behövde hänga ihop med dumpen då han som sagt fått stryk även innan dumpen!