2023-07-02, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Haha hur kommer det sig att så många av gäddorna har fru/sambo/barn i så fall? Dessa gäddor är varken snygga eller rika.

Men de är ju bevisligen inte nöjda. De är ju sambos med Jabba de Hutts med uselt PH-värde i könet. Tippar på att de nötar porr om kvällarna o ronkar på dass när tillfälle ges.
Letar de liksom barn för att gotta sig med. Då är det ganska långt gånget i sin sexpsykos 😅
Citera
2023-07-02, 22:30
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Polisen har fått över 1 miljard nu på 8år, dags att göra nytta nu. Dom behöver inte mer pengar nu på ett bra tag. De är inte där problemet ligger, utan problemet ligger i toppskiktet, från rikspolischefen som borde ha gått för längesen, han var redan värdelös när han var hos SÄPO, och nu lär han få vara kvar trots att han tagit livet av en person (han visste om att Löfving va självmordsbenägen). De är så värdelöst de bara går. Poliserna på fältet gör ett kanon jobb, men cheferna ska bara gå och söka jobb på ICA eller något
1 miljard är bara 100 kr per svensk, Dumpen får 10 000 eller mer per gädda. De som ger polisen kunde öronmärka dessa till pedofiljakt, fast förmodligen omöjligt då för polisen att ta emot. Då de måste vara neutrala i sin yrkesutövning.

När det gäller Löfving så är det i Dumpens motto, han gav sitt knull fördelar, sedan trakasserade han henne, och Dumpen tycker sådana självmord är bra, rensar bort äckelgubbarna tycker de.
Citera
2023-07-02, 22:34
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Det gör vi hela tiden, kallas skatt
Visst men alternativ till skuldsanering och starköl till Sara och Patrik. Patrik kommer falla ner i sitt gamla hål med drickandet.
Citera
2023-07-02, 22:38
Medlem
Lotta som konfronterar #249 vill jag ge 9 gäddor av 10 möjliga för konfrontationen.
Tyvärr ligger sara o patrik bara på 5-6.
Hon skötte det superbra och verkligen pressade gäddan.
Lugnt o sansat men bestämt och gott om frågor och kommentarer.
Superbra🙌
Senast redigerad av aanonymous 2023-07-02 kl. 22:40.
Citera
2023-07-02, 23:09
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aanonymous
Lotta som konfronterar #249 vill jag ge 9 gäddor av 10 möjliga för konfrontationen.
Tyvärr ligger sara o patrik bara på 5-6.
Hon skötte det superbra och verkligen pressade gäddan.
Lugnt o sansat men bestämt och gott om frågor och kommentarer.
Superbra🙌

Patrik och Sara är urusla på konfrontationerna. De är alldeles för aggresiva och hånfulla.
Vill man få folk att prata är det fullkomligt fel taktik att ta. Det är därför så många konfrontationer är så tråkiga, det är liksom meningslöst att försöka diskutera med någon som i det närmaste står och skriker "PEDOFIL" och pekar finger.

Det förstör rätt mycket då det hade varit oerhört mycket mer intressant att höra gäddornas tankar och känslor inför vad de sysslar med. Men istället blir det oftast bara flykt i panik. Finns amerikaner som sysslar med sånt här och de är (iallafall de jag sett) oerhört mycket skickligare och närmar sig betydligt fredligare och med intentioner att få folk att prata. Blir väldigt mycket mer intressant då. Får ofta känslan att både Patrik och Sara är lite smått dumma i huvudet. I vilket fall som helst har de för mycket känslor inför vad de gör. Patrik är bittter över all Viljo Nousiainen kuk han var tvungen att suga och jag misstänker starkt att även sara blivit påsatt som barn, de är för emotionellt insnurrade i det hela.
Senast redigerad av GROKNAK.Ankbonden 2023-07-02 kl. 23:14.
Citera
2023-07-02, 23:16
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
De är lågintelligenta och porrskadade. De här snubbarna frenesirunkar förmodligen till allsköns porr dagarna i ända, och går igång på minsta lilla hudbit. I sina små små egocentriska världar tror de att kvinnor (och småflickor och småpojkar)är lika översexuella och lätta att tända som de är. Så de tror nog på fullt allvar att en kuk, oavsett hur den ser ut får alla att bli jättekåta. Det är nästan lite humoristiskt att se hur världsfrånvända de är i sin sexualitet. Porr i för stora mängder är definitivt skadligt, de har aldrig greppat det sociala spelet till det motsatta könet och tror på fullt allvar att det går till som i hårdporrfilmer.
Det du skriver stämmer överens med min uppfattning. Till det du skriver så kan man även tillägga att porr i för stora mängder även är avtrubbande när det kommer till diverse perversioner. För att citera Randy i South Park:
Citat:
Once you've jerked off to Japanese girls puking in each others mouths you can't just go back to Playboy
Det är givetvis på grund av detta som vi har sett en del gubbar skriva om till exempel bajs och hundar.
Citera
2023-07-02, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Patrik och Sara är urusla på konfrontationerna. De är alldeles för aggresiva och hånfulla.
Vill man få folk att prata är det fullkomligt fel taktik att ta. Det är därför så många konfrontationer är så tråkiga, det är liksom meningslöst att försöka diskutera med någon som i det närmaste står och skriker "PEDOFIL" och pekar finger.

Det förstör rätt mycket då det hade varit oerhört mycket mer intressant att höra gäddornas tankar och känslor inför vad de sysslar med. Men istället blir det oftast bara flykt i panik. Finns amerikaner som sysslar med sånt här och de är (iallafall de jag sett) oerhört mycket skickligare och närmar sig betydligt fredligare och med intentioner att få folk att prata. Blir väldigt mycket mer intressant då. Får ofta känslan att både Patrik och Sara är lite smått dumma i huvudet. I vilket fall som helst har de för mycket känslor inför vad de gör. Patrik är bittter över all Viljo Nousiainen kuk han var tvungen att suga och jag misstänker starkt att även sara blivit påsatt som barn, de är för emotionellt insnurrade i det hela.

Patrik och Sara agerar i affekt pga sina personliga bagage tror jag. Sedan blir det ju mindre arbete för dem när gäddorna flyr direkt och ibland får jag känslan av att de är lite lata. Som exempelvis när gäddan som bara skulle svara i telefonen, lämnade dörren öppen (för att återkomma) ja, då drog de sin kos.
Citera
2023-07-02, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Patrik och Sara agerar i affekt pga sina personliga bagage tror jag. Sedan blir det ju mindre arbete för dem när gäddorna flyr direkt och ibland får jag känslan av att de är lite lata. Som exempelvis när gäddan som bara skulle svara i telefonen, lämnade dörren öppen (för att återkomma) ja, då drog de sin kos.
Det finns vissa begränsningar för vad de kan göra utan att anklagas för brott också.
Citera
2023-07-03, 02:03
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Visst men alternativ till skuldsanering och starköl till Sara och Patrik. Patrik kommer falla ner i sitt gamla hål med drickandet.

Jag har väldigt svårt att se att P skulle ha tid o dricka så mkt med tanke på att dom far ut o bestämmer träff med gäddor hela dagarna, han skulle nog ha åkt dit på rattfylleri vid det här laget

Vad gäller S så blev hennes skuld betald av en privatperson i samband med att domännamnet skulle säljas på auktion, Swish pengarna går nog mestadels till drivmedel och dylikt
Citera
2023-07-03, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Rosevin vid 11 på Gotland är en pangstart på den resan mot hålet...
Citera
2023-07-03, 07:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Rosevin vid 11 på Gotland är en pangstart på den resan mot hålet...
Hur vet du att det är sant? Han kanske bara skrev så för att provocera en del av sina följare, och med rosé-coach-Janne-246 i färskt minne.
Citera
2023-07-03, 08:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Det finns vissa begränsningar för vad de kan göra utan att anklagas för brott också.

Vad är det för brott du tänker på ?
Hur länge tar det innan en gädda börjar snacka sex? jag menar fiskar dom länge eller blir det snabbt napp. För om lockfågeln eller vad det heter själv fortsätter och lockar då blir det kanske lite shady vad dom är ute efter
jag försvarar inga gäddor men jag har sett konversationer där låtsastjejen själv tar upp kontakten efter att gäddan tystnat och verkligen jobbar för att få han att nappa
Senast redigerad av Goldentie 2023-07-03 kl. 08:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in