Citat:
Ursprungligen postat av
aanonymous
Lotta som konfronterar #249 vill jag ge 9 gäddor av 10 möjliga för konfrontationen.
Tyvärr ligger sara o patrik bara på 5-6.
Hon skötte det superbra och verkligen pressade gäddan.
Lugnt o sansat men bestämt och gott om frågor och kommentarer.
Superbra🙌
Patrik och Sara är urusla på konfrontationerna. De är alldeles för aggresiva och hånfulla.
Vill man få folk att prata är det fullkomligt fel taktik att ta. Det är därför så många konfrontationer är så tråkiga, det är liksom meningslöst att försöka diskutera med någon som i det närmaste står och skriker "PEDOFIL" och pekar finger.
Det förstör rätt mycket då det hade varit oerhört mycket mer intressant att höra gäddornas tankar och känslor inför vad de sysslar med. Men istället blir det oftast bara flykt i panik. Finns amerikaner som sysslar med sånt här och de är (iallafall de jag sett) oerhört mycket skickligare och närmar sig betydligt fredligare och med intentioner att få folk att prata. Blir väldigt mycket mer intressant då. Får ofta känslan att både Patrik och Sara är lite smått dumma i huvudet. I vilket fall som helst har de för mycket känslor inför vad de gör. Patrik är bittter över all Viljo Nousiainen kuk han var tvungen att suga och jag misstänker starkt att även sara blivit påsatt som barn, de är för emotionellt insnurrade i det hela.