Citat:
Ursprungligen postat av
Florman
Det här fick mig att tänka på när jag en gång hade tråkigt och roade mig med att göra trollkonton på BodyContact.
Jag upprättade profiler med totalt olika åldrar och sexuellt intresse på kvinnorna och intressant nog så var det ofta som samma individ som exempelvis sa sig tända på den 80-åriga profilen som ville ha vaniljsex, även skrev till den 19-åriga våldsintresserade profilen och påstod sig också tända på sadomasochism. Helt sjukt
. Tror att Dumpens gäddor beter sig liknande för att överhuvudtaget lyckas få tag på någon. #249 kan ju liksom inte vara renodlad hebefil om han haft ett förhållande med en 20 år äldre kvinna..
Jag har liknande erfarenhet som du och instämmer i din beskrivning. Till din beskrivning kan även läggas att det inte spelar någon roll om profilen är tjock/smal, lång/kort, under/medel/överklass, neger/vit, handikappad, eller (i vissa fall) man/kvinna. Dessa gubbar går helt enkelt igång på allt som har två (ibland som sagt ett) hål, och det är därför som jag kallar dem för allätare. Precis som du skriver, varför skulle då ålder vara en variabel som gubbarna bryr sig om?
Med detta sagt så vet jag att det finns renodlade pedofiler. Jag behöver dock se en anställning på ett dagis, en idrottslärarutbildning, ett förhållande med en ensamstående mamma, eller något liknande, för att dra den slutsatsen om en person. Att någon sitter på alla upptänkliga sidor och bombar allt de ser med meddelanden säger inte något alls om deras sexuella preferenser om du frågar mig.