Är barnen omhändertagna? Att inte förskolan märkt? Skolan ?
Nej Meeri har barnen ..Hon har massa medeciner och förgiftar barnen ...min brorsa skrev ett brev 2 brev skriv inte på flashback och vill du veta om mörke och vakum ..vill du va min syster? ..jag brände upp brevet det var onska att han ville skryta.. Merri ,snälla gör en oros anmällan ..Meeri är sjuk och kanske prostituerar barnen jag frågade Fredrik men han svarade inte
Han e på quora och juger. Han sa att han hade en syster I usa och han sa att jag drömde I engelska. Han har inte pratat med mej överhuvudtaget , han flytta ort till ort och gömde sej med meeri så ingen kunde prata med honom eller barnen. Sen skriver han att jag inte ska skriva på flashback...pucko...jag gör vad jag vill,vem fan e Freddan som ska beodra mej vad jag ska göra?
Inte enligt domen som föll nu ivf, har du läst den?
Vilka av barnen har du träffat? Hur många gemensamma barn har de?
7 några har dött....Hennes mage e tom sa hon på internet hon vill ha fler barn.. snälla oros anmälad henne ..Fredrik för svarar meeri så hon kan förgifta och ha barnen hon är jävulen så han kan göra dst igen ....
7 några har dött....Hennes mage e tom sa hon på internet hon vill ha fler barn.. snälla oros anmälad henne ..Fredrik för svarar meeri så hon kan förgifta och ha barnen hon är jävulen så han kan göra dst igen ....
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan-1
Här svarar han i forum att han visar barn människolungor och berättar vad farligt det är att röka