2023-07-01, 18:49
Medlem
Är barnen omhändertagna? Att inte förskolan märkt? Skolan ?
Citera
2023-07-01, 19:13
Medlem
Mamman skrev ju t.o.m. på Facebook om händelserna typ: Han hade sitt huvud i NN1 underliv vad gör jag?

Så hon borde inte ha barnen alls….

Va de tre barn han förgrep sig på?
Citera
2023-07-03, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Är barnen omhändertagna? Att inte förskolan märkt? Skolan ?
Nej Meeri har barnen ..Hon har massa medeciner och förgiftar barnen ...min brorsa skrev ett brev 2 brev skriv inte på flashback och vill du veta om mörke och vakum ..vill du va min syster? ..jag brände upp brevet det var onska att han ville skryta.. Merri ,snälla gör en oros anmällan ..Meeri är sjuk och kanske prostituerar barnen jag frågade Fredrik men han svarade inte
Citera
2023-07-03, 07:43
Medlem
Citat:
Mamman skrev ju t.o.m. på Facebook om händelserna typ: Han hade sitt huvud i NN1 underliv vad gör jag?

Han våltog och stoppage penisen I 3 barn från dom var 3 månader gammal och up
Senast redigerad av Nina4uuu 2023-07-03 kl. 07:46. Anledning: Felstavat
Citera
2023-07-03, 21:08
Medlem
Mamman och pappan 🤬

https://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/baby-skadad-n%C3%A4r-bussen-kr%C3%A4ngde-1.1179280
Citera
2023-07-03, 21:15
Medlem
Verkar bott på flera platser och nu sist Kälarne
Citera
2023-07-03, 21:21
Medlem
Här svarar han i forum att han visar barn människolungor och berättar vad farligt det är att röka

https://sv.quora.com/Vad-kan-orsaka-att-ens-12-%C3%A5riga-dotter-alltid-%C3%A4r-grinig
Citera
2023-07-03, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan-1
Här svarar han i forum att han visar barn människolungor och berättar vad farligt det är att röka

https://sv.quora.com/Vad-kan-orsaka-att-ens-12-%C3%A5riga-dotter-alltid-%C3%A4r-grinig
Han e på quora och juger. Han sa att han hade en syster I usa och han sa att jag drömde I engelska. Han har inte pratat med mej överhuvudtaget , han flytta ort till ort och gömde sej med meeri så ingen kunde prata med honom eller barnen. Sen skriver han att jag inte ska skriva på flashback...pucko...jag gör vad jag vill,vem fan e Freddan som ska beodra mej vad jag ska göra?
Citera
2023-07-03, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nina4uuu
Han våltog och stoppage penisen I 3 barn från dom var 3 månader gammal och up
Inte enligt domen som föll nu ivf, har du läst den?

Vilka av barnen har du träffat? Hur många gemensamma barn har de?
Citera
2023-07-05, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liteannat
Inte enligt domen som föll nu ivf, har du läst den?

Vilka av barnen har du träffat? Hur många gemensamma barn har de?
7 några har dött....Hennes mage e tom sa hon på internet hon vill ha fler barn.. snälla oros anmälad henne ..Fredrik för svarar meeri så hon kan förgifta och ha barnen hon är jävulen så han kan göra dst igen ....
Citera
2023-07-05, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nina4uuu
7 några har dött....Hennes mage e tom sa hon på internet hon vill ha fler barn.. snälla oros anmälad henne ..Fredrik för svarar meeri så hon kan förgifta och ha barnen hon är jävulen så han kan göra dst igen ....

Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan-1

Han juger
Citera
2023-07-05, 08:02
Medlem
Citat:

Han e en demon .. äcklig han skrev till mej bill du vill veta all möker ock vacuum...jag brande upp brevet
Senast redigerad av Nina4uuu 2023-07-05 kl. 08:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in