2023-07-02, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Hur kan man "falla pladask" för ett barns smicker om man inte är pedofil/pederast? Varför sitter en morfar och skickar bilder på sin ruttna kuk och slappa kropp samt berättar om knullfantasier i skärgården för någon han tror är 13 år om han inte är pedofil?

Klart att han är hebefil! Men efter att ha nekat träff i två års tid, så går det väldigt snabbt fram när han idoliseras , vet iofs inte om det är ett nytt grepp fiskaren tar, men det känns väldigt märkligt att han ska klämma in en träff genom att låtsas gå på toa. Han hade alltså max hunnit känna lite på tjejen ifråga om scenariot varit på riktigt, då ett toabesök knappast tar mer än ett par minuter. Men "tjejen," skrev ju när han åter tvekade, att det skulle vara något stort för henne att endast SE honom.

Nej, det här var ett bottennapp. Han hade inte kunnat snärja någon alls på KiK, det är nog många överens med mig om. En trettonåring tjatar sig inte till sex med en multisjuk snart 80-åring.
Senast redigerad av Florman 2023-07-02 kl. 18:16.
Citera
2023-07-02, 18:17
Bannlyst
Gädda #248..Nu tycker jag att det börjar bli larvigt.
Gubben är ju uppenbart psyksjuk om han tror nån 13-årig tjej vill se hans kuk lr träffa honom.
Att han ska få till en träff med en ung tjej är lika med noll.
Finns det några bevis på att riktiga barn hänger på appen KIK?
Tycker att dom ska börja ragga gäddor på till telegram, finns så mycket sjuka grupper där, och fullt av störda otäcka människor.
Citera
2023-07-02, 18:24
Medlem
HassanVonEssens avatar
Finns det några roliga kommentarer på Facebook om Gurra? Inga grupper från Tjörn eller Stenungsund där snacket går?
Citera
2023-07-02, 18:43
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Klart att han är hebefil! Men efter att ha nekat träff i två års tid, så går det väldigt snabbt fram när han idoliseras , vet iofs inte om det är ett nytt grepp fiskaren tar, men det känns väldigt märkligt att han ska klämma in en träff genom att låtsas gå på toa. Han hade alltså max hunnit känna lite på tjejen ifråga om scenariot varit på riktigt, då ett toabesök knappast tar mer än ett par minuter. Men "tjejen," skrev ju när han åter tvekade, att det skulle vara något stort för henne att endast SE honom.

Nej, det här var ett bottennapp. Han hade inte kunnat snärja någon alls på KiK, det är nog många överens med mig om. En trettonåring tjatar sig inte till sex med en multisjuk snart 80-åring.
Det kan vi nog alla vara överens om.
Citera
2023-07-02, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lonline
Såg nu på Ratsit att (Mr X) är avliden den 30 juni. Bra jobbat Rogge!
May he rest in shit!
Citera
2023-07-02, 18:53
Medlem
Sommargays avatar
Ny gädda.

Mannen som älskar sitt könsorgan (Napp #249) Degerfors.

https://dumpen.se/2023/07/02/mannen-som-alskar-sitt-konsorgan-napp-249-degerfors/
Citera
2023-07-02, 18:54
Medlem
Ny gädda #249:

Varför ser hans kuk komplett efterbliven ut?
Citera
2023-07-02, 18:54
Medlem
TheGreatWhiteBitchs avatar
Många verkar oroa sig över att det hängs ut gäddor som är gamla. Dumpen pratar ju med anhöriga innan de publicerar gäddan offentligt. Om anhöriga säger att gubben är senil eller liknande så tror jag att dumpen väljer att inte ta med gubben på sidan. Jag menar, de är inte så att de har brist på material.
Citera
2023-07-02, 18:55
Medlem
Gubbmagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det vet jag inte men att han var död fick jag reda på samma dag. Ville inte skriva något då av respekt för en död person.
Men vet någon att han eller någon av dom andra gäddorna verkligen tog livet av sig?

Människor dör ju hela tiden av olika anledningar men så fort någon gädda dör så hävdar alla att det är självmord, men hur fastställs det att tex MrX avled av just självmord och inte av en hjärtattck när han ännu en gång runkade i framsätet på sin bil en het sommardag?

Det blir lätt trådsanningar, typ samma sak som när antiwaxers hävdar att när någon dör så är det per automatik endast pga att den döde tagit coronavaccin, inte något annat. Det känns som att det är lite samma sak i denna tråden, dvs att när en gädda dör så kan det bara inte vara en naturlig död, det måste absolut vara ett självmord.

Själv vet jag inte och hävdar inte att jag vet heller hur dom dog eller att dom är döda. Jag tror inte jag har sett någon postat någon länk som på något sätt ens bevisar att personen är död. "Nisse på Twitter skrev..." verkar räcka.
Citera
2023-07-02, 19:03
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen
Men vet någon att han eller någon av dom andra gäddorna verkligen tog livet av sig?

Människor dör ju hela tiden av olika anledningar men så fort någon gädda dör så hävdar alla att det är självmord, men hur fastställs det att tex MrX avled av just självmord och inte av en hjärtattck när han ännu en gång runkade i framsätet på sin bil en het sommardag?

Det blir lätt trådsanningar, typ samma sak som när antiwaxers hävdar att när någon dör så är det per automatik endast pga att den döde tagit coronavaccin, inte något annat. Det känns som att det är lite samma sak i denna tråden, dvs att när en gädda dör så kan det bara inte vara en naturlig död, det måste absolut vara ett självmord.

Själv vet jag inte och hävdar inte att jag vet heller hur dom dog eller att dom är döda. Jag tror inte jag har sett någon postat någon länk som på något sätt ens bevisar att personen är död. "Nisse på Twitter skrev..." verkar räcka.
Det är inget vi vet till 100% för alla gäddorna. Utan ett fåtal är det bekräftat självmord för. Sen tror jag inte att anhöriga går ut och utropar att personen har tagit livet av heller. Så det är som du säger det kan bli en trådsanning.
Citera
2023-07-02, 19:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EddieGriffin
May he rest in shit!

Mr X? Var det han som runka i bilen när Sara klev fram till hans bil?
Citera
2023-07-02, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Mr X? Var det han som runka i bilen när Sara klev fram till hans bil?
Yes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in