2023-07-01, 21:58
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedato
Mr X
Det stämmer.
Citera
2023-07-01, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det stämmer.

Hur tog han livet av sig? Mr x alltså.
Citera
2023-07-01, 22:00
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedato
Mr X

Såg nu att han var registrerad avliden igår på ratsit.
Citera
2023-07-01, 22:02
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Hur tog han livet av sig? Mr x alltså.
Det vet jag inte men att han var död fick jag reda på samma dag. Ville inte skriva något då av respekt för en död person.
Citera
2023-07-01, 22:04
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
De konstaterade är Mannen utan samvete #164

Din K #225

Mannen med hunden som satt i bakskuffen på sin bil, vet inte nummer, ganska tidigt.

(Jag har ett register med i stort sett alla intressanta och potentiella självmördare, jag håller koll )
Den listan innehåller garanterat Reinhold, Ronny, Enes, Julle och Leffe.
Citera
2023-07-01, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swenne1
Dessa 2 är då registrerade avlidna på ratsit i alla fall så då är det ju 4 som är döda i alla fall.
En av dem var väl killen som dömts för övergrepp tidigare och suttit om jag minns rätt? Den andra var han som var deprimerad och målade grafitti, right? Klart det påverkade dem att bli påkomna men iallafall det första fallet så lär inte anhöriga, arbete eller bostad påverkats nämndvärt eftersom han var sexualbrottsling redan. Jag menar att det är inte Dumpen som får en förövare att ta livet av sig, det är de själva som utfört de handlingar som landat dem på anstalt eller Dumpen eller i likala FB-gruppen. Synd om anhöriga men som anhörig hade jag kanske tyckt det var skönt att fanskapet försvann, att slippa se personen och varje gång veta att denne tänkt det som han skrev, är så jävla störd... Men jag har inte suttit i den sisten så vad vet jag.

MrX, om det är den senast avlidne, blev avslöjad för väldigt länge sen, var det inte typ dec 21 eller jan 22? Vad säger att hans eventuella död alls hänger ihop med att Dumpen? Att det ens är självmord? Många av de här verkar knappast dra sig för droger och riskbeteende direkt.
Citera
2023-07-01, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det vet jag inte men att han var död fick jag reda på samma dag. Ville inte skriva något då av respekt för en död person.

Men kan vara att han söp ihjäl sig? Var ju år sedan han blev upptäckt av dumpen. Tror att då hade han nog tagit livet direkt?
Citera
2023-07-01, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
De konstaterade är Mannen utan samvete #164

Din K #225

Mannen med hunden som satt i bakskuffen på sin bil, vet inte nummer, ganska tidigt.

(Jag har ett register med i stort sett alla intressanta och potentiella självmördare, jag håller koll )
Var det någon av dem som inte var med på sidan?
Citera
2023-07-01, 22:11
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Men kan vara att han söp ihjäl sig? Var ju år sedan han blev upptäckt av dumpen. Tror att då hade han nog tagit livet direkt?
År och år. Det var ett och ett halvt år sen, i januari i fjol, som han hängdes ut. Att ta livet av sig kan ta många former. Även om han söp ihjäl sig kan uthängningen ha varit en starkt bidragande orsak till det eskalerade drickandet. Då blir det ett mer utdraget förlopp men ändå ett självmord.
Citera
2023-07-01, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
År och år. Det var ett och ett halvt år sen, i januari i fjol, som han hängdes ut. Att ta livet av sig kan ta många former. Även om han söp ihjäl sig kan uthängningen ha varit en starkt bidragande orsak till det eskalerade drickandet. Då blir det ett mer utdraget förlopp men ändå ett självmord.

Mm men tkr inte synd om han tyvärr
Citera
2023-07-01, 22:16
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Nu vill jag egentligen inte skriva något om han. Men att få ett normalt liv utan att skämmas efter dom bilderna och chattloggarna är ju så gott som omöjligt. Tror han blev påmind dagligen av sina arbetskamrater och även grannarna. Han bodde i ett lite samhälle och i ett radhusområde.
Citera
2023-07-01, 22:19
Medlem
Så coachjanne är åtalad för bidragsbrott. Antar att det är pga han jobbat som friidrottscoach och kanske varit sjukskriven samtidigt? Eller ör det nån annan som vet något 😇

Btw har nu sett bilden från hans fd hus och det står vräkt med stora bokstäver. Tror inte det är Janne själv som satt upp den. Hans hyresvärd har ju velat göra av sig med fastigheten i typ 2 år så nu kunde dom ju inte vänta längre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in