Citat:
Ursprungligen postat av
swenne1
Dessa 2 är då registrerade avlidna på ratsit i alla fall så då är det ju 4 som är döda i alla fall.
En av dem var väl killen som dömts för övergrepp tidigare och suttit om jag minns rätt? Den andra var han som var deprimerad och målade grafitti, right? Klart det påverkade dem att bli påkomna men iallafall det första fallet så lär inte anhöriga, arbete eller bostad påverkats nämndvärt eftersom han var sexualbrottsling redan. Jag menar att det är inte Dumpen som får en förövare att ta livet av sig, det är de själva som utfört de handlingar som landat dem på anstalt eller Dumpen eller i likala FB-gruppen. Synd om anhöriga men som anhörig hade jag kanske tyckt det var skönt att fanskapet försvann, att slippa se personen och varje gång veta att denne tänkt det som han skrev, är så jävla störd... Men jag har inte suttit i den sisten så vad vet jag.
MrX, om det är den senast avlidne, blev avslöjad för väldigt länge sen, var det inte typ dec 21 eller jan 22? Vad säger att hans eventuella död alls hänger ihop med att Dumpen? Att det ens är självmord? Många av de här verkar knappast dra sig för droger och riskbeteende direkt.