2023-07-02, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Vad är det som du inte förstår?
Barn kan inte ge samtycke eller ingå avtal till vadhelst vidrigheter du avser att utsätta dem för.
Nej det är jag fullt medveten om. Jag ställde en ganska enkel, och direkt fråga dock...
Citera
2023-07-02, 09:52
Medlem
Jag stödjer dumpen, men har det diskuterats hur dumpen kommer sluta med riskerna de tar?

Worst case blir väl en beväpnad gädda som skjuter dem och/eller tar livet av sin familj även om gäddor inte är grovt våldsamma i konfrontationer

Varken S eller C kommer har väl svårt att få bättre jobb?
Hoppas någon mer dekis kändis joinar dem, var är ni?
Citera
2023-07-02, 10:58
Medlem
Haubits77Bs avatar
Dumpen borde börja publicera gäddornas hemadresser så att deras blir enklare att göra "hembesök" hos dem!
Citera
2023-07-02, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Dumpen borde börja publicera gäddornas hemadresser så att deras blir enklare att göra "hembesök" hos dem!
Så sjukt.
Gäddans familj har ju ingen skuld i sammanhanget, varför vill du att de ska drabbas?
Citera
2023-07-02, 11:06
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Så sjukt.
Gäddans familj har ju ingen skuld i sammanhanget, varför vill du att de ska drabbas?

De bör väl flytta direkt tänker jag.
Vem vill bo med en pedofil?
Citera
2023-07-02, 11:11
Medlem
Citat:
De bör väl flytta direkt tänker jag.
Vem vill bo med en pedofil?
Du tror inte det kan ta tid att hitta ny bostad och flytta barn och bohag?
Kan ju även vara så att gäddan får flytta, varför ska då övriga familjemedlemmars adress exponeras?
Ge fan i familjen och låt Dumpen ha den kontakten fredad.
Citera
2023-07-02, 11:14
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Du tror inte det kan ta tid att hitta ny bostad och flytta barn och bohag?
Kan ju även vara så att gäddan får flytta, varför ska då övriga familjemedlemmars adress exponeras?
Ge fan i familjen och låt Dumpen ha den kontakten fredad.

Nix.
Adresserna ska ut!
Citera
2023-07-02, 11:16
Medlem
Citat:
Nix.
Adresserna ska ut!
Tycker du ja!
Glad att Dumpen inte tänker likadant, då skulle jag inte stödja dem.
Citera
2023-07-02, 11:59
Medlem
Hussefars avatar
Kan ibland känna att Dumpen är som någon sjuk form av terapi för mitt inre. Ungefär samma känsla som för huvudkaraktären i "Fight Club" som går på olika träffar i diverse stödgrupper för diverse sjukdomar som han inte har.

Alla bekymmer är som en fis i Nilen om man jämnför med hur de som åker fast i Dumpens nätverk har det.

Någon mer som kan känna igen sig i detta?
Citera
2023-07-02, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Kan ibland känna att Dumpen är som någon sjuk form av terapi för mitt inre. Ungefär samma känsla som för huvudkaraktären i "Fight Club" som går på olika träffar i diverse stödgrupper för diverse sjukdomar som han inte har.

Alla bekymmer är som en fis i Nilen om man jämnför med hur de som åker fast i Dumpens nätverk har det.

Någon mer som kan känna igen sig i detta?
Kan tänka mig att om man har problem så kan det kännas bättre om någon annan har ett värre problem.
Men att över huvud taget bli glad över barn som utsätts för övergrepp, jag kan inte tänka mig något problem som kunde lindras av det.
Citera
2023-07-02, 12:41
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Nix.
Adresserna ska ut!

Det är såna som dig som kommer vara en direkt eller indirekt orsak till att Dumpen får lägga ner sin verksamhet.

Jävla stolpskott är du.
Citera
2023-07-02, 12:41
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Kan tänka mig att om man har problem så kan det kännas bättre om någon annan har ett värre problem.
Men att över huvud taget bli glad över barn som utsätts för övergrepp, jag kan inte tänka mig något problem som kunde lindras av det.

Ja, skadeglädje driver nog alla till en viss grad. I olika omfattning givetvis. Även dem som följer Dumpen.

Sen att om man är för eller emot sidan består av andra olika anledningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in