2023-07-02, 10:47
Medlem
TiktokJanne fick besök av Dumpen.se mitt under sin livesändning. Jag hann skärmfilma lite iaf.
Han satt med ett glas rosé i högsta hugg och firade att han precis fått 30K följare! ”Oj nu kommer det någon” och när han förstod att det var Sara och Patrik från dumpen så rusade han iväg och kom tillbaka med en handduk över ansiktet. Han glömde dock bort att han hade sin live igång….
Om ni vill se så finns det på min TikTok Fotomanisk. Ni kan även se och läsa om hans vidriga meddelanden inne på dumpen.se där han TROR sig skriva med ett barn som är 14 år men egentligen är det ju dumpen.se bakom andra skärmen…..
Citera
2023-07-02, 10:50
Medlem
StigEngstroms avatar
Nu har han trots allt hållt på med detta i flera år och med olika konton.
Men ja, nånstans känner jag nog att det hade kunnat räcka med att dumpen kontaktade hans fru och förklarade att det kommer publiceras om han fortsätter men att man väljer att ge honom en till chans med tanke på sjukdomstillstånd m.m.
Citera
2023-07-02, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Vad den publicerade chatten på Dumpen visar är snarare hur fiskaren (Sara) manipulerar gäddan med smicker och att hon "får känslor för honom" han kliver rakt i fällan, för det var säkert jättetrevlig att läsa för en snart 80-åring med. chipstuttar, valkar, polyper och cancer. Han var i kris och väldigt mottaglig för manipulation, även om han I grunden absolut gillar unga personer, men som sagt, moraliskt tveksamt att låtsas dyrka en person på det där sättet.

Självklart ville hon se om han även tände på bebisar.

Måste tyvärr hålla med dig. Visst gäddan ska ge fan i att sexchatta med ett baaarn, men här tycker jag näata dumpen groomar gäddan
Citera
2023-07-02, 10:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sasaj
TiktokJanne fick besök av Dumpen.se mitt under sin livesändning. Jag hann skärmfilma lite iaf.
Han satt med ett glas rosé i högsta hugg och firade att han precis fått 30K följare! ”Oj nu kommer det någon” och när han förstod att det var Sara och Patrik från dumpen så rusade han iväg och kom tillbaka med en handduk över ansiktet. Han glömde dock bort att han hade sin live igång….
Om ni vill se så finns det på min TikTok Fotomanisk. Ni kan även se och läsa om hans vidriga meddelanden inne på dumpen.se där han TROR sig skriva med ett barn som är 14 år men egentligen är det ju dumpen.se bakom andra skärmen…..
Den där filmsekvensen finns även att se på Dumpen, om du skrollar ner en bit på Jannes sida:

https://dumpen.se/2023/06/27/coachjanne-napp-246-stockholm-varmdo/
Citera
2023-07-02, 11:00
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Vad den publicerade chatten på Dumpen visar är snarare hur fiskaren (Sara) manipulerar gäddan med smicker och att hon "får känslor för honom" han kliver rakt i fällan, för det var säkert jättetrevlig att läsa för en snart 80-åring med. chipstuttar, valkar, polyper och cancer. Han var i kris och väldigt mottaglig för manipulation, även om han I grunden absolut gillar unga personer, men som sagt, moraliskt tveksamt att låtsas dyrka en person på det där sättet.

Självklart ville hon se om han även tände på bebisar.
Tragiskt att en ghammal man ska sluta på det viset.

Fattar inte alls dessa gubbar, är dom inte nöjda med sina liv- så att dom måste få smicker av en fjortis?

Löjligt..

Själv är jag snart 60 och är mogen och stabil i min självsäkerhet, behöver inget smicker från ungar.
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-07-02 kl. 11:02.
Citera
2023-07-02, 11:03
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Tror det är kossan fötter +ar

Preteritum är ju dåtid

Motsatsen till berg, där tror jag man kan tänka dallra minus lra

Tack för komplettering och förtydligande.
Citera
2023-07-02, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Men att sitta och leta upp barn att chatta med i två år är helt normalt? Han är oskyldig och lurad till att bli peddo?

Nu vet vi inte vad chatten i två år betyder. Låter sjukt, men förvånar mig inte om Dumpen (har Dumpen ens funnits i 2 år?) Tog en kontakt 2021 och inte lyckades tråla in honom och sedan chansade och tog en av de gäddor "de lagt på is" (deras eget uttryck) och försökte igen. Det blir i Dumpens ögon "chattat i 2 år". Vi har bara Dumpens utsaga här i och chatten som publicerats har inte pågått länge, utan gäddan faller ganska pladask för smickret och träffen blir snabbt av.
Citera
2023-07-02, 11:04
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Senaste gubbgäddan må vara ett äckel, men enligt den pixlade nakenbilder så syns ändå lite av hans flashbackstora snorre.

Off topic, till frukost sätter jag på "vilken härlig dag" av och med Ted Gärdestad medan jag ser olika dumpenkonfrontationer.

Pastorn är senaste favoriten, när hans ansiktsuttryck går från hallelujah till H E L V E T E på ett ögonblick.

La la da laa la la laaa

Bästa konfrontotationssoundtracket någonsin.

Ah.
JA!

Mellanöstern+pastor+frikyrka.
Vad kan gå fel?
Citera
2023-07-02, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Nu har han trots allt hållt på med detta i flera år och med olika konton.
Men ja, nånstans känner jag nog att det hade kunnat räcka med att dumpen kontaktade hans fru och förklarade att det kommer publiceras om han fortsätter men att man väljer att ge honom en till chans med tanke på sjukdomstillstånd m.m.

Dels har de som regel att alltid hänga ut. Dels har det gått en månad nu, kan ju vara så att frun visste sedan innan och inte brydde sig nämnvärt efter ett telefonsamtal. Sen innebär alla uthängningar att tidigare offer får en viss upprättelse och kanske vågar anmäla. Finns många anledningar till uthängningarna.
Citera
2023-07-02, 11:05
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Måste tyvärr hålla med dig. Visst gäddan ska ge fan i att sexchatta med ett baaarn, men här tycker jag näata dumpen groomar gäddan
Jag tror också att det har blivit problematiskt för dessa gubbar som började surfa och chatta på slutet av 90 talet och 2000 talets början.
På denna tiden fanns det noll konsekvenser på internet, det satt nakna, runkande snuskgubbar på varenda chattroulette och inget gjordes åt saken.
Dom fattar inte vad internet har utvecklats till och tycker att det är livets största ögonblick att det dyker upp en kåt fjortis som av nån anledning vill ha deras gamla gubbkroppar.
Många av dom rycks nog helt enkelt med och tänker "hon är ju så gott som 15" för det resonemanget var betydligt mer vanligt förr i tiden.
Med det sagt är deras agerande såklart oacceptabelt.
Citera
2023-07-02, 11:10
Medlem
Citat:
Nu vet vi inte vad chatten i två år betyder. Låter sjukt, men förvånar mig inte om Dumpen (har Dumpen ens funnits i 2 år?) Tog en kontakt 2021 och inte lyckades tråla in honom och sedan chansade och tog en av de gäddor "de lagt på is" (deras eget uttryck) och försökte igen. Det blir i Dumpens ögon "chattat i 2 år". Vi har bara Dumpens utsaga här i och chatten som publicerats har inte pågått länge, utan gäddan faller ganska pladask för smickret och träffen blir snabbt av.

Är det normalt att män på ca 80 år hänger på Kik i över 6 år och använder flera konton?
Det är inte slumpen som gör att han hamnar på Dumpen.
Citera
2023-07-02, 11:15
Medlem
Lonlines avatar
Såg nu på Ratsit att (Mr X) är avliden den 30 juni. Bra jobbat Rogge!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in