Citat:
Ursprungligen postat av
Raymond-Chow
Ja jävlar vad fiskaren öser på med fjäsk och smicker, har skrattat åt detta hela morgonen! Kommer ihåg att jag tyckte fiskaren tog lite väl stora risker när denne skrev "tycker du är fin" i chatten med Kinky Brian, men chatten med Gamle Gurra tar det hela till nya nivåer.
Åååh vad het du e 😻
Då e du morfar, va gulligt 😻 tkr du verkar så fin och söt, får ju känslor för dig.
Tkr du är så snygg
Åååh du är verkligen min typ 😻 undrar hur du ser ut utan kläder
Ååååh du e så snygg!!! Blir helt till mig 😻
Hade vart en dröm o se dig 😻
Du e ju allt ja vill ha typ
Jag blir ju heeeeelt varm i kroppen
I mina ögon e du d finaste som finns ändå 😻
Asså du fattar nt hur stort d hade vart för mig att ba få säga hej till dig 😻
Tänk vilken dröm du e ❤️ ska bli så spännande att se dig
Aldrig längtat så mkt i mitt liv 😻
Undrar också om det är så att fiskaren undersöker om gäddan nöjer sig med en trettonåring, eller om han även vill ha med en bebis och en hund.
Ja jag har en lillasyster som är nyfödd 😻 trappan är till min hund hehe så han kommer upp
Vissa gäddor är ju fullständigt sedeslösa djur som beskriver hur de vill ha med spädbarn, hundar osv
Vad den publicerade chatten på Dumpen visar är snarare hur fiskaren (Sara) manipulerar gäddan med smicker och att hon "får känslor för honom" han kliver rakt i fällan, för det var säkert jättetrevlig att läsa för en snart 80-åring med. chipstuttar, valkar, polyper och cancer. Han var i kris och väldigt mottaglig för manipulation, även om han I grunden absolut gillar unga personer, men som sagt, moraliskt tveksamt att låtsas dyrka en person på det där sättet.
Självklart ville hon se om han även tände på bebisar.