Citat:
Ursprungligen postat av
Revolutions
30 år gammal sedan var livet slut !!!
Om det kroppsidealet är snyggt...Tja det är väl upp till betraktaren, jag tycker det ser ohälsosamt (RIP anyway) och artificiellt ut. Just i detta fallet förnekade han inte att han använde/använt preparat som är omtvistade (och att dö 30 år gammal berättar en del om att det inte är helt ofarligt att manipulera sin kropp).
En googling där Joesthetics intervjuas erkänner han omfattande steroidanvändning och flera kunniga inom området konstaterar "Att bygga en kroppsbyggnad som liknar Jos utan steroider är omöjligt" samt att "han gjorde två års framsteg på två månader".
I en annan artikel - "Joesthetics ångrar sin användning av steroider och insisterar på att den "genomsnittliga Joe" inte borde använda dem".
För mig blir det mer som ett anorektiskt sjukdomstillstånd där en tjej som svälter sig ner till 35 kg ändå ser en tjockis i spegeln, en förvrängd självbild och en hjärna som är helt fucked up.
Likadant med dessa killar, de ser en smal kille i spegeln. Det är 180 grader mellan den anorektiska tjejen och dessa bodybuilders...likförbannat är det EXAKT samma förvrängning i hjärnan.
Av vad man kan läsa ut verkade han ändå klarat den psykiska biten (och varit en schysst kille) till skillnad från anabolatorskarna i min stad som är som osäkrade handgranater.
Tkr dom flesta seriösa byggare är rätt normala,
Joe hävdade han körde lågdos det tror inte jag. Däremot körde han nog clen eller t3 eller andra fettförbrännare som inte är hälsosamt k längden. Tror dock han hade koll på det.
Frågan e om pulsådern har något med steroider att göra?? Kanske ja som är noob på kroppen. Men hade de varit hjärtinfarkt hade det varit solklart men i de här fallet vet ja ej. De kan ju hända vem som helst att den går