2023-07-01, 21:49
Medlem
30 år gammal sedan var livet slut !!!

Om det kroppsidealet är snyggt...Tja det är väl upp till betraktaren, jag tycker det ser ohälsosamt (RIP anyway) och artificiellt ut. Just i detta fallet förnekade han inte att han använde/använt preparat som är omtvistade (och att dö 30 år gammal berättar en del om att det inte är helt ofarligt att manipulera sin kropp).

En googling där Joesthetics intervjuas erkänner han omfattande steroidanvändning och flera kunniga inom området konstaterar "Att bygga en kroppsbyggnad som liknar Jos utan steroider är omöjligt" samt att "han gjorde två års framsteg på två månader".

I en annan artikel - "Joesthetics ångrar sin användning av steroider och insisterar på att den "genomsnittliga Joe" inte borde använda dem".

För mig blir det mer som ett anorektiskt sjukdomstillstånd där en tjej som svälter sig ner till 35 kg ändå ser en tjockis i spegeln, en förvrängd självbild och en hjärna som är helt fucked up.

Likadant med dessa killar, de ser en smal kille i spegeln. Det är 180 grader mellan den anorektiska tjejen och dessa bodybuilders...likförbannat är det EXAKT samma förvrängning i hjärnan.

Av vad man kan läsa ut verkade han ändå klarat den psykiska biten (och varit en schysst kille) till skillnad från anabolatorskarna i min stad som är som osäkrade handgranater.
Citera
2023-07-01, 21:49
Medlem
Värt att dö 50 år i förtid för att bibehålla en image för sociala medier?
Citera
2023-07-01, 21:52
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Vem säger att han inte förstod eller accepterade risken?

För att han bara ville bli större som alla andra bodybuilders. Inte ens Arnold som hade en topp fysik var nöjd med sig själv.
Citera
2023-07-01, 21:54
Avslutad
Ja räcker ju med att kolla snabbt på honom så förstod man att han antagligen inte skulle bli pappa
Citera
2023-07-01, 22:02
Medlem
Raktinyllets avatar
Tråkigt med så osäkra individer som trycker i sig massa skit för att för att nå något sjukt kroppsideal.
Citera
2023-07-01, 22:04
Avslutad
Först fake, sedan död. Vilken framgång.
Citera
2023-07-01, 22:11
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wick
För att han bara ville bli större som alla andra bodybuilders. Inte ens Arnold som hade en topp fysik var nöjd med sig själv.
Det finns ingen på den nivån som inte förstår att man riskerar sitt liv. Precis som folk som flyger wingsuit förstår riskerna eller folk som klättrar eller gör något annat farligt. Problemet är oftast att de som läser om detta inte förstår hur det är möjligt att ta en risk de själva inte skulle ta. Slutsatsen blir att den som tog risken inte förstod. Sanningen är nästan alltid att de visst förstod men de har andra mål och vill leva ett annat liv helt enkelt.
Citera
2023-07-01, 22:11
Medlem
Hermes88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkungen
https://twitter.com/DrLoupis/status/1675218914605772800

Säger själv han vaccinerats 4 gånger och fick tungmetaller i hans blod kort efter injektionerna

ja eller så kan han ju dött av aas också.. men vaccinerna var väl kända för att också orsaka en stroke. särskilt 4 och om man tog massa annat skrot!
Citera
2023-07-01, 22:14
Medlem
NoraKuzmas avatar
Natty? Nej.

Där har det använts så mycket preparat så Arnold ligger i lä.

R.I.P
Citera
2023-07-01, 22:14
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Alla gymfjollor har ju Arnold som största förebild och han är ju i livet!

Nä. Nu är det andra förebilder som gäller. Killar som tar betydligt större doser än Arnold gjorde.

Citat:
Ursprungligen postat av Mimmirider
Mm...visst Arnold är i livet, men han har fått operera hjärtat.

Hans mamma led dock av samma åkomma, och även hon opererades för det.
Men visst lär ju steroiderna gjort det hela värre.
Citera
2023-07-01, 22:20
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greven101
Han har tagit 4st Covid boosters, det kombinerat med extrem steroidanvändning + 0.00003% BF lär ju inte hjälpa.

Skulle inte förvåna mig att preppet.och vaccinerna orskar nån sorts kortslutning

Har en bekant som preppat länge utan några som helst problem men sen han tog covid vaccinerna fick han helt plötsligt problem med hjärtat. Kroniska besvär
Citera
2023-07-01, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
30 år gammal sedan var livet slut !!!

Om det kroppsidealet är snyggt...Tja det är väl upp till betraktaren, jag tycker det ser ohälsosamt (RIP anyway) och artificiellt ut. Just i detta fallet förnekade han inte att han använde/använt preparat som är omtvistade (och att dö 30 år gammal berättar en del om att det inte är helt ofarligt att manipulera sin kropp).

En googling där Joesthetics intervjuas erkänner han omfattande steroidanvändning och flera kunniga inom området konstaterar "Att bygga en kroppsbyggnad som liknar Jos utan steroider är omöjligt" samt att "han gjorde två års framsteg på två månader".

I en annan artikel - "Joesthetics ångrar sin användning av steroider och insisterar på att den "genomsnittliga Joe" inte borde använda dem".

För mig blir det mer som ett anorektiskt sjukdomstillstånd där en tjej som svälter sig ner till 35 kg ändå ser en tjockis i spegeln, en förvrängd självbild och en hjärna som är helt fucked up.

Likadant med dessa killar, de ser en smal kille i spegeln. Det är 180 grader mellan den anorektiska tjejen och dessa bodybuilders...likförbannat är det EXAKT samma förvrängning i hjärnan.

Av vad man kan läsa ut verkade han ändå klarat den psykiska biten (och varit en schysst kille) till skillnad från anabolatorskarna i min stad som är som osäkrade handgranater.

Tkr dom flesta seriösa byggare är rätt normala,
Joe hävdade han körde lågdos det tror inte jag. Däremot körde han nog clen eller t3 eller andra fettförbrännare som inte är hälsosamt k längden. Tror dock han hade koll på det.

Frågan e om pulsådern har något med steroider att göra?? Kanske ja som är noob på kroppen. Men hade de varit hjärtinfarkt hade det varit solklart men i de här fallet vet ja ej. De kan ju hända vem som helst att den går
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in