2023-07-01, 17:59
Avslutad
Extrem människa, men verkar varit trevlig. Folk måste förstå att kroppen behöver vila ibland. Såg att han hade börjat med is bad också... Lite väl vågat när man går på Frankenstein preparat.
Citera
2023-07-01, 18:46
Avslutad
Det var ju nån annan liknande "kändis" fullproppad med steroider som plötsligt låg på sjukhus och "förlorade" alla sina gains. Callum Von Moger var det. Efter det såg han ut som jag Ren och så vältränad som man kan bli utan steroider.

Steroider och hgh dör man ung av.
Senast redigerad av Juristen08 2023-07-01 kl. 18:48.
Citera
2023-07-01, 19:01
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Så går det när man trycker för mycket.
Att dessa gymfjollor inte lär sig utav sina förebilder som trillar av pinnen jämnt och ständigt.
Alla gymfjollor har ju Arnold som största förebild och han är ju i livet!
Citera
2023-07-01, 19:04
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Så går det när man trycker för mycket.
Att dessa gymfjollor inte lär sig utav sina förebilder som trillar av pinnen jämnt och ständigt.

Håller helt med. Är man så jävla dum så man kör hårt med steroider så bör man fatta även konsekvenserna. Så löjligt att folk ska hylla han på Instagram och skit när han i princip grävde sin egen grav.
Citera
2023-07-01, 19:25
Medlem
Flera av dom jag följt har dött senaste året. Jerry Ward(bios3training), Bostin Loyd, Leo longevity och nu Joesthetics.

Det Joe var känd för var ju att han alltid var knackhård året runt. Det är inte hälsosamt att ligga på den låga fettprocenten konstant, år efter år. Riktiga kroppsbyggare har ju alltid en offseason och undviker trennet samt fatburners när det inte är tävlingssdiet, tillskillnad från dessa Instagram profiler.
Citera
2023-07-01, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nittiprocent
Flera av dom jag följt har dött senaste året. Jerry Ward(bios3training), Bostin Loyd, Leo longevity och nu Joesthetics.

Det Joe var känd för var ju att han alltid var knackhård året runt. Det är inte hälsosamt att ligga på den låga fettprocenten konstant, år efter år. Riktiga kroppsbyggare har ju alltid en offseason och undviker trennet samt fatburners när det inte är tävlingssdiet, tillskillnad från dessa Instagram profiler.

Du träffar nog helt rätt här, det är någon inne grej just nu att vara stenhård året om och det är såklart inte hälsosamt alls.

Var någon influenser jag såg som förklarade att det är sjuk skillnad i följare och views när han är hård och när han är i lite sämre form så man vill hålla sig stenhård hela tiden.
Citera
2023-07-01, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Alla gymfjollor har ju Arnold som största förebild och han är ju i livet!

Mm...visst Arnold är i livet, men han har fått operera hjärtat.
Citera
2023-07-01, 19:52
Medlem
Han har tagit 4st Covid boosters, det kombinerat med extrem steroidanvändning + 0.00003% BF lär ju inte hjälpa.
Citera
2023-07-01, 20:02
Medlem
Freshhprinces avatar
Tråkigt att han dog, men lite svårt att känna empati när någon överdoserar anabola o dör. Lite som gänget som köpte en ubåt av Mulle Meck o imploderade...
Citera
2023-07-01, 20:26
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Håller helt med. Är man så jävla dum så man kör hårt med steroider så bör man fatta även konsekvenserna. Så löjligt att folk ska hylla han på Instagram och skit när han i princip grävde sin egen grav.
Vem säger att han inte förstod eller accepterade risken?
Citera
2023-07-01, 20:38
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabfrulle
Ingen chans att han slutat med prepp, vet att han sa att han gick på trt men vem som helst som ser honom fattar att det är höga doser prepp han kör.

Vet även att han var noga med att kolla blodvärden och sin hälsa hos sjukvården väldigt ofta, varje månad iaf men tydligen så räckte inte det då.

Trt vid 30…
Citera
2023-07-01, 20:58
Medlem
Hegamons avatar
Här ger han ett bra intryck när han delar vad han tänker: https://www.youtube.com/watch?v=sYUcdmlojJ8

Sprucket blodkärl som först utvidgat sig, symptomet var ont i nacken. Sedan gick blodkärlet sönder (i huvudet vad jag förstår) och döden inträffade.

Dessa personer ger intrycket av att konstant ligga på mycket förhöjt blodtryck och så dessa spikar när de kontinuerligt tränar.

Jag kan personligen tycka att kroppen borde klara högt blodtryck under lång tid. Vad kan det vara som gör att dessa faller knall fall ändå? Jag förstår alltså inte varför steroider är så farliga för kroppens blodkärl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in