2023-06-27, 07:06
  #7321
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Kör själv iPlaytv på en tv här hemma. Med fungerande epg.
Hur loggar du in?
Med m3u-länk eller kör du Xtream codes inlogg?

Vad händer när du kör refresh från settings-menyn?

Kör Xtream så det är kanske bara att prova m3u istället, xtream verkar rekommenderas?

Kör refresh varje dag men det är inget som hjälper, kanske krävs ominstallation eller m3u helt enkelt.

Lite konstigt kanske, alla kanaler har ju funkat osv, bara epg som är puts väck.
__________________
Senast redigerad av EnoughisEnough 2023-06-27 kl. 07:26.
Citera
2023-06-27, 18:51
  #7322
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Kör Xtream så det är kanske bara att prova m3u istället, xtream verkar rekommenderas?

Kör refresh varje dag men det är inget som hjälper, kanske krävs ominstallation eller m3u helt enkelt.

Lite konstigt kanske, alla kanaler har ju funkat osv, bara epg som är puts väck.

Lägg till en ny spellista med m3u-länk och epg-länk.

Funkar det då så radera din xtream codes spellista och lägg till den sen igen.
Citera
2023-06-27, 19:45
  #7323
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Lägg till en ny spellista med m3u-länk och epg-länk.

Funkar det då så radera din xtream codes spellista och lägg till den sen igen.

Jag har faktiskt provat att lägga in xtream igen, två ggr, funkar inte.

Med m3u funkar det däremot! Rätt ny på detta, fått råd om xtream code men sålänge m3u funkar så är jag nöjd. Jag märker ingen skillnad i övrigt.. är det nån?

Tack för svar iaf


Kom på att jag inte provat installera xtream efter jag provat med m3u, ska testa detta

Se på fan, nu funkar epg med xtream av nån anledning! Ska komma ihåg hur det kan funka, tack!

Men, är det nån skillnad på m3u och xtream?
__________________
Senast redigerad av EnoughisEnough 2023-06-27 kl. 19:58.
Citera
2023-06-27, 20:13
  #7324
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Jag har faktiskt provat att lägga in xtream igen, två ggr, funkar inte.

Med m3u funkar det däremot! Rätt ny på detta, fått råd om xtream code men sålänge m3u funkar så är jag nöjd. Jag märker ingen skillnad i övrigt.. är det nån?

Tack för svar iaf


Kom på att jag inte provat installera xtream efter jag provat med m3u, ska testa detta

Se på fan, nu funkar epg med xtream av nån anledning! Ska komma ihåg hur det kan funka, tack!

Men, är det nån skillnad på m3u och xtream?

Appen i sig funkar likadant vare sig du använder m3u-länken eller Xtream codes.
Kör med vilket du känner för.
Citera
2023-06-30, 09:13
  #7325
Medlem
N1 verkar ha svårt med EPG.
Citera
2023-06-30, 16:20
  #7326
Medlem
Ingen textning på Viaplay eller Cmore heller
Citera
2023-06-30, 18:35
  #7327
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svempa13
Ingen textning på Viaplay eller Cmore heller
Vf vill du ha textning?
Citera
2023-06-30, 18:37
  #7328
Bannlyst
Hur kan man få texttv att bli tillgängligt?
Citera
2023-06-30, 18:51
  #7329
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerKolleger
Hur kan man få texttv att bli tillgängligt?

Finns inte på iptv. Köp en inomhusantenn så du får in svt1,2 och tv4 via marknätet så har du text på dessa iallafall.
Citera
2023-06-30, 18:57
  #7330
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Finns inte på iptv. Köp en inomhusantenn så du får in svt1,2 och tv4 via marknätet så har du text på dessa iallafall.
Har hört att progtv eller liknande ska kunna få det att fungera? annars finns det ju på mobilen, det är inget stort problem. Men ibland vill man få det där lilla att bli original också genom kontrollen.
Citera
2023-07-01, 08:01
  #7331
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerKolleger
Vf vill du ha textning?

Jag förstår inte franska tex och vill ha en svensk text när jag ser på filmen
Citera
2023-07-01, 08:06
  #7332
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerKolleger
Har hört att progtv eller liknande ska kunna få det att fungera? annars finns det ju på mobilen, det är inget stort problem. Men ibland vill man få det där lilla att bli original också genom kontrollen.

Vill du ha undertexter eller texttv? Undertexter ska finnas på kanalerna om du har en vettig leverantör. Men texttv finns ej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in