2023-06-29, 21:19
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Varför lägger du experter du inte kan länka till på mig, det är just sånt jag undviker att göra till Arsenal fans. De vill inte stå för ditt trams.

Liverpool är just det laget som slagit City och varit 1 p efter 2 ggr så Liverpool vet om något lag hur man ska göra för att besegra City. Men nu helt plötsligt är vi odugliga 🤔

Försök diskutera utan att slänga in massa svammel istället blir så mycket trevligare, du kan skriva ordentligt om du bara vill vilket jag har nämnt för dig förut.

Det märkliga är att jag aldrig har sett det generalen påstår skrivas av någon härinne varken dig Imbaz eller enlitenfrys…
Citera
2023-06-29, 21:20
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Har varit dött än så länge. Nu är det skriverier om Mount igen så kanske blir av? Skeptisk till summan, men tycker ändå Mount har fått överdrivet med skit. En svajjig säsong nu som var, men hela Chelsea var ju som Titanic efter isberget och då kanske man inte ska dra slutsatsen att alla spelare är skit permanent. Tror Mount blir bra faktiskt.

Med det sagt, De Gea's kontrakt går ut imorgon, ingen ny målvakt i sikte, det skulle behövas 2 anfallare in - Martial alltid skadad, Weghorst har försvunnit tillbaka efter lånet. Och ja, det är illa när Weghorst lämnar ett tomrum som man inte har fyllt än.

Det får nog till minst 3 värvningar till av rätt kaliber för att man ska kunna känna lite optimism. 3e platsen förra året kommer vara ett minne blott om man gör ett svagt fönster nu och lag som Liverpool, Chelsea och Spurs presterar bättre än förra året.
Du kan räkna in Mount som nyförvärv 👍🏻
Vart ska De Gea gå om han inte går med på klart sämre kontrakt, sänkt summan två gånger vilket är lite fult av MU. De Gea rädda klubben från katastrof härom året, kan vara ett spel att bli av med honom men snyggt skött är det inte.

Egentligen obegripligt att ni kom trea med det spelet (absolut inget mot dig) så gör din skull hoppas jag ni får in några och lirar bättre även om jag gärna tar en 7up till
Citera
2023-06-29, 21:22
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Det beror på vilken liga du snackar om
Tja, vi är i tråden om engelsk fotboll så jag tänkte främst på PL men även Championship.
Citera
2023-06-29, 21:23
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Har varit dött än så länge. Nu är det skriverier om Mount igen så kanske blir av? Skeptisk till summan, men tycker ändå Mount har fått överdrivet med skit. En svajjig säsong nu som var, men hela Chelsea var ju som Titanic efter isberget och då kanske man inte ska dra slutsatsen att alla spelare är skit permanent. Tror Mount blir bra faktiskt.

Med det sagt, De Gea's kontrakt går ut imorgon, ingen ny målvakt i sikte, det skulle behövas 2 anfallare in - Martial alltid skadad, Weghorst har försvunnit tillbaka efter lånet. Och ja, det är illa när Weghorst lämnar ett tomrum som man inte har fyllt än.

Det får nog till minst 3 värvningar till av rätt kaliber för att man ska kunna känna lite optimism. 3e platsen förra året kommer vara ett minne blott om man gör ett svagt fönster nu och lag som Liverpool, Chelsea och Spurs presterar bättre än förra året.
Hahaha, det är så långt ifrån värdigt United

Vart tror du De Gea går? Finns väl inte att han förlänger efter att redan ha gjort det men klubben inte skrev under?
Citera
2023-06-29, 21:23
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Man måste vara försiktig när man köper Realspelare.. Dom är experter på att veta exakt när man ska släppa en spelare och få maximalt betalt... Att Fede skulle ha en prislapp tror jag dock inte,
Varken Val eller Tch är några bekymmer att köpa, Tch har ingen startplats och Val är hett. Orkar tex Tch vänta ännu ett år innan Modric lämnar sin plats?
Citera
2023-06-29, 21:24
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Tja, vi är i tråden om engelsk fotboll så jag tänkte främst på PL men även Championship.
Okej då! Klart man kan säga att det känns avgjort om City vinner 5 första matcherna medans dom som skulle kunna tänkas utmana enbart tagit 7-8 poäng dock..
Citera
2023-06-29, 21:28
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Hahaha, det är så långt ifrån värdigt United

Vart tror du De Gea går? Finns väl inte att han förlänger efter att redan ha gjort det men klubben inte skrev under?

Om pengar lockar så kanske Saudi har något bud på gång. Annars känns väl Spanien ganska troligt, kan tänka mig att han går till någon av klubbarna bakom Real/Barca/Atletico.
Citera
2023-06-29, 21:30
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Gott vi är på samma linje 🫡

Dom du nämner är inte hela världen att bli av med tänkte mest på Partey.
Måste se om jag hittar video på Timber, ingen jag har sett :/

ESR lär vara borta till premiären om de går till semi, tänker enbart på vilotid efter säsongen.

Kan vi ha Ballotelli kan vi ha Mbappe dock lyckade Klopp inte få fason på honom. Jag förstår hur du tänker, är själv inne på samma sak förutom det fotbollsmässiga med honom.

Arteta uppges ju vara besviken på att Partey tappar formen från ingenstans, men som han spelade fram tills lite efter VM så var han helt otrolig. Rice blir ju hans ersättare men om nu Rice behöver tid på sig så vore det kanon att ha kvar Partey en säsong till. Men jag förstår också att 400 mille från Saudi lockar redan nu.

Arteta kör samma taktik med ESR som han gjorde med Martinelli, väldigt långsamt inskolade i truppen igen. Fansen skrek efter att Martinelli skulle få chansen efter sin tunga skada, men han fick knappt några minuter. Förhoppningsvis funkar det lika bra med ESR också, för fan vad jag gillar den spelaren.

Haha jo det är väl sant, hade helt glömt att Balo ens spelade i Liverpool..
Citera
2023-06-29, 21:30
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Varken Val eller Tch är några bekymmer att köpa, Tch har ingen startplats och Val är hett. Orkar tex Tch vänta ännu ett år innan Modric lämnar sin plats?
Slänger du upp ett Rice bud så kanske Real funderar på det, men tror fan inte det räcker.. Möjligen på Tchou.. Det är ju inte direkt Lukas plats han ska ta? I ett 4-3-3 som Real spelar så blir det ju längst bak han ska spela och Luka ska spela på en av dom framför.. Real nästa säsong lär/bör ju starta Tchou/Kroos, Cama, Luka/Jude, sen kan det bli lite olika beroende på motstånd.. Vill han stanna och förtjäna en plats men ändå få mängder av matcher eller vill han lämna och vara garanterad en plats? Det är ju ett lyxproblem i Real efter att ha förlängt med både Luka och Toni men tror inte dom är villiga att sälja framtida startspelare för skitsummor..
Citera
2023-06-29, 21:31
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
ÄR det sanning om man lever inte lever i verkligheten ?
Håller helt med dig, dock kastar vissa enbart skit och har enbart ilska i blicken.. Det är inte rätt..

Vilket lag tro du blir säsongens överraskning ? Finns det någon chans att West Ham spenderar dessa pengar otroligt bra och kommer upp och slåss om CL?
I den världen är allt sanning

Tråkigt att blir så när man vet att det finns mycket bra att komma med som kan tillföra tråden glädje och kunskap. Givetvis ska det komma gliringar åt alla håll, höjer glädjen på sikt även då Klopp ständigt förlorade finaler

Säsongen lag är tufft, lite beror vad man utgår från men om det är att laget gick bättre än förväntat till sin trupp lägger jag nog just nu (innan all transfer är klara) pengen på Brentford, kan säkert klättra 2 placeringar om de skippar så många oavgjorda matcher. 22/23 går det till Newcastle.
Citera
2023-06-29, 21:32
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Om pengar lockar så kanske Saudi har något bud på gång. Annars känns väl Spanien ganska troligt, kan tänka mig att han går till någon av klubbarna bakom Real/Barca/Atletico.
Har svårt att se honom gå till Spanien och inte en av dom klubbarna. Samtidigt svårt att se vilken av dom klubbarna som skulle vilja ha honom? Italien känns väl logiskt eller Bayern med tanke på Neuers ålder?
Citera
2023-06-29, 21:32
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Antar att det bara blev missuppfattning av allting Skönt att du kan känna också "skit samma" för det är verkligen inget att haka upp sig på

Exakt! Sen får vi se om Arteta klarar av pressen.. Förra säsongen var det ju trots allt ingen press medans det nu kommer börja buas om det går dåligt..

Precis det är inte värt att hetsa upp sig över fotboll. Här är vi vänner även om vi inte alltid håller med varandra.

Ja det har du ju helt rätt i och inget jag tänkt på ens, men förra säsongen var som en enda stor glädjeyra fram tills Salibas skada. I år förväntar sig fans mer av både spelare och Arteta, en sorts press dom inte behövt hantera tidigare som grupp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in