Citat:
Ursprungligen postat av
HerrGickhan
Du menar att det ska vara tredjepartskontroll varje dag. En sådan utfördes alltså både i april och juni med följande slutomdöme:
Utan brister erbjuder betryggande säkerhet.
Det som företaget gör heter intern kontroll och det ingår i deras rutiner. Självklart ska de berätta om dessa.
En intern kontroll har givetvis ingen substans. Det är som när staten utreder sig själv, har du förtroende för det också?
Tredjepartskontrollen skulle jag vilja titta närmare på, både om pengar har bytt ägare innan/efter eller om de ändå sitter i samma båt som grönan.