Citat:
Alltså jag både tycker om fotboll och kollar på fotboll själv, så länge det är gratis vill säga.
Som ren underhållning så är fotboll väldigt kul, det är sjävla klubbkärleken som jag tycker är konstig.
Varför bry sig om en klubb när inte ens spelarna som spelar i klubben gör det?
Jag var faktiskt på Highbury när Ian Wright gjorde sin hemmadebut i Arsenal mot Chelsea 1991.
Då borde jag också vara en Arsenal fan...
Om jag inte minns helt fel så kostade biljetten 14 pund, för en mycket bra plats också.
Finns inte en chans att jag skulle betala dagens priser, men vi är alla olika...
Totti var nog den siste som verkligen brydde sig om sin klubb. Nu är det bara en massa legosoldater som spelar. Jag kan lova dig att skulle till exempel Real Madrid komma in för Saka och betala honom mer i lön så skulle han lämna Arsenal fortare än kvickt...
Som ren underhållning så är fotboll väldigt kul, det är sjävla klubbkärleken som jag tycker är konstig.
Varför bry sig om en klubb när inte ens spelarna som spelar i klubben gör det?
Jag var faktiskt på Highbury när Ian Wright gjorde sin hemmadebut i Arsenal mot Chelsea 1991.
Då borde jag också vara en Arsenal fan...
Om jag inte minns helt fel så kostade biljetten 14 pund, för en mycket bra plats också.
Finns inte en chans att jag skulle betala dagens priser, men vi är alla olika...
Totti var nog den siste som verkligen brydde sig om sin klubb. Nu är det bara en massa legosoldater som spelar. Jag kan lova dig att skulle till exempel Real Madrid komma in för Saka och betala honom mer i lön så skulle han lämna Arsenal fortare än kvickt...
Kul att du var på Highbury, skillnaden är väl då att jag redan höll på Arsenal innan jag besökte Emirates. Den upplevelsen solidiferade det bara i mitt minne, bättre än så kan jag inte förklara det.
Det finns ingen domare som kan bedöma vad som är rätt och fel när det gäller varför man håller på en klubb, det är personligt och skiljer sig åt från person till person. Charmen med det är väl gemenskapen och att gå igenom de bra och dåliga tiderna tillsammans. När de goda tiderna kommer så upplevs det som ännu mer spännande att följa, och mer tillfredsställande när man varit med på hela resan dit så att säga.