Att tror på typ konspirationer om att ödlor styr världen ifrån jordens mitt eller liknade. Jag är ingen främling att de finns massa hemlighetsmakerier i världen samt äkta konspirationer - men man måste vara riktigt WT om man sitter och kollar på videos på Youtube med kändisar som "shapeshiftar" (deras ögon ändras har jag för mig) och sen tro på det stenhårt.
Andra WT egenskaper är att heta typ Bengt Conny, gå runt full som fan på stan i varselkläder med högt blodtryck och skrika åt himlen. För att gå in på bolaget och bli utkörd därifrån och somna utanför i rabatten så ens polare Bengt Åke får komma och hämta en på en flakmoped.
OT: Kan vi inte bara klargöra att det INTE är WT att rösta på MP eller V. Tidigare nämnda partier, lockar främst töntiga kulturpersonligheter, HBT-personer och hycklande journalister som ofta har det ganska bra ställt ekonomiskt. Då har man inte förstått innebörden av begreppet (och är sannolikt själv ovetandes WT). En WT är mer vår version av redneck, fast helt utan stil.
OnT: När du...
Röstar SD (eller S om man inte bryr sig om invandring)
Lever på bidrag
Knarkar
Besöker vårdcentralen tre gänger i veckan
Tar med barnen till Leos Lekland