2026-03-09, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Det är ungefär det som är gott på Ikea. Man får köra på det. Jag frågar om de kan lägga upp lite mer mos och de säger aldrig nej eller tar extra betalt.

Vardagslyxigt. Och nödvändigt om man är ute och slår på stort med tanten och ungarna, så det syns vem som är herren i huset liksom.
Citera
2026-03-13, 22:39
Medlem
Pistageglasss avatar
När höjdpunkten på årets semester är att åka till WT Mecka #1: Ullared.
Där mängder av WT trängs med andra WT i rent kaos för att handla skit dom inte behöver med pengar dom inte har. Men dom tycker det är såååå billigt.
Citera
2026-03-14, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
När ni åker till Biltema för att äta ute.

Det gör vi. Det är riktigt najs.
Påminner mig om när en bekant skulle stå för middag för några kompisar som arbetade för honom. Det blev biltema-korv... 5-kronorsvarianten... Han drabbades måhända av lite dåligt samvete och sade "Du FÅR ta en till!" till en av arbetarna. Han höll på att åka på stryk!
Ja, han är lite white trash...
Citera
2026-03-14, 00:36
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rapporterna
Att ha ett konto på FB för att fördriva tiden lite.

Det där tog i hjärtat
Den enda strategin i framtiden då blir att gå in så mkt som möjligt för att bli MER white trash (kanske t om den trashigaste av alla)!
jaja... dom bekanta på Samhall kommer likväl hylla mig... för jag har minsann pli på dom!

EDIT: var mitt namn eg kommer ifrån? det avslöjar jag i denna episod som jag medvetet döljer så inte nån jävla white trash idiot klickar på det av misstag:

Senast redigerad av JohnnySamhall 2026-03-14 kl. 00:52.
Citera
2026-03-14, 16:03
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Detta har säkert uppmärksammats tusen ggr i tråden redan.

Men är det inte WT att ha extremt dålig musiksmak? Du kommer till någons lya (typ på en förfest) å du hör det mest förjävliga i musikväg!? Det kan va nått obskyrt band du aldrig hört talas om, kan va typisk popmusik/hissmusik som du annars bara hör i närmaste galleria, kan va nån enormt usel version på en låt du faktiskt gillar.

"Den här låten är bra - speciellt den här versionen"

Men nej, det är den fan inte.

Citera
2026-03-14, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
När du och frugan slår på stort och åker till New York med Rolfs buss- och flygresor

https://www.rolfsbuss.se/flyg/newyork
Fasen det där blev jag nästan lite sugen på.
Citera
2026-03-20, 06:38
Medlem
-Nederbird-s avatar
Det i Skavlanprogrammet igår, att man hellre räddar sin hund än ett slumpmässigt barn. Sen motivera det med att djur är så rena och fina i själen. Att betrakta djur på det sättet är peak WT-kvinnligt.
Citera
2026-03-21, 18:59
Medlem
Aggresiva och dåliga på att hantera människor, därför hamnar de ständigt i konflikter och kommer sällan upp sig i världen.
Citera
2026-03-21, 20:43
Medlem
När du tycker alla andra är WT
Citera
2026-04-04, 20:23
Medlem
flaess avatar
När du personifierar de sju dödssynderna (högmod, girighet, vällust, avund, frosseri, vrede och lättja).
Citera
2026-04-04, 20:28
Medlem
Att äta hemlevererad snabbmat hemma är wt definitivt. Man ska stå kvar vid korvkiosken och äta upp innan man går vidare.

Oavsett väder!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in