2023-10-20, 17:35
Medlem
JanFyhrholdts avatar
Du vet att du är WT om du inte har en grandios självuppfattning.
Citera
2023-10-22, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Att tror på typ konspirationer om att ödlor styr världen ifrån jordens mitt eller liknade. Jag är ingen främling att de finns massa hemlighetsmakerier i världen samt äkta konspirationer - men man måste vara riktigt WT om man sitter och kollar på videos på Youtube med kändisar som "shapeshiftar" (deras ögon ändras har jag för mig) och sen tro på det stenhårt.
Tror man på ödlefolket är man inte WT, man är borderline psykotisk och/eller grovt autistisk.
Citera
2023-11-05, 02:47
Medlem
-GGs avatar
Att hålla på och röka saker som hasch, gräs, cannabis och marijuana, är riktigt sunkigt. Och att försvara det och övriga droger. Att åka till Christiania och tro att det gör det coolt och legitimt att röka ner sig.

Och att vara medlem eller starta olika ännu sunkigare föreningar eller communitys i syfte att argumentera för det och låtsas som att det inte förändrar människor.

Alla jag har känt som har hållit på med det har aldrig varit normala efter det. En tog livet av sig, resten är brända i huvudet och smalfeta knarkartyper med äckliga tänder.

Usch!
Citera
2023-11-08, 16:56
Medlem
jymdjakets avatar
När du använder ,,, som skiljetecken.

Tror syftet ofta är att lura folk att man egentligen vet hur skiljetecken används, men inte bryr sig. Tusentals pers kan inte ha fastnat för ,,, oberoende av varandra, så man kopierar nog sina bekanta.
Citera
2023-11-08, 17:19
Medlem
jymdjakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
När din dotter gör en tung piercing när hon är 13.

En tung piercing är en häftig piercing. En tungpiercing är en piercing i tungan.

Jämför "Piercingen är tung". Du använde tung som ett adjektiv.
Citera
2023-11-09, 06:53
Medlem
När man :

Går runt med keps

Äter på thairestaurang

Snusar etc etc
Citera
2023-11-09, 06:59
Medlem
När du vägrar ta tag i dina mentala problem och tror lösningen är att:

- Måla håret i valfri pastellfärg
- Skaffa näsring och göra stora hål i öronen stoppa in någon skit där
- Skaffa kamphund
- Tatuera dina småbarn
- Bränna dina barn med cigaretter när de inte gör som du säger
- Skylla på dålig barndom
- Knarka och supa
Citera
2023-11-09, 22:00
Medlem
Wabass avatar
När du inte vet vad en lönespecifikation är
Citera
2023-11-10, 02:08
Bannlyst
Plocka valsedlar märka Socialdemokraterna eller Vänsterpartierna vid ett val.

Typisk WT. "Jag har alltid rösta på S, att dom förstörde Sverige har jag ingen annnnnnnnning om. Men en socialdemokrat får vara lat. Och så är det jättehemskt med plattskatt. Vi måste ha progressiva skatter, får då kan vi bygga det socialdemokratiska sunk samhället de luxe med lyxflyktingar ifrån Syrien som säljer knark och skjuter på varandra. ."
Citera
2023-12-01, 23:02
Medlem
jymdjakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 31G350125
Plocka valsedlar märka Socialdemokraterna eller Vänsterpartierna vid ett val.

Typisk WT. "Jag har alltid rösta på S, att dom förstörde Sverige har jag ingen annnnnnnnning om. Men en socialdemokrat får vara lat. Och så är det jättehemskt med plattskatt. Vi måste ha progressiva skatter, får då kan vi bygga det socialdemokratiska sunk samhället de luxe med lyxflyktingar ifrån Syrien som säljer knark och skjuter på varandra. ."

Sosse och vänsterpartist var för fan aldrig WT i sig. Finns gott om folk med viss smak som är sossar. Vänsterpartister också, även om jag upplever att smak är vanligare bland sossar.
Citera
2023-12-01, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jymdjaket
Sosse och vänsterpartist var för fan aldrig WT i sig. Finns gott om folk med viss smak som är sossar. Vänsterpartister också, även om jag upplever att smak är vanligare bland sossar.

VPK folk är riktig WT, går runt i gamla m/59 persedal som det har klottrat på. Det märker vi Stockholmare har som blivit kommunismen. V politkerna är sönder korruperade. Vi har ett bostadsborgarråd i Stockholm, hon klara inte av skaffa hyresrätter ändå är ett behov av dem. Så jävla värdelösa människor.
Citera
2024-01-28, 14:26
Avslutad
När du föredrar att gå omkring i varselkläder på fritiden som ett alternativ till mjukiskläder. Det är bara att spana in dumpengäddorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in