2023-06-28, 15:56
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Smörgåsbordet? Aja,ta inte i så du spricker nu... kvinnors historia är inte precis någon mysig kvällslektyr.

Nänä kvinnor drabbas värst av krig och yadayada.....

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Stopp nu här alltså. Du föddes inte med mindre rättigheter än någon annan i detta landet. Nu får det väl ändå räcka med hittepået?

Du tror kvotering och kvinnofridslagen gäller mig? Vi såg ju redan i plugget hur vi krossade tjejerna på nationella provet men hur nazifeminister till lärare sedan ändå gav högre betyg till dessa mediokra tjejer. Redan på dagis började den stenhårda indoktrineringen "du får aldrig slå tjejer". Sen att Stina drog en hink i huvudet på dig först spelade ju ingen roll.
Citera
2023-06-28, 15:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Om du har sett Mästarnas mästare så vet du att kvinnor har en klar fördel i grenen där man ska hänga i armarna. Detta för att de har en mindre kroppsvikt att hålla uppe och deras muskler är uthålligare.

(Mannen satt på en balk b t w.)

Aaah men då får vi ju anta att män är bättre på att SITTA än kvinnor. Helt enligt Lund-NoGo-Zone's sätt att tänka och dra slutsatser ur röven.
Senast redigerad av Jenny9 2023-06-28 kl. 16:09.
Citera
2023-06-28, 16:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Aaah men då får vi ju anta att män är bättre på att SITTA än kvinnor. Helt enligt Lund-No-bla bla's sätt att tänka och dra slutsatser ur röven.
Absolut, ingen kvinna kan sitta lika bra som en man!
Citera
2023-06-28, 16:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt

Du tror kvotering och kvinnofridslagen gäller mig? Vi såg ju redan i plugget hur vi krossade tjejerna på nationella provet men hur nazifeminister till lärare sedan ändå gav högre betyg till dessa mediokra tjejer. Redan på dagis började den stenhårda indoktrineringen "du får aldrig slå tjejer". Sen att Stina drog en hink i huvudet på dig först spelade ju ingen roll.

Vem har påstått att kvinnor drabbas värst av krig? Jag stör mig också på sådan mediarapportering, men hör och häpna, det brukar vara mestadels manliga reportrar som rapporterar på det viset. Civilbefolkningen drabbas värst i nutida krig och konflikter, borde de skriva.

Vilken kvotering? Kom gärna med en massa underlag. Ni anti-feminister brukar gagga er blåa om kvoteringen, men jag har aldrig, jag upprepar a l d r i g sett något bevis för detta.
Senast redigerad av Jenny9 2023-06-28 kl. 16:16.
Citera
2023-06-28, 16:09
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Hur hjälptes de andra kvinnliga deltagarna fram?

Vi säger så.

Med 10 program kvar hade det varit 10 män kvar. Kvinnorna hade åkt ut en efter en precis som hände så man ändrar hela produktionen och kör sammanslagningen tidigare än någonsin. De facto i Survivor historia så har alla tidiga sammanslagningar kommit efter "Battle of sexes" "Men vs women" och "Boys vs girls" eftersom det alltid slutar i katastrof för kvinnorna. Parvatti och ingen annan kvinna hade kunnat vinna om dom alla åkt ut innan sammanslagningen eller hur vilket så klart är vad som hänt om programmet hade fått fortsätta som det var tänkt men nejnej så gör vi inte väst utan här låtsas vi och vaggar fram kvinnor som bebisar.
Citera
2023-06-28, 16:11
Avslutad
Citat:
Med 10 program kvar hade det varit 10 män kvar. Kvinnorna hade åkt ut en efter en precis som hände så man ändrar hela produktionen och kör sammanslagningen tidigare än någonsin. De facto i Survivor historia så har alla tidiga sammanslagningar kommit efter "Battle of sexes" "Men vs women" och "Boys vs girls" eftersom det alltid slutar i katastrof för kvinnorna. Parvatti och ingen annan kvinna hade kunnat vinna om dom alla åkt ut innan sammanslagningen eller hur vilket så klart är vad som hänt om programmet hade fått fortsätta som det var tänkt men nejnej så gör vi inte väst utan här låtsas vi och vaggar fram kvinnor som bebisar.

Hur hjälptes de andra kvinnliga vinnarna fram?
Citera
2023-06-28, 16:13
Avslutad
Citat:
Absolut, ingen kvinna kan sitta lika bra som en man!

Exakt, män har 100 gånger mer muskelmassa än kvinnor, detta pga att mäns kroppar består av 58 gånger mer testosteron än kvinnors kroppar vilket gör att de kan sitta mycket bättre och längre än kvinnor. Så med detta sagt, därför är män de bästaste som finns helt enkelt.
Citera
2023-06-28, 16:14
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Vem har påstått att kvinnor drabbas värst av krig? Jag stör mig också på sådan mediarapportering, men hör och häpna, det brukar vara mestadels manliga reportrar som rapporterar på det viset. Civilbefolkningen drabbas värst i nutida krig och konflikter.

Vilken kvotering? Kom gärna med en massa underlag. Ni anti-feminister brukar gagga er blåa om kvoteringen, men jag har aldrig, jag upprepar a l d r i g sett något bevis för detta.

Hillary Clinton så vad Moment menar med "den hemska historien för kvinnor" får vi vänta och se. Finns inga män inom media, den sista som lämna var Tucker. MSM är ett enda stort vänsterextremt jävla hål.

All kvotering. Att vita män inte är dom som gynnas av kvotering behöver för fan inte bevisas eller ens påtalas din kompletta jävla stolla. "Det finns ingen sol" Nä ok.
Citera
2023-06-28, 16:15
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Hur hjälptes de andra kvinnliga vinnarna fram?

Du menar i andra säsonger? Du vill ha en redogörelse för 19 säsonger? Är det korrekt uppfattat?
Citera
2023-06-28, 16:18
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Sluta nu. Bara sluta.
Dina historier om skolan ger jag inte mycket för, tror helt ärligt att du hittar på. Detta med prov i skolan och betyg till tjejer vs killar är en stor debatt i sig som jag inte orkar gå in på. Men, jag vet så mycket som att killar inte har fått lägre betyg än tjejer på skolorna där jag jobbat. Betyg sattes efter prestation och resultat, punkt slut.

Och att man inte som man bör slå en kvinna är helt rätt. Visserligen bör inte kvinnor slå män heller, men faktum är att givet mäns fysiska styrka blir det mycket värre konsekvenser när en man slår en kvinna. Måste han tvunget slå skulle han kunna slå med mindre kraft, så att inte skadorna blir så omfattande. Allting annat är bara sjukt, alltså att slå med full kraft på någon som inte har en chans att ge tillbaka.

Kvotering kan du lägga ner, det är bara tyck synd om mig -snack. Isåfall är jag också diskrimenad för att det kvoteras invandrare och män på vissa tjänster inom skolan. Buhuu.

Kvinnofridslagen finns för att den behövs, återigen på grund av de fysiska skillnaderna som föreligger.
Det behövs inte en mansfridslag på det sättet.
Citera
2023-06-28, 16:19
Avslutad
Citat:
Du menar i andra säsonger? Du vill ha en redogörelse för 19 säsonger? Är det korrekt uppfattat?

Brittiska Survivor har gått 44 säsonger hittills, varav 19 kvinnor stod som vinnare.

Hur hjälptes de fram?
Citera
2023-06-28, 16:19
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Om du har sett Mästarnas mästare så vet du att kvinnor har en klar fördel i grenen där man ska hänga i armarna. Detta för att de har en mindre kroppsvikt att hålla uppe och deras muskler är uthålligare.

(Mannen satt på en balk b t w.)
Mästarnas Mästare är elitpersoner. En svensk normal kvinna kan inte ens göra EN armhävning, jag har testat med ett 10-tal.

Han satte sig på en balk efter att han klättrat upp med sina armar.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2023-06-28 kl. 16:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in