Citat:
Det är just detta som pågår främst i Stockholm, det finns ingen etik eller moral i det kriminella. Det är gås på familjer. Det Goas, ingen kan lita på alla. Även för ”Svensson” kommer det att bli jobbigt. Sveriges lagar kommer ändras mer polisen på gatorna. Att vara kriminell kommer vara 100gr jobbigare för dom. Alla felavlade från Mellanöstern är avundsjuka på sina lands män. Aldrig hört en arab säga att det är kul att en annan Arab tjänar pengar. Dom är missunnsamma anmäler varandra hit och dit. Sverige har valt att ta in skiten. Henrik Schyffert kanske ska ta och räkna om vad invandring kostar igentligen.
För att svara på dina frågor det finns inget rätt eller fel i denna historien. De sa säkert åt hunden Halal att springa deras tjänster och han våga inte göra annat, sen blir det ju rätt genomskinligt när han tar foton med hans guld och de för febrilt sälja det dagarna efter för ” det är paraknas” sen en långt utlägg om avundsjuka. Nu måste Halal gömma sig utomlands. Ja det säger allt. Han ville va ”Nisse” 😜
För att svara på dina frågor det finns inget rätt eller fel i denna historien. De sa säkert åt hunden Halal att springa deras tjänster och han våga inte göra annat, sen blir det ju rätt genomskinligt när han tar foton med hans guld och de för febrilt sälja det dagarna efter för ” det är paraknas” sen en långt utlägg om avundsjuka. Nu måste Halal gömma sig utomlands. Ja det säger allt. Han ville va ”Nisse” 😜
Tack för ditt svar.
Lite off topic.
Men en fråga. Jag ser att denna fråga ställts av flera andra på andra håll bla instagram facebook tiktok etc.
Några av Nisses absolut bästa låtar såsom "Samhället", "Standard med A36", "Tragic med 23" förblir osläppta.
Varför???
Vem äger upphovsrätten till dessa låtar och varför förblir dessa otroligt rent ut av fantastiska låtar ur ett musikaliskt perspektiv osläppta?
Någon som vet?
Det som jag kan säga att jag noterat är att Tragic och Standard innehåller en hel del anspelan på jappningar och död och sånt. Kanske därför? Men jag tror ändå inte att det är skälet. Men måste finnas någon anledning till att de inte släppts.