2023-06-19, 09:43
Medlem
sfrges avatar
Man måste ju säga att det är en imponerande dödsromantik inom rap-branschen.
Lev fort och dö ung är agendan tydligen.
Citera
2023-06-19, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen
Jo men de finns tydligen en video också som inte imånga har så om någon sitter på den skicka gärna.

Videon finns inte, 100%
Citera
2023-06-19, 15:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Popobiitch
Haha va? Fett synd.
Haval hade ändå ok låten på tiden med Manny Flaco. Nu låter det som röv. Har dessutom inte lust att lyssna pga vad de gjorde mot Einar. Men har Manny ingen uppbackning?
Manny Flaco är en producent. Inget mer. Han har inte uppbackning eller nåt sånt av någon då han är en vanlig arbetare. Haval vet detta och utnyttjar honom på det genom att t.ex hota honom på en 80/20 split på låtarna istället för en 50/50 split som de tidigare kommit överens om. Dessutom slutade många rappare jobba med honom då Haval alltid skulle komma i vägen. T.ex Einár, Dree Low, osv.

Nu är Havals låtar som värst, streamar som värst och Manny Flacos insta är borttagen samt att Haval inte gjort en låt med honom sedan slutet av 2022, (99% säker på att det är hot från Haval).
Citera
2023-06-19, 15:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
Videon finns inte, 100%
Finns dock en bild på Hans ansikte där man ser blod o grejer på ena halvan av ansiktet. Tror han ligger på bår eller på marken då.
Citera
2023-06-19, 18:59
Medlem
Citat:
Big Drippa säger i sin video att han fått en video live på skjutningen där man ser Einar ligga död på marken med skotthål i huvudet, någon som sitter på videon?

Men lägg ner. Det finns ingen sån här video.
Citera
2023-06-19, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K0ssaMu
Manny Flaco är en producent. Inget mer. Han har inte uppbackning eller nåt sånt av någon då han är en vanlig arbetare. Haval vet detta och utnyttjar honom på det genom att t.ex hota honom på en 80/20 split på låtarna istället för en 50/50 split som de tidigare kommit överens om. Dessutom slutade många rappare jobba med honom då Haval alltid skulle komma i vägen. T.ex Einár, Dree Low, osv.

Nu är Havals låtar som värst, streamar som värst och Manny Flacos insta är borttagen samt att Haval inte gjort en låt med honom sedan slutet av 2022, (99% säker på att det är hot från Haval).

Han har producerat spår på STOR:s senaste album så tror inte det. För övrigt är Havlas nya grejer skit, Manny Flaco gjorde honom.. nu låter han bara keff och folk streamar bara för att han har dissat Einar.
Citera
2023-06-19, 21:48
Medlem
Inte konstigt at haval låter som skit nu när norska orio producerar mycket av hans musik
Citera
2023-06-19, 22:25
Medlem
Tror fortfarande att det var Adel. Finns så många amledningar till det tidigate nämnda i tråden. Adel är en ful fisk, han sköt från nära håll - allt i enighet med vad som tidigare hände umder krogbråket. Om inte krogbråket där Adel låtsades stå på Nisses sida hänt hade Einar inte gått ut gör en joint med Dumle och Adel, så Adel visste. Adel och Dumle var i maskopi med skyttarna som sköt på längre håll, så vem av Adel och Dumle som goade är inte så intressant.

Citat:
Ursprungligen postat av Baibai
Ska man tro på vittnesuppgifter från grannar så började där hänga skumt folk runt adressen redan dagar före mordet. Om du goade någon, hade du riskerat att själv träffas av en kula när dörren till cykelförrådet öppnas?
Rozh håller jag med om men i detta fallet är jag absolut inte så säker på att han hade någon del i det
Citera
2023-06-19, 23:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87
Han har producerat spår på STOR:s senaste album så tror inte det. För övrigt är Havlas nya grejer skit, Manny Flaco gjorde honom.. nu låter han bara keff och folk streamar bara för att han har dissat Einar.
Ja, har sett att manny flaco producerat Stors album. Förmodligen är låtarna / beatsen producerade långt innan släpp. Manny Flacos insta blev borttagen för max 1-2.5 veckor sedan. Håller också med att Haval låter keff nuförtiden. Inte för att jag tyckte att han hade någon som helst talang förut, men han är ännu värre nu.
Citera
2023-06-19, 23:40
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Video på när Einar blev skjuten Big Drippa fick den av ett fake konto så borde vara någon som har den, han sa att han låg i en blodpöl och att halva hans ansikte va helt spräckt.

Det finns det inte alls, då hade den varit väldigt spridd vid detta laget.

Citat:
Finns dock en bild på Hans ansikte där man ser blod o grejer på ena halvan av ansiktet. Tror han ligger på bår eller på marken då.

Varför har man aldrig fått se den bilden då? Helt enkelt för att den inte finns. Finns bara en bild från händelsen, mig veterligen, där han ligger vid porten och där man inte ser ansiktet. Har dock för mig att någon till vänster på den bilden har mobilen uppe, så det skulle ju rent teoretiskt kunna finnas en film någonstans. Men sannolikheten är låg eftersom att den i så fall hade fått väldigt stor spridning om det hela var sant.
Citera
2023-06-20, 00:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Det finns det inte alls, då hade den varit väldigt spridd vid detta laget.

Varför har man aldrig fått se den bilden då? Helt enkelt för att den inte finns. Finns bara en bild från händelsen, mig veterligen, där han ligger vid porten och där man inte ser ansiktet. Har dock för mig att någon till vänster på den bilden har mobilen uppe, så det skulle ju rent teoretiskt kunna finnas en film någonstans. Men sannolikheten är låg eftersom att den i så fall hade fått väldigt stor spridning om det hela var sant.
Ni får tro vad ni vill. Jag har sett den här bilden iallafall. Har inte fått den skickad till mig / sett den på sociala medier utan har fått den visad för mig. Skulle inte bli förvånad om det fanns en video heller.
Citera
2023-06-20, 01:06
Medlem
Citat:
Ni får tro vad ni vill. Jag har sett den här bilden iallafall. Har inte fått den skickad till mig / sett den på sociala medier utan har fått den visad för mig. Skulle inte bli förvånad om det fanns en video heller.
Jo bilden har även jag sett men hört från både big Drippa och en vän att det finns video.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in