Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Har du ens brytt dig om att kolla klippen? Varför vi driver med er är ju för att ni låter exakt som dessa våp som nu till slut fick sitt wake up call. Dom var också sååååå starka och självständiga kvinnor som skulle klara sig hur lätt som helst. Sen kom verkligheten ifatt och dom fick sig en fet jävla käftsmäll. Alla kvinnor är hjältinnor i sina egna huvuden men du får nog faktiskt bara ta till dig att ni framstår som barn just nu, obstinata jävla barn som "kan själv" trots att dom aldrig gjort det innan. Du är en jävla lärare, sluta låtsas vara Grylls.
2 sidor till så kommer du och Jenny sitt och skryta om att ni jagar älg med liten täljkniv på ett ben och med ögonbindel och ni fäller 3 älgar om dagen. Gtfo son.

Just det, jag är en jävla lärare. En jävla lärare i naturvetenskap med två arbetshundar som jag spenderar mycket tid med ute i skog och mark.
Så ja, jag hade nog kunnat hantera situationen för mig själv, men med det sagt har jag aldrig påstått att det skulle vara enkelt. Tvärtom har jag redan skrivit att det skulle vara jävla jobbigt, så sluta hitta på att jag skriver sånt jag inte gör. Och ja, givetvis hade jag hellre haft några av manligt kön med istället för bara kvinnor, om jag hamnat på en öde ö. Ska jag vandra i Norrland gör jag det hellre med en man i sällskapet än enbart kvinnor. Män gör vissa saker snabbare och enklare än kvinnor på grund av fysiska förutsättningar, men det betyder inte att inte kvinnor skulle kunna göra det, även om det naturligtvis skulle kosta mer i energi och tidsåtgång.