Citat:
Ursprungligen postat av
FiveLakes
😅 Mer troligt att Putin planerar att annektera Belarus som tröstnapp när han blivit utslängd ur Ukraina för att framstå som mindre förlorare inför folket.
Ja det ligger nog närmre tillhands!
Det verkade ju ingår kväll som Putin och Luka skulle hålla ett viktigt tal som hade med Rysslands framtid att göra. Sen klipptes 75% bort av talet och man har velat fram och tillbaka om man ska åtala Wagner eller inte.
Ryssland verkar helt tappat ledare och ingen vet vad som händer.