Citat:
Ursprungligen postat av
hillsongsweden
Haha, jag fattar att du roar dig kungligt med dina 'teorier' som du obegripligt får respons på från seriösa skribenter, hatten av.
Min morbror som är på plats berättar dock en alternativ sanning, det råder ett pyrande uppror bland de ryska tvångsmobiliserade vatniksen vid fronten. Många, även befäl, frågar sig vad som händer och då framförallt Wagners marsch för rättvisa som är ett stående samtalsämne i diken och gropar. Morbror Isak menar att en fullskalig revolt är i antågande, denna gång med deltagare ur Röda Armén.
Så ligger det till - nu kan du fortsätta underhålla oss med dina egna fantasier, jag uppskattar dem något oerhört.
Finns inte en tillstymmelse av uppror inom den reguljära Ryska krigsmakten. Man fortsätter sin heroiska kamp för fosterlandet med full kraft.
Nazismen inom AFU skall krossar. Hela den Ukrainska krigsmakten genomsyras av nazism. Nazismen utrotades i Europa 1945 och vi vill inte ha tillbaka den.
Ingen större sak att korvhandlaren Prigozjin ballade ur och begav sig med 8k man till Moskva, oklar vad syftet var. Wagner gruppen har fortfarande över 40k på plats i Ukraina för att bekämpa nazisterna.
Säg åt din morbror Isak att avveckla engagemanget i Ukraina så slipper han komma hem i en liksäck. Eller ännu värre få benen avklippta, och kanske totalförlamad i hela kroppen, blir att inta sin måltid med sugrör.
Titta på de videos som Tillson lagt upp i tråden. Verkligen avskräckande.