Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Angående detta, så uppfattade jag Cameron som att de hade diskuterat sinsemellan inom den civila ubåtsvärlden, och kommit till denna slutsats. Det är ju en väldigt liten värld - alla känner alla, och ledningarna lär ha gått heta medan det här dramat utspelades.
Ingen kan ju VETA, men det kanske går att fastställa om de får upp vrakresterna - eller inspekterar dessa med robotkameror.
Varför skulle de "diskutera" och komma fram till en slutsats att de var påväg upp? Finns ingen logik i det.
Snarare så har någon inom OceanGate gett besked till någon inom Deepsea-communityn att OceanGate fick meddelande ifrån farkosten att de släppt vikterna och var påväg uppåt. Sen small det bara.
OceanGate vill inte gå ut med någon information ö.h.t. officiellt, förmodligen för att inte ge mer ammunition inför en kommande stämning.
Citat:
Ursprungligen postat av
G-kraft89
Nej, det är en av flera tolkningar av satsen..men dig orkade inte läsa hela svaret i min länk och jag tvivlar på att dig förstår subjekt-objekt-relationer och hur det kan analyseras i en given sats.
"OK"