2023-06-25, 14:42
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeddyKazcinsky
Bra, nu kanske folk inser att invandrarna måste ut.

Citat:
Ursprungligen postat av RoadToPerdition
Du påstår att det finns kommentarer, men publicerar inte dessa? Är detta någon propaganda för att spä på invandrarhat?

Citat:
Ursprungligen postat av nydagnyatider
Står ingenting

Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark
Sydsvenskan vellinge. Se den sidan.
Störde mig också på det men ni gör såhär:

öppna facebook
sök efter sydsvenskan vellinge
se kommentarerna på artikeln om detta som just nu ligger högst upp
Citera
2023-06-25, 14:57
Medlem
datalogs avatar
Mycket bra initiativ av Malmö, äntligen lite välspenderade skattepengar! De får gärna öppna ett par asylboenden i Höllviken när de ändå håller på.
Citera
2023-06-25, 15:53
Medlem
Carexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raraKlara
Vilken udda spin på en "nyhet" som består av att Skånetrafiken sätter in extrabussar på en helt vanlig, daglig busslinje de dagar de tror att det är extra många som åker. Vilket är helt ögonbrynshöjande för Skånetrafiken är inte kända för en trafikplanering utefter behov precis.

Tror ni seriöst att detta är en helt ny busslinje som aldrig funnits tidigare? Att det inte går några bussar mellan Skanör och Malmö i vanliga fall och att ingen hittills tagit sig ner till stränderna i Falsterbo via buss på sommaren?
De senaste 15-20 åren eller så har det varit ståplats som gäller i dessa bussar-i helt vanlig linjetrafik, som går året om- på sommarförmiddagarna mot Skanör och vill man ta sig motsatt väg men hoppa på bussen i Höllviken eller Vellinge mot Malmö framåt kvällen när många åker hem från stränderna får man ofta snopet se att bussen har skylten "Fullsatt" tänd och helt enkelt bara åka förbi.

Du skriver för blinda ögon.
Drevet har bestämt sig för hur det ligger till.
Citera
2023-06-25, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Jag förstår inte ens varför babbar är på stranden. De kan inte simma, man ser på deras badbyxor att de är helt nyinköpta och aldrig använda.
De vill väl titta på kvinnor i badkläder. Eller kanske helst utan.
Det stimulerar den fria fantasin😆
Citera
2023-06-25, 16:06
Medlem
Nisse Gandhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datalog
Mycket bra initiativ av Malmö, äntligen lite välspenderade skattepengar! De får gärna öppna ett par asylboenden i Höllviken när de ändå håller på.

Det är väl Skånetrafiken och inte Malmö kommun som har beslutat om extrainsatta bussar mellan Malmö centralstationen och Skanör centrum.
Citera
2023-06-25, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Varför ska lata apor få bussresor ut till lugna områden som hårt arbetande svenskar slitit för ?

Du måste vara ett socialfall eller helt dum i huvudet.
Jo, men de har själva röstat för ett parti som har medverkat till att fylla landet med blattar från MENA. Både Kristersson och Strömmer har i sin tid inom MUF aktivt pläderat för ökad invandring.
Citera
2023-06-25, 16:30
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Varför ska den degenererade överklassen kunna köpa sig fria från konsekvenserna av sin småborgerliga godhetssignalering?

Jag håller med dig om de som röstat med plånboken, men en av fem väljare i Skanör röstade på SD och jag lider med dem.
Citera
2023-06-25, 16:36
Medlem
Eastwings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Jag håller med dig om de som röstat med plånboken, men en av fem väljare i Skanör röstade på SD och jag lider med dem.

Om de då 20% står och grillar fläsk när bussarna anländer så lär de få vara i fred.
Fläsk på grillen.
Stor hund på tomten.
Hagelbrakaren laddad.
Citera
2023-06-25, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Hoppas dom hittar till nakenbadet Svanrevet.

Crap.
Nu när du har skrivit Svanrevet, så är ju risken att ghettoborna hittar dit.

Vi får undvika att skriva SVANREVET fler gånger nu.
Där finns det nämligen nakna blondiner.
Citera
2023-06-25, 16:43
Medlem
Cyborg2030s avatar
Citat:
https://www.sydsvenskan.se/2023-06-22/snart-borjar-badbussarna-ga-mellan-malmo-och-skanor

På Fejjan kan man se hur kommentarerna fylls på hos de vita rika moderaterna i Skanör, som inte vet riktigt hur de ska "argumentera" sin oro här. Märkbart är att de inte riktigt gillar detta förslag.

Är detta ett bra initiativ, att folk från Herrgården och Örtagården kan åka buss rakt ned till stranden i Skanör bland blekvita moderater och kunna röka vattenpipa och ha det mysigt där? Det tycker jag är jättebra.
Men är inte detta ett perfekt tillfälle för regeringen att på prov införa en vandelpolis som får åka med på bussen. Om någon brun unge skriker eller stökar då åker de dit för bristande vandel. Då kör man helt enkelt över bussen till Danmark och dumpar invandrarna där. Kan inte moderaterna i Skanör föreslå det?
Citera
2023-06-25, 16:44
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal

Ser i min kristallkula hur driftiga byggare kommer köpa hyfsat stora landområden på lagom långt avstånd från buset. Och bygga rejäla villor med det som kallas ”gated communities”.

3 meter dubbla stålstaket runt området med hundbevakning 2200 - 0700. Och en rejäl grindvakt 24/7.

Sveriges befolkning gillar ju usa, bara kopiera deras upplägg och byggande. Genom samfällighet kan man styra vem som får bygga eller bo i området.

Nu riskerar Skanörborna att det plötsligt står en neger i vardagsrummet.
Citera
2023-06-25, 16:51
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
https://www.sydsvenskan.se/2023-06-22/snart-borjar-badbussarna-ga-mellan-malmo-och-skanor

På Fejjan kan man se hur kommentarerna fylls på hos de vita rika moderaterna i Skanör, som inte vet riktigt hur de ska "argumentera" sin oro här. Märkbart är att de inte riktigt gillar detta förslag.

Är detta ett bra initiativ, att folk från Herrgården och Örtagården kan åka buss rakt ned till stranden i Skanör bland blekvita moderater och kunna röka vattenpipa och ha det mysigt där? Det tycker jag är jättebra.

Kan du länka till dessa Facebookinlägg du läst?

EDIT:

https://www.facebook.com/sydsvenskanvellinge

Se inlägg 22 Juni
Senast redigerad av Glödskal 2023-06-25 kl. 16:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in