2023-06-25, 12:35
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flytandelycka
När jag läser detta blir jag först upprörd men när jag tänker efter så har de boende i Skanör/Falsterbo röstat på "Öppna era hjärtan"-Ruinfält..
Hur vet du att de har röstat på det?
Citera
2023-06-25, 13:34
Medlem
Mullrets avatar
En trend bland de mest bemedlade runt Båstad och närliggande orter är köpa en gård. Gärna ute på landet med bra avtånd till stökiga grannar. Blir ju lite svårare i Skanör, men trenden blir nog att man hellre har lite omak med transporter än ha babbeluringar inpå knuten.
Citera
2023-06-25, 13:46
Medlem
Jag är inte den som är skadeglad, jag hade inte velat se dessa badbussar där jag bor heller. Men dessvärre är det nödvändigt. Så länge folk röstar för detta så måste de inse att de inte kommer undan, och bli varse att mångkultur är lite mer än en den mysiga persiska restaurangen på hörnet. Ju fler godhetssignalister som får skörda vad de sått desto bättre.
Citera
2023-06-25, 13:53
Avslutad
Hoppas dom hittar till nakenbadet Svanrevet.
Citera
2023-06-25, 13:59
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KjelleBenchpress
Det här är inte sant, samtliga partier vill ha mer invandring, det går inte att rösta bort den om man inte lägger sin röst på NMR eller mellanmjölksalternativet AFS.
Men idag så lägger varannan svensk man sin röst på SD i tron att de kommer att göra skillnad,vilket är helt fel.
Det finns ingen politisk lösning just nu, man måste lösa det på annat vis, lite civil olydnad har ingen dött av, som Advokatsamfundets generalsekreterare Anne Ramberg sa
Så länge folket röstar med arslet så får dom skylla sig själva.
Svensken vågar inte ens gå ut och demonstrera, utan dom knyter hellre näven i fickan.
Citera
2023-06-25, 14:00
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Hoppas dom hittar till nakenbadet Svanrevet.

På badhuset Kallis i Helsingborg, stod babbeluringarna och kikade över staketet på de nakna tanterna, samtidigt som de runkade vilt. Hur man kan bli exalterad över medelålders tanter, vissa med bara ett bröst, vissa med stomipåse eller andra medicinska attiraljer.

Men det blir nog bra i Skanör också.
Citera
2023-06-25, 14:15
Medlem
Det är väl bra om 7-klöverfolket tar hand om sina gäster?

Skönt med egen sjö
Citera
2023-06-25, 14:16
Medlem
Eastwings avatar
Som man röstar får man leva.
Citera
2023-06-25, 14:19
Medlem
elbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Jag hörde nåt uttryck häromdagen, kan inte riktigt återge det, det handlade om banker. Nåt i stil med att "bankerna tar risk som kan drabba alla men profit som bara ger nåt åt dem själva". Pyramidspelet med invandringen är liknande. Det blir kaos i de lägre leden, men miljardärerna i Torekov etc tjänar på spelet. Därför är det, som flera här sagt, rätt åt (vissa av) dem, även om det är sorgligt och genomkorkat samtidigt. Det blir som en bra symbol på hela situationen.
Instämmer, riktigt rika svenskar undkommer alltid men de blir svårare köpa nåt flott runt medelhavet eller liknande
Citera
2023-06-25, 14:29
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmanuelGoldstein
Finns en fin badstrand i Malmö, Ribersborg, bussar till Lomma mm.

Detta handlar enbart om att trycka mångkulturen i ansiket på dem som försörjer politikerna och dessutom betalat dyrt för att komma bort från mångkulturen.

Fel tempus; det fanns en fin badstrand i Malmö (Ribersborg).
Citera
2023-06-25, 14:31
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Hur vet du att de har röstat på det?

Moderaterna har groteskt höga röstsiffror i Vellinge.
Citera
2023-06-25, 14:31
Medlem
Röstar de på M får de skylla sig själv och leva därefter. Något att tänka på tills nästa gång. Kulturberikning!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in