2023-06-24, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johannesdotter

Tror anhöriga försökt och kontakta involverade för att få ner Dumpen utan framgång. Tror de ansvariga tjänar för mycket för att riskera den inkomsten. Men det är rätt sjukt att anhöriga inte tas hänsyn till. I dagsläget kontaktar påhejarna friskt de anhöriga och hänger ut de på diverse sidor.

Man kan ju konstatera; gick man in med vinstsyfte har man överträffat förväntningarna. Helt klart.
Tre anhöriga har väl varit kritiska hittills.. Av 240+
Citera
2023-06-24, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Vi har försökt i åtskilliga kommentarer få Dumpen förstå att det är fel, de vägrar lyssna, då får man ta till samma metoder som de uppenbarligen förstår, d.v.s. smutskastning. Kasta skit, kasta tillbaka, kasta tillbaka, kasta tillbaks.

Vill gärna ha tips om hur rätt sätt är?

Dumpen tar bort kommentarer på Facebook så där kan man inte få de att förstå.
Saker kan inte stå kvar på Facebook för då stänger Facebook deras sida, vilket du som ändå är en relativt normalbegåvad person (om än med skev moral imho) av allt att döma, säkert vet. Provocerande eller ot-kommentarer triggar personer där som är anhöriga till eller själva utsatts för övergrepp och det kan snabbt spåra ut. De raderar även s.k. dumplingars kommentarer har jag sett. Ta det inte så personligt. Om du anser att Dumpen begår vidriga brott mot mänskligheten eller lagen så gå den normala vägen, via myndigheter. Har du gjort det och inte fått gör, ja då är kanske inte Dumpens verksamhet utan din syn på vad som är rätt och fel i behov av justering? Att ta fulspela gör bara att ni bekräftar den bild som de flesta får av att läsa era inlägg redan.
Citera
2023-06-24, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Här hänger man ut allt och alla, här råder full jämlikhet. Så bra och demokratiskt. All skit ska skit ha sa Dumpen och vi andra.
Skaffa utgivningsbevis och kör. Lycka till.
Citera
2023-06-24, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perpetuate
Det är S själv som har utgivningsbevis. Nu har Dumpen Media Group tagit över. Och då måste man fixa ett eget utgivningsbevis. Vad S har är irrelevant.
Du har fortfarande fel. Sara är ansvarig utgivare, det räcker. Bilda dig.
Citera
2023-06-24, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Dumpen och dess följare vill tro, det är vad det handlar om. "När ett baaaarn talar så lyssnar man", som Dumpen själva uttryckte saken.

Jämför med hur Margit Norells sekt (föregångarna till Dumpen) under 1980- och 90-talen trodde på seanser där högt uppsatta pedofiler (personer i riksdag, regering, HD, etc) offrade spädbarn till satan. Eller kanske snarare tror. Mig veterligen så har sekten kring Margit Norell aldrig gjort avbön.

Har du tagit del av alla kommentarer under klippet om makaronerna?

https://dumpen.se/2023/06/22/makaroner-ska-koka-i-200-sekunder/#comment-25236

Det gråts och det sjungs om att krönikörerna ska skriva böcker och släppa.

Det är rätt tydligt att det är en och samma person som står bakom texterna.
Citera
2023-06-24, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Du har fortfarande fel. Sara är ansvarig utgivare, det räcker. Bilda dig.
Utgivningsbeviset är i S eget namn. Har ingenting med Dumpen Media Group att göra.

Bevisa motsatsen.
Citera
2023-06-24, 15:25
Medlem
Citat:
Utgivningsbeviset är i S eget namn. Har ingenting med Dumpen Media Group att göra.

Bevisa motsatsen.
Du förstår inte hur det fungerar med utgivningsbevis och argumenterar som en fjortis. Jag har både förklarat och länkade åt dig i ett tidigare inlägg där det tydlig skrivs ut. Du läste uppenbarligen inte då, men bara att gå tillbaka och gör det om du verkligen vill veta på riktigt. Jag tvivlar.
Citera
2023-06-24, 15:25
Medlem
Citat:

Bevisa motsatsen.

https://www.youtube.com/watch?v=NXPBu8wYIkM&ab_channel=Nyhetsmorgon

Dialog mellan Patrik och Thomas Bodström. Angående uthängning och vilken som är den riktiga domstolen.

Håller med den sunda Bodström till punkt och pricka. Domstolarna avgör. Inte privatpersoner.

Jag undrar om Tomas Bodström skulle ha makt och få ner Dumpen.se på egen hand? Har han den makten tro?
Citera
2023-06-24, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Du förstår inte hur det fungerar med utgivningsbevis och argumenterar som en fjortis. Jag har både förklarat och länkade åt dig i ett tidigare inlägg där det tydlig skrivs ut. Du läste uppenbarligen inte då, men bara att gå tillbaka och gör det om du verkligen vill veta på riktigt. Jag tvivlar.
Har du inte alls gjort, du är en intellektuell amöba.

Försöker igen, huvudman måste ha utgivningsbeviset. Är det så svårt att begripa?
Citera
2023-06-24, 16:03
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Kan jag enväldigt sänka Dumpen? Jag tror det. Vet hur jag skall gå till väga.

Gör det då.
Citera
2023-06-24, 17:10
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Gör det då.
Vad väntar de på tro?
Jag tror de är för fega.
Kan inte föreställa mej att någon av dem skulle våga kontakta Bodström som det kom förslag på.
Citera
2023-06-24, 17:37
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxiee
På vilket sätt hade du föredragit att din man blivit avslöjad som pedofil? Träffar han sina barn?

Jag har ingen make, är inte gift eller sambo med någon så du måste nog tänka på nån annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in