2023-06-24, 01:25
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Man funderar ju också hur många som kommer- har dött av de anhöriga. Mormodern dog ju av hjärnblödning efter att hon fått veta. Är väl minst 1000 som riskerat- riskerar hjärnblödning efter alla uthängningar.

Eller är det kanske så att hjärnblödning inte har samband med avslöjanden. Nån som hittat på, eller.

Sen vet man inte om de är att man blivit avslöjad eller om det är uthängningen som orsakat det

Alltså om dom skulle groomat ett riktigt barn och blivit avslöjad för det så hade KSK utgången blivit densamma
Citera
2023-06-24, 01:37
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Sen vet man inte om de är att man blivit avslöjad eller om det är uthängningen som orsakat det

Alltså om dom skulle groomat ett riktigt barn och blivit avslöjad för det så hade KSK utgången blivit densamma
Du förstod inte vad jag antydde, det är en ren förbannad lögn allt ihop.

Är beredd att ompröva min tro, om personen går ut personligen.

Precis som här på FB finns det troll på Dumpen.
Citera
2023-06-24, 02:23
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Du förstod inte vad jag antydde, det är en ren förbannad lögn allt ihop.

Är beredd att ompröva min tro, om personen går ut personligen.

Precis som här på FB finns det troll på Dumpen.

Jag håller med dig om att det låter märkligt men samtidigt så OM det vore en verklig berättelse så finns det nog en anledning till att personen väljer att vara anonym
Citera
2023-06-24, 04:23
Medlem
Ankan-mannens avatar
Sara och Patrik kör på i 180 %, som dom knarkare de är.
Citera
2023-06-24, 08:35
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
https://dumpen.se/2023/06/22/makaroner-ska-koka-i-200-sekunder/

3 år (bra minne)
Morbror och morfar våldtog samtidigt (funderar hur det fungerar på en liten 3 åring)
Mormor kommer på dem
Vilket gör att hon dör efter 4 månader av hjärnblödning
Får flytta till sin alko-mamma
Morbror fortsätter med övergrepp i USA (hur har hon fått reda på det, nämns inte)
Morfar anklagar sig själv för mormors död i hela sitt liv, men inte för våldtäkten (antyds att mormodern dog av att han avslöjades)
När hon var 5 år fick hon koka makaroner (antyds mamman inte kunde det)

Antar att det är några uttagna punkter i hennes unga liv, kanske med diffusa minnesbilder, fast det beskrivs som tydliga minnen. Hur kan hjärnblödningen koppas till avslöjandet?

Spontat känns det uppdiktat, men vad vet jag, det vet diktaren i så fall.
Samtidigt kan betyda vid samma tidsperiod, samma dag eller nära inpå. Minnesbilderna kanske går ihop.
Hur hon fått redan på att övergreppen fortsatte i USA är inte direkt relevant.
Hjärnblödning kanske hade hänt ändå eller så var den stora stressen bidragande.

Jag säger inte att historien måste vara sann. Det kan ju inte jag veta. Men förstår inte hur man säkert kan avvisa den som osann bara för att den är lite rörigt skriven. Makaronerna är väl en minnesbild som fastnat, att mamman ibland inte var kapapel att laga mat.
Citera
2023-06-24, 09:42
Medlem
Citat:
Och jag hoppas verkligen de har orken att fortsätta det arbete de lägger ner för att äcklen aldrig skall känna sig säkra. Varje djävla skruvat psykfall de outar innebär att flera unga slipper bli utsatta när dessa äckel förverkligar sina sjuka fantasier.

Jag önskar SÅ att vi hade ett samhälle där Dumpen inte skulle behövas men eftersom det ser ut som det gör och äcklen verkar få härja fritt så har jag valt att använda mig av det enda verktyg jag känner till och det är att stötta Dumpen.

Det är FÖRÖVARNAS val som gör att inte bara deras direkta offer får leva med psykiska trauman utan att det även har effekt på deras närmastes välmående. Om jag kör på fyllan och åker dit så drabbar det även min familj. Så enkelt är det.
Citera
2023-06-24, 11:25
Bannlyst
Citat:

Så är det ju
Citera
2023-06-24, 12:23
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halteper
Och jag hoppas verkligen de har orken att fortsätta det arbete de lägger ner för att äcklen aldrig skall känna sig säkra. Varje djävla skruvat psykfall de outar innebär att flera unga slipper bli utsatta när dessa äckel förverkligar sina sjuka fantasier.

Jag önskar SÅ att vi hade ett samhälle där Dumpen inte skulle behövas men eftersom det ser ut som det gör och äcklen verkar få härja fritt så har jag valt att använda mig av det enda verktyg jag känner till och det är att stötta Dumpen.

Det är FÖRÖVARNAS val som gör att inte bara deras direkta offer får leva med psykiska trauman utan att det även har effekt på deras närmastes välmående. Om jag kör på fyllan och åker dit så drabbar det även min familj. Så enkelt är det.
Så är det ju
Citera
2023-06-24, 13:11
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halteper

Håller helt med
Citera
2023-06-24, 13:36
Medlem
Gubbmagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlv0nlinne
Går det att se klippen på dumpen.se i fullskärm i webbläsare? Funkar i Chrome med andra rumble-klipp, men inte Dumpens.
Samma här men jag trycker på F12, klickar på Network, skriver mp4 i filterrutan, trycker Ctrl+R för att ladda om sidan och högerklickar sedan på en av dom två träffar man får och väljer open in new tab. Då kommer jag till tex https://sp.rmbl.ws/s8/2/u/m/Y/n/umYnh.caa.mp4?u=0&b=0 som går att maximera.

Helt värdelöst att dom inte fixat detta än...
Senast redigerad av Gubbmagen 2023-06-24 kl. 13:51.
Citera
2023-06-24, 13:52
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Ja den som tror på de här historierna behöver själv uppsöka expertis, ingen 3 åring skulle minnas ett övergrepp. Och både morfar och farfar på samma gång.
Dumpen (Sara) måste ju tro att de som läser där är helt infantila, går verkligen folk på detta?

3 åringar gruppvåldtas av både farfar och morfar, 5 åringar kokar makaroner.

Dumpen och dess följare är mer illa ute än det först verkade.
Dumpen och dess följare vill tro, det är vad det handlar om. "När ett baaaarn talar så lyssnar man", som Dumpen själva uttryckte saken.

Jämför med hur Margit Norells sekt (föregångarna till Dumpen) under 1980- och 90-talen trodde på seanser där högt uppsatta pedofiler (personer i riksdag, regering, HD, etc) offrade spädbarn till satan. Eller kanske snarare tror. Mig veterligen så har sekten kring Margit Norell aldrig gjort avbön.
Citera
2023-06-24, 14:56
Medlem
Citat:

Tror anhöriga försökt och kontakta involverade för att få ner Dumpen utan framgång. Tror de ansvariga tjänar för mycket för att riskera den inkomsten. Men det är rätt sjukt att anhöriga inte tas hänsyn till. I dagsläget kontaktar påhejarna friskt de anhöriga och hänger ut de på diverse sidor.

Man kan ju konstatera; gick man in med ekonomiskt vinstsyfte har man överträffat förväntningarna. Helt klart.
Senast redigerad av Johannesdotter 2023-06-24 kl. 15:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in