Citat:
Ursprungligen postat av
storkukibarnanal
Skulle ha sina 3 barns födelsedatum i romerska siffror men tatuersren skrev fel. Hsn hävdar att kunden gett honom fel info. Emrlie upptäckte inte det hela förän hon lagt ut en bild av den nya tatueringen på sociala instagram. Då fick jag panik, fan vad vesviken ochcledsen jag blev, säger hon.
Vem håller vi på här då?
https://www.expressen.se/nyheter/eme...rade-pa-armen/
.
Citat:
På tatueringsstudion i Karlstad visade hon upp hur det skulle se ut och sa att hon kunde skicka siffrorna till tatueraren.
Tatueraren förklarade då att han kunde använda sin egen ”platta” för att omvandla datumen som Emelie sade och kunde skriva ut stencilen
Citat:
Där och då borde jag ha tagit upp min telefon och dubbelkollat att det stämde med de datum som jag skrivit in, säger hon.
Citat:
Hon gick igenom sin mobil när jag frågade om datumen. Jag antar att hon inte kunde dem eller inte var säker. Folk har svårt med siffror ibland och det är förståeligt.
Shaher Aloqaili skrev in siffrorna på en webbplats som konverterar arabiska siffror till romerska.
– Hon fick titta flera gånger innan vi började applicera tatueringen.
Efteråt var hon nöjd, enligt Shaher Aloqaili. Han menar att Emelie kan ha sagt 12 i stället för 13 och därefter försökt skylla allt på honom, men det kan också ha varit han som missuppfattade vad hon sa. Oavsett har hon ett eget ansvar, tycker han.
Citat:
Han erbjöd sig att antingen fixa tatueringen genom att lägga till ytterligare en romersk etta eller ge henne pengarna tillbaka. Men hon ville ha både pengar och att han fixade tatueringen.
– Sen började hon skriva en massa skit om mitt företag och om mig på Instagram, Facebook och i medier.
Ansvaret ligger på henne. Även om det låter märkligt.
Att sedan skriva skit på internet, borde få henne straffad.