2023-06-23, 22:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Det finns 12-åriga blattar med mer våldskapital än vad du har.
Hur hade du tänkt dig att detta krig skall utspela sig?
Vilken roll tänker Du ha?

Jag har inget att förlora. Jag skulle absolut kunna tänka mig göra en Breivik och jag är inte ensam. Jag vill se Rosenbad i lågor.

Sverige är världens mest inceltäta land. Vi har tusentals unga arga ensamma män utan någon att förlora.

Det enda vi saknar är träning, vapen och en ledare. Ge oss det och ni kommer få se på fan.
Senast redigerad av Sickmyduck 2023-06-23 kl. 22:03.
Citera
2023-06-23, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Få ut de där jävla infiltratörerna från FOI. Är ju för fan ett säkerhetshot av enorma proportioner.
Om du har missat det så diverse säkerhetstjänsers uppgift i alla samhällen att hålla efter fårskocken av invånare åt makten så att de inte blir uppstudsiga börjar organisera sig och vill ändra på vad som händer. Så de gör visst sin uppgift.
Citera
2023-06-23, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Jag har inget att förlora. Jag skulle absolut kunna tänka mig göra en Breivik och jag är inte ensam. Jag vill se Rosenbad i lågor.

Sverige är världens mest inceltäta land. Vi har tusentals unga arga ensamma män utan någon att förlora.

Det enda vi saknar är träning, vapen och en ledare. Ge oss det och ni kommer få se på fan.
Sätt igång då!
Man måste vara den utveckling som man önskar se, om du verkligen inte har något att förlora; varför gör du inte något?

Jag har extremt mycket att förlora och jag bor inte ens i Sverige, det går inte att ha ett bra liv som vit människa i ett land som Sverige. Men med det sagt så känner jag samma ursinne och skulle jag någonsin drabbas av en obotlig cancer eller liknande så kommer tidigare fall av vettvillingar likna en ljum västanvind i jämförelse med en riktigt utstuderad hämnd från någon med ett hat utan gräns.
Citera
2023-06-23, 22:13
Medlem
Cuckslayers avatar
Verkligen oväntat att en jude ligger bakom denna rapport

För övrigt så styrs SÄPO av den anti-vita, kulturmarxistiska och pro-judiska globalisteliten.
Citera
2023-06-23, 22:14
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Om du har missat det så diverse säkerhetstjänsers uppgift i alla samhällen att hålla efter fårskocken av invånare åt makten så att de inte blir uppstudsiga börjar organisera sig och vill ändra på vad som händer. Så de gör visst sin uppgift.
SÄPO ja. Försvaret nej.

Försvaret ska försvara svenskar och Sverige från yttre hot.
Inte hindra någon retard att gå breivik, det är SÄPOs jobb. Visst var detta ett beställningsjobb från just säpo, men är lite många sådana från samma håll (FOI), och bör det inte vara säpo som är experter på dessa interna hot och "hot" som kan ge den bästa rapporten, och inte försvaret vars jobb ska vara mot yttre hot?

Här har vi ännu en superviktig forskningsrapport från FOI om hur farliga svenskars åsikter är (FB) FOI har granskat Flashback
Citera
2023-06-23, 22:20
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Jag har inget att förlora. Jag skulle absolut kunna tänka mig göra en Breivik och jag är inte ensam.
Du vinner inga krig på att attackera barn/begå terrordåd. Snarare tvärt om.
Citat:
Jag vill se Rosenbad i lågor.
Pyromani är en sexuell störning.
Du vinner heller inga krig på det ty när byggnaden står i lågor så är alla människor evakuerade därifrån sedan länge. Rosenbad är bara en Symbol.
Om brännande av Symboler är vad du nöjer dig med, så är du inget användbart rebellmaterial. Du blir en rörelse som lever i max 60 år och sedan försvinner ni..
Citat:
Sverige är världens mest inceltäta land. Vi har tusentals unga arga män. Om du tror vi saknar möjligheter till terrorism är du naiv.
Jag tror att ni är kapabla till mycket, förutom taktisk planering ty ni saknar en ledare som mig, men sådana som mig ställer krav på sina legionärer och som arga incels aldrig kan leva upp till.
Taktisk planering och en logiskt- och emotionellt kall ledare är nyckeln till att vinna sådana krig Du vill utkämpa.

Vem som helst kan syssla med terror, men ingen kan genom terror få ett lands politik förändrad annat än till mer repression. Om mer repression är ditt mål så får jag salutera dig ty jag vet att du då blir en martyr i en kamp där endast dina barnbarn blir de som får uppleva den kollaps som krävs för att samhället skall starta om och bli så fritt som Du vill ha det Nu.

Jag får känslan av att du är som en arg kvinna från 70-talet och som bara vill "lash out" och inte bryr sig om mot vem så länge du får utlopp för din frustration..

Grattis, du är ett fruntimmer från 70-talet.
History repeats itself, in ways we could never have imagined.
Citera
2023-06-23, 22:28
Avslutad
Jaha, det här var tamejfan den mest verklighetsfrämmande artikel jag någonsin läst. Herregud.
Citera
2023-06-23, 22:30
Medlem
Citat:

Det är stor skillnad mellan att verkligen göra något och att skriva några rader här.
Vi svenskar har tittat bort allt för länge och lär fortsatt göra så. Det är betydligt bekvämare att ingenting göra och istället bekvämt i stugvärmen sitta och pilla på tangentbordet.

Så blir det när vi slutat tänka kollektivt och bara individuellt. Ingen vågar ensam lägga sig i vad skitungar gör med risk för att sedan stå där ensam.
Senast redigerad av Tavelramskrok 2023-06-23 kl. 22:50.
Citera
2023-06-23, 22:33
Medlem
Citat:

Perfekt. Ge SÄPO en anledning att äska fram mer pengar. För det är det enda som ett högerterrorattentat skulle ge. Det är bara muslimska diton som får passera utan kraftfulla reaktioner från just staten.
Citera
2023-06-23, 22:34
Medlem
plsdontbanmeagains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Poängen med rysk desinformation och rysk propaganda är inte att ge folk en alternativ bild av verkligheten och övertyga folk om denna. Poängen med rysk desinformation och rysk propaganda är att destabilisera vår verklighetsuppfattning, och få oss att tvivla på om någonting är trovärdigt från något håll - alls.

Den sovjetiska propagandan handlade alltid om en alternativ verklighet. Men efter Sovjetunionens fall har den ändrat form. Den bygger inte på att övertyga dig om att något är sant, eller inte sant, utan istället installera känslan i dig att man kan knappt lita på någon myndighet eller någon information ifrån något håll längre. Den propagandan är inte intresserad av vad du tror. Den är intresserad av att du ska börja tvivla, på allt, och ge dig känslan av att ’allt är fel’ och börja ta tag i saker i samhället på egen hand. Men eftersom alla ’handlingens män’ vill olika saker, så blir det då teoretiskt politiskt inbördeskrig, där alla slåss mot alla. Lite som i Syrien just nu.

Ryska propagandan handlar om att få västerlänningar att tappa förtroendet för sina politiska institutioner, myndigheter, media, och militär m.m. Att få västerländska medborgare att ifrågasätta om deras politiska institutioner är legitima eller ens värda att bevara. Målsättningen med desinformationen är att vi som medborgare ska börja betrakta och behandla varandra som fiender, och landsfientliga, bara för vi inte delar samma hemkokta verklighetsbild som någon annans hemkokta verklighetsbild.

Hemkokt, därför att ingen officiell information eller deklaration går att lita på längre, man måste ifrågasätta allt, och ta reda på 'den egentliga' sanningen. Och den 'egentliga sanningen' är väääldigt olika beroende på vilka man frågar, men alla agerar på sin egna sanning som om den vore det enda sanna, och hamnar då automatiskt i konflikt med alla som tycker 'den egentliga sanningen' är något helt annat. Anklagelserna om landsförrädarskap eller ryss-aganteri kommer hagla i alla riktningar, och eftersom allt är fel så är nationen i livsfara! Dvs det finns inte tid för demokratiskt tjafs, utan vi måste agera NU! Då blir det - teoretiskt - inbördes ideologiskt krig, utan möjlighet till ordning. Man förstör istället den stabilitet som finns.

På så sätt försvagas ett lands politiska och ekonomiska aktionskraft och inre sammanhållning, demokrati, rättsväsande, och blir en svag nation, som inte kan bjuda motstånd eller reda sig själv internt ens.

Den tacksammaste propagandan i Sverige just nu, är att underblåsa att invandrade personer är farliga och landet håller på att gå under, och att i princip samtliga politiska krafter i landet är emot sitt eget lands bästa. Ju mer folk tycker det, desto mer ryssvänlig blir man – vare sig man förstår det eller inte.

Det här är inget nytt, det är gammal skåpmat som många politiska makter- även koverta operatörer som Stasi, CIA, KGB, DGSE osv - ägnat sig åt så länge man kan minnas. Och SÄPO har rapporterat om den här utvecklingen i kanske dom sista 10 årens årsrapporter.

Dom farligaste krafterna i samhället just nu, enligt SÄPOs sammanfattningar, hittar man inte i klaner, eller inom samfund/beteckningar som hudfärg, religion, etniskt ursprung, politisk tillhörighet eller liknande. Dom farligaste krafterna idag hittar man istället ibland individer eller mycket små grupperingar som radikaliserats i sin tro att allt är åt h-e, ingen vet nånting, ingen gör nånting, landet- eller andra egenintressen är på undergångens rand, och man vill göra slag i saken genom att agera praktiskt för att påverka den utvecklingen.

Dom mest synliga av dom på senare tid är kanske Anders Breivik, Peter Mangs, Rakhmat Akilov, Theodor Engström m.fl. Men SÄPO har tagit många av dom innan dom kunnat agera, tack och lov. Men rysk propaganda vill inte vi ska tro på det, eller tro på nånting som sägs från offentligt håll alls. Det är lite som anti-vaxarna, fast snarare "anti-allting" typ.

Absolut, du har rätt i sak angående motiven bakom "rysk desinformation". Det stämmer att syftet är att få folk att tvivla.

Det är dock oerhört kontraproduktivt (ur ett demokratiskt perspektiv) att misskreditera åsikter som går emot den "godkända" som enbart en produkt av rysk påverkan

Det behövs inga jävla ryssar för att man som svensk ska tappa tilliten till de styrande, de sköter de alldeles utmärkt själva.

Sedan vem fan bryr sig om man indirekt skulle råka gå "ryssarnas ärenden" genom att kritisera staten?

Jag skiter fullständigt i Ryssland. JAG BRYR MIG OM SVERIGE!!!

Vidare är det i allra högsta grad oroväckande att SÄPO som har ansvar för rikets säkerhet inte ens bemödar sig att nämna varken islamister eller klaner i sin rapport om "antistatliga rörelser".

Jo för det största hotet mot Sverige och svenskarna är någon radikaliserad incel som hugger ner någon stackars lärare....
Citera
2023-06-23, 22:37
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Perfekt. Ge SÄPO en anledning att äska fram mer pengar. För det är det enda som ett högerterrorattentat skulle ge. Det är bara muslimska diton som får passera utan kraftfulla reaktioner från just staten.
Vi har så god koll på muslimska terrorister att vi kniper dem innan de hinner begå sina dåd numera.
De begår alltid misstaget att kommunicera elektroniskt om sina dåd innan de verkligen utförs.
That's a BIG no-no för allt som har med brottsplanering att göra.

#Sickmyduck är dock katalogiserad som 'Harmless' än så länge.
De som skryter mest om vilken kapacitet de har är de som oftast har minst inflytande över nämnda kapacitet.
Senast redigerad av Trolltestet 2023-06-23 kl. 22:41.
Citera
2023-06-23, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Men det är ju i mångt och mycket sant. Vi förutsätts att gilla läget och se Sverige förvandlas till ett mellanösternland. Undanträngning och annat som gör att man i allt högre grad känner sig som en främling i sitt eget land.

Jag arbetar och betalar skatt men vill att skattemedlen går till mina egna landsmän och inte till välfärdsmigranterna.

Låt oss starta ett privat socialförsäkringssystem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in