Citat:
Ursprungligen postat av
Sickmyduck
Jag har inget att förlora. Jag skulle absolut kunna tänka mig göra en Breivik och jag är inte ensam.
Du vinner inga krig på att attackera barn/begå terrordåd. Snarare tvärt om.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sickmyduck
Jag vill se Rosenbad i lågor.
Pyromani är en sexuell störning.
Du vinner heller inga krig på det ty när byggnaden står i lågor så är alla människor evakuerade därifrån sedan länge. Rosenbad är bara en Symbol.
Om brännande av Symboler är vad du nöjer dig med, så är du inget användbart rebellmaterial. Du blir en rörelse som lever i max 60 år och sedan försvinner ni..
Citat:
Ursprungligen postat av
Sickmyduck
Sverige är världens mest inceltäta land. Vi har tusentals unga arga män. Om du tror vi saknar möjligheter till terrorism är du naiv.
Jag tror att ni är kapabla till mycket, förutom taktisk planering ty ni saknar en ledare som mig, men sådana som mig ställer krav på sina legionärer och som arga incels aldrig kan leva upp till.
Taktisk planering och en logiskt- och emotionellt kall ledare är nyckeln till att vinna sådana krig Du vill utkämpa.
Vem som helst kan syssla med terror, men ingen kan genom terror få ett lands politik förändrad annat än till mer repression. Om mer repression är ditt mål så får jag salutera dig ty jag vet att du då blir en martyr i en kamp där endast dina barnbarn blir de som får uppleva den kollaps som krävs för att samhället skall starta om och bli så fritt som Du vill ha det Nu.
Jag får känslan av att du är som en arg kvinna från 70-talet och som bara vill "lash out" och inte bryr sig om mot vem så länge du får utlopp för din frustration..
Grattis, du är ett fruntimmer från 70-talet.

History repeats itself, in ways we could never have imagined.