2023-06-23, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rixters
I never was a ghost-writer and I never mentioned aryan nations. There is absolutely nothing racist about being proud of your heritage, Christer. The Chinese are a proud race..as are the Japanese and the Finns.
Are they rasists then? No, not hardly..simply true to their own unique heritage.
OK.
How do we protect ethnic swedes in sweden?
Citera
2023-06-23, 21:01
Medlem
Men när det gäller systemhotande kriminalitet är det ju många gånger fler invandrare än svenskarna som är aktiva. BRÅ är ju infiltrerat av vänsterfolk så de lär ju manipulera empirin duktigt för att släta över de rödgrönas misslyckade politik. Är ju knappt en enda svensk dömd föt alla de här skjutningarna som begås kriminella emellan. Vad var det Mark Twain sa? Lögn, förbannade lögn och statistik.
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlspelle
Läste nyss en brå rapport, det stod att invandrare var runt 2,4 % oftare misstänkta för brott över studieperioden (tror den var på 4-5 år). Klart de är överrepresenterade men man måste ändå vara lite objektiv.

Kanske blir värre, vi får se. Hoppet är viktigt.
Citera
2023-06-23, 21:02
Medlem
Och värre blir det. Se på dagisgrupperna. Ofta är det inga barn med svenska rötter alls i många grupper.
Mycket märklig känsla.
Citera
2023-06-23, 21:08
Medlem
Inte konstigt de ligger konstant under riksdagsspärren.
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
(FB) Elin Hjelmestam - Liberalerna - dagens invandring är för låg

Vi liberaler arbetar för att avveckla det "svenska" folket. Vår vision är att alla ska slippa se något som påminner om något "svenskt".

Bli medlem du med och kom med i vår alltmera populära folkrörelse:

https://www.liberalerna.se/bli-medlem
Citera
2023-06-23, 21:10
Avslutad
Betalade ca 250000kr i skatt förra året. Tänker att det + arbetsgivaravgiften betalar fett till invandringen. Samtidigt är jag ej övertygad om att det är skarpaste knivarna i lådan som hanterar detta.
Citera
2023-06-23, 21:12
Medlem
Inte många som tycker som dig. Är väl bara de som tagit sig från stampat jordgolv till de Svenska bidragskranarna som är nöjda. Många hade gärna gått tillbaka till 80-talet om de sluppit alla skjutningar och klaner.
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Åkte du pendeltåg sent på kvällen? Då lär en stor del av de du ser vara invandrare till Sverige, eftersom dessa är de som oftast har de lågavlönade jobben på udda tider, kväll/natt. Man kan säga att "de bygger Sverige".

Utan dessa hjältar skulle Sverige kunna vara som i slutet på 1980-talet, dvs i stort sett bankrutt, stagnerat, utan framtidstro. Skyhög skuld, skattetryck nästan 10 procentenheter högre än nu. Sannerligen skrämmande tider.

Vad jag tycker om det jag ser idag i Sverige? Superbra får man nog säga för helheten. Det är svårt att hitta ett mer lyckat land än Sverige 2023, som är mer i takt med tiden så att säga.
Citera
2023-06-23, 21:13
Medlem
E-Mac.s avatar
Frågar du mig så är det helvetet på jorden. Varför? Borde vara uppenbart för alla, ja det förstås, utom för invandrarna från MENA. Men kort uttryckt så har jag ingenting gemensamt med de olagliga och ovälkomna migranterna från MENA som invaderat svenskarnas land.

Citat:
Ursprungligen postat av BadPosture
Jag växte upp i förort (Järvafältet). Kände mig aldrig hemma där. Bor nu i innerstan. Där är det hanterbart. Klart att man reagerar när man åker kollektivt vissa linjer. Det är oftast lugnt (dagtid), men det ser mörkt ut..

Jag trivs bäst i min lilla bubbla, och hoppas att mina tre döttrar i framtiden kan hitta en motsvarande bubbla att fortsätta att leva i, utanför allt härjande och all galenskap.

Edit; senaste riksdagsvalet röstade jag inte på sjuklövern. Nästa val kanske man måste rösta utanför 8-klövern för att göra avtryck..

Det har har nog ingen betydelse vilka du än röstar på. Systemet vi lever i är skapat av de rika och upprätthålls av de rika. Politikerna är bara våra representanter på låtsas. I verkligheten, fast i hemlighet givetvis, så företräder alla dessa judas-politiker (riksdagspolitiker och regeringspolitiker) den rika eliten, ungefär lika naturligt som anställda till ett global enterprise.

Så sudda bort tankefostret och ordet demokrati i Sverige, dvd folkstyre, för det finns inte och har nog aldrig funnits annat än som en kraftfull illusion i väljarnas huvuden.

Det är därför Sverige ser ut som det gör just nu, dvs som ett vanskött och skamfilat kråkslott.
Det här beror inte på att svenska folket fått säga något om saken, utan det här beror på diktatoriska beslut ovanför våra huvuden av judas-politikerna i den globala elitens tjänst.

Jag tror att bli medveten om sanningen är första steget mot frihet.
Citera
2023-06-23, 21:15
Medlem
Man blir äcklad varje gång man besöker en större stad.
Citera
2023-06-23, 21:16
Medlem
KillPus avatar
Sveariket är totalt kört. Tom politikerna erkänner detta. Antalet gängkriminella är snart större än polisen eller tom försvarsamakten.
Citera
2023-06-23, 21:20
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
och vad är en "bra" invandrare enligt dig? En som arbetar och betalar skatt, men som vid politiska beslut ser till att dem sammanfaller med sitt hemlands intressen och som ser till att lagen ger möjlighet att stena dig så fort du öppnar käften som "svennehora" enligt sagda invandrare.

Invandraren kan antingen bryta mot lagen och förstöra ditt liv eller ändra lagen och göra ditt leverne till din nackdel. Invandrare organiserar sig och ju fler de blir desto värre blir det för svenskar. S, C, V och Mp är för upptagna att sälja ut Sverige för kortsiktig makt att de inte ser att de placerar sitt eget huvud på schavotten.

En bra invandrare följer svenska lagar och regler till 100%, annars kan dom dra härifrån.
Minsta tvivel så nej tack.
Citera
2023-06-23, 21:22
Medlem
Jag tycker det liknar skit och gråter över det !
Citera
2023-06-23, 21:22
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Ok så om 10 miljoner ”bra invandrare ” kom hit då är det inga problem?🤔

Nej, det måste såklart finnas en gräns på hur många invandrare som skall finnas. Men det finns tillräckligt många som inte sköter sig i Sverige så det kommer aldrig bli tal om att 10 miljoner invandrare skall komma hit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in