Frågar du mig så är det helvetet på jorden. Varför? Borde vara uppenbart för alla, ja det förstås, utom för invandrarna från MENA. Men kort uttryckt så har jag ingenting gemensamt med de olagliga och ovälkomna migranterna från MENA som invaderat svenskarnas land.
Citat:
Ursprungligen postat av
BadPosture
Jag växte upp i förort (Järvafältet). Kände mig aldrig hemma där. Bor nu i innerstan. Där är det hanterbart. Klart att man reagerar när man åker kollektivt vissa linjer. Det är oftast lugnt (dagtid), men det ser mörkt ut..
Jag trivs bäst i min lilla bubbla, och hoppas att mina tre döttrar i framtiden kan hitta en motsvarande bubbla att fortsätta att leva i, utanför allt härjande och all galenskap.
Edit; senaste riksdagsvalet röstade jag inte på sjuklövern. Nästa val kanske man måste rösta utanför 8-klövern för att göra avtryck..
Det har har nog ingen betydelse vilka du än röstar på. Systemet vi lever i är skapat av de rika och upprätthålls av de rika. Politikerna är bara våra representanter på låtsas. I verkligheten, fast i hemlighet givetvis, så företräder alla dessa judas-politiker (riksdagspolitiker och regeringspolitiker) den rika eliten, ungefär lika naturligt som anställda till ett
global enterprise.
Så sudda bort tankefostret och ordet demokrati i Sverige, dvd folkstyre, för det finns inte och har nog aldrig funnits annat än som en kraftfull illusion i väljarnas huvuden.
Det är därför Sverige ser ut som det gör just nu, dvs som ett vanskött och skamfilat kråkslott.
Det här beror inte på att svenska folket fått säga något om saken, utan det här beror på diktatoriska beslut ovanför våra huvuden av judas-politikerna i den globala elitens tjänst.
Jag tror att bli medveten om sanningen är första steget mot frihet.