2023-06-23, 00:02
Medlem
Niggwards avatar
Människor är välkomna, men svenskar ska se till att vara i majoritet för att garantera att främmande folk aldrig får makt i landet + islam som en ideologi ska bekämpas med alla medel.

Vill någon vara troende bakom en stängd dörr för all del, men allt som har med islam att göra ska bort ur det offentliga rummet. Det är ett virus och hör inte hemma i ett sekulärt samhälle. Går inte. Helt omöjligt.

Kortfattat min åsikt om det, men kan utvecklas till ett jävla manifesto
Citera
2023-06-23, 00:04
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Människor är välkomna, men svenskar ska se till att vara i majoritet för att garantera att främmande folk aldrig får makt i landet + islam som en ideologi ska bekämpas med alla medel.

Vill någon vara troende bakom en stängd dörr för all del, men allt som har med islam att göra ska bort ur det offentliga rummet. Det är ett virus och hör inte hemma i ett sekulärt samhälle. Går inte. Helt omöjligt.

Kortfattat min åsikt om det, men kan utvecklas till ett jävla manifesto

Men om "människor är välkomna" i all evighet, dvs om dörren ska vara öppen så blir i vi vita svenskar i minoritet tillslut. Varför vill du det?
Citera
2023-06-23, 00:06
Medlem
BarbaDonkeys avatar
Jag känner inte igen mitt eget land längre. Inte sagt att alla invandrare innebär problem, men ta för guds skull inte in mer invandrare, måttet var rågat redan 2014 och nu börjar situationen bli rent löjjeväckande. Träffar kristna irakier som säger att dom tröttnat på "somali med 10 jävla ungar", träffar bosnier som skäms för "att så få muslimer jobbar i Sverige".

Tror inget land i världen kan må bra med så här hög invandring, tror inte det handlar om att gilka eller ogilla andra raser, det går bara inte att mixa för många språk och kulturer i ett land som ger mycket till alla. Blir haveri.
Citera
2023-06-23, 00:07
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Men om "människor är välkomna" i all evighet, dvs om dörren ska vara öppen så blir i vi vita svenskar i minoritet tillslut. Varför vill du det?

Det vill jag inte. Jag orkade inte gå ner på djupet, men det jag menar att en 100 % stängd dörr tror jag inte på. Det ska givetvis vara minimalt till en sådan grad att det inte stoppar nordeuropeisk/europeisk/kristen överväldigande majoritet.

Sen så kan folk gå ännu längre och säga att de bara vill ha 100 % svenskar så renrasiga så att Hitler får stånd i graven, men det tror jag inte på. I min värld ser jag kristna Européer som med alla medel måste skydda vår europeiska kristna del av världen från allt annat utifrån att spridas bland oss och att vi har egna länder. Polen och Ungern är fantastiska exempel på detta. Speciellt Polen. Det är vår skyldighet och gemensamma ansvar till alla européer som dött innan oss och som kommer finnas här efter oss! Det är därför vi är här! För att fortsätta frodas och skydda det tidigare européer byggt upp och bevara det! Det är varje europés yttersta ansvar. Ottomanska riket lyckades redan islamisera delar av balkan och det får aldrig någonsin ske igen. Men att vi bor lite olika runt om i Europa som européer ser jag inget fel på personligen så länge vi skyddar vår historia, tradition, seder etc som kristna samhällen.
Senast redigerad av Niggward 2023-06-23 kl. 00:24.
Citera
2023-06-23, 00:15
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarbaDonkey
Jag känner inte igen mitt eget land längre. Inte sagt att alla invandrare innebär problem, men ta för guds skull inte in mer invandrare, måttet var rågat redan 2014 och nu börjar situationen bli rent löjjeväckande. Träffar kristna irakier som säger att dom tröttnat på "somali med 10 jävla ungar", träffar bosnier som skäms för "att så få muslimer jobbar i Sverige".

Tror inget land i världen kan må bra med så här hög invandring, tror inte det handlar om att gilka eller ogilla andra raser, det går bara inte att mixa för många språk och kulturer i ett land som ger mycket till alla. Blir haveri.

Är du en sån där puresvensk som man kan se sitta med sin mobil på pendeltåget? Är det dessa tankar som rör sig i ditt huvud när du åker pendeltåg och ser hur araber, afghaner och somalier fullständigt ockuperar alla sittplatser i tågvagnen?

Varför är så många svenskar (som dig) så materialistiska? Varför är det endast ett problem för dig att invandrarna inte jobbar och kräver försörjning osv. Varför reagerar du inte på deras närvaro i sig? Ser du inte att de tar över vårt territorium. Det är det som är problemet. Vi vita svenskar känner inte igen oss i vårt eget land längre. Det är problemet, oavsett hur invandrarna jobbar eller inte. Varför kan du inte tänka så? Varför värderar du inte vårt folk lite djupare?
Citera
2023-06-23, 00:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Så om alla araber, afghaner och somalier började uppföra sig som du vill, då är det helt okej att de fullständigt tar över vårt kära land som tillhör vårt folk tycker du?

Svårt när folkflertalet vill ha det så.
Sen kommer inte det hända, beroende på vad du menar med ta över.

Svenskar med patronage kommer antingen slå ut alla i Östersjön eller skapa ett samhälle organiskt, där man segregerar sig så kraftigt mot vissa invandrargrupper att den möjligheten alltid kommer finnas.
Citera
2023-06-23, 00:18
Medlem
I åldern 40 år och yngre är svenskarna redan minoritet. Så det är inte många år kvar tills att landet styrs av en blandning inflyttade.
Citera
2023-06-23, 00:18
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Svårt när folkflertalet vill ha det så.

Nu frågar jag dig. Tycker du som vit svensk att det är helt fine att araber, afghaner och somalier fullständigt tar över vårt land som egentligen är vårt hemland, som tillhör vårt folk?
Citera
2023-06-23, 00:21
Medlem
BadPostures avatar
Jag växte upp i förort (Järvafältet). Kände mig aldrig hemma där. Bor nu i innerstan. Där är det hanterbart. Klart att man reagerar när man åker kollektivt vissa linjer. Det är oftast lugnt (dagtid), men det ser mörkt ut..

Jag trivs bäst i min lilla bubbla, och hoppas att mina tre döttrar i framtiden kan hitta en motsvarande bubbla att fortsätta att leva i, utanför allt härjande och all galenskap.

Edit; senaste riksdagsvalet röstade jag inte på sjuklövern. Nästa val kanske man måste rösta utanför 8-klövern för att göra avtryck..
Senast redigerad av BadPosture 2023-06-23 kl. 00:28.
Citera
2023-06-23, 00:30
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadPosture
Jag växte upp i förort (Järvafältet). Kände mig aldrig hemma där. Bor nu i innerstan. Där är det hanterbart. Klart att man reagerar när man åker kollektivt vissa linjer. Det är oftast lugnt (dagtid), men det ser mörkt ut..

Jag trivs bäst i min lilla bubbla, och hoppas att mina tre döttrar i framtiden kan hitta en motsvarande bubbla att fortsätta att leva i, utanför allt härjande och all galenskap.

Vi som är medvetna om olika etniska grupper kan fokusera på att upprätthålla våra egna kulturella och samhälleliga sfärer, och sträva efter att leva enligt våra egna europeiska värderingar på våra egna villkor. Det är dock bekymmersamt att se vissa vita svenskar blanda sina gener med personer av somalisk eller arabisk härkomst, då vi förväntar oss mer av dem. De är ju trots allt vårt folk och man önskar ju att de ska vilja avla fler medlemmar av vårt eget folk. Att de trots allt väljer att sänka sig själva till den nivån att de hamnar i rasmixningens träsk är något av en gåta. Saknar de rasliga instinkter eller vad är de som sker i huvudet på dem?
Citera
2023-06-23, 00:34
Medlem
marklyft100s avatar
Det beror på att etniska svenskar snart är minoritet i sitt eget land. Vi är cirka 60% etniska svenskar kvar i det här landet. Ingen gör något åt det här, vilket betyder att hela situationen är bortom räddning. Det är bara att luta sig tillbaks och se på när befolkningen och det lilla som finns kvar av kulturarvet går upp i rök.

Heja Sverige.
Citera
2023-06-23, 00:41
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marklyft100
Det beror på att etniska svenskar snart är minoritet i sitt eget land. Vi är cirka 60% etniska svenskar kvar i det här landet. Ingen gör något åt det här, vilket betyder att hela situationen är bortom räddning. Det är bara att luta sig tillbaks och se på när befolkningen och det lilla som finns kvar av kulturarvet går upp i rök.

Heja Sverige.

Varför gör ingen vit svensk någonting åt det här då, och vad känner du själv som vit svensk när du ser detta framför dina ögon?
Beskriv i detalj hur du känner och hur du tror andra vita svenskar känner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in