2023-06-23, 10:03
Medlem
CarlvonRosens avatar
Riktiga Svenskar åker inte pendeltåg så skyll dig själv.
Citera
2023-06-23, 10:03
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Är du helt plötsligt förvånad? I vilket värld har du i så fall levt i?

Nej, jag är inte förvånad. Eftersom man sällan pratar med folk man känner på tåg, speciellt om såna här ämnen, så funderar jag alltid på vad de andra svenskarna som sitter på samma tåg tänker och känner. Om de tänker och känner som mig när de ser all denna multikulti runt om dem.
Citera
2023-06-23, 10:04
Medlem
S.O.Stolps avatar
Detta är det nya Sverige och det är bara att vänja sig vid det. Det hjälper inte att sitta här och beklaga sig. Och något inbördeskrig kommer det inte att bli heller.

Det gäller att acceptera situationen och se möjligheterna med den här utvecklingen istället. Ja, det kan sitta långt inne men gör man inte det kommer man inte att må bra i längden.
Citera
2023-06-23, 10:05
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Jag tycker det är vidrigt och sjukt med tanke på att vi aldrig ville ha det så här. Att Sverige blivit ett multietniskt skithål beror på politiker, inte svenska folket.

Men svenska folket har ju röstat för dessa politiker. Varför har de röstat på politiker som vill göra vårt folk till minoritet i vårt eget land?
Citera
2023-06-23, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Åkte pendeltåg nyss och vart man än vänder blicken ser man araber, afghaner och svarta afrikaner sitta överallt. Man ser en och annan svensk sitta tyst där också. Många svenskar som är födda på 80-talet och bakåt vet ju att Sverige alls var så här när vi växte upp. Jag undrar vad som försegår i deras huvuden när de ser hur de andra folkgrupper fullständigt tar över på det här sättet, om det ens föregår någon hjärnaktivitet i huvudtaget på dem. Vissa svenskar har till och med skaffat barn med dem och således låtit sina gener försvinna bort i den mörka massan.

I och med att svenskar till skillnad ifrån Amerikaner är ett folk vars kultur är lågmäld och att man håller käft och inte uttrycker vad man känner och tycker i offentligheten, så vet man ju inte om de vita svenskar man ser tycker om det dom ser eller inte.

Vad tänker ni andra svenskar när ni sitter på pendeltågen och knappt känner igen er längre? Är det endast ett problem om araberna uppför sig stökigt, eller är det ok för er att de fullständigt tar över Sverige om de sitter tyst med sina mobiltelefoner i handen?

Inget problem för majoriteten av svenskarna som röstat för det i alla dess år. Värre för oss oskyldiga som inte har med det att göra.
Citera
2023-06-23, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
turkar irakier syrier största gruppen invandrare nu i
vårt land
https://twitter.com/HALLONSA/status/1671056818452283394

såg afrikaner på klubben faktiskt
gapade och
kunde inte spela

Jo, har sett några invandrare på hockeymatcher också. Men majoriteten är vita människor på sådana ställen.
Citera
2023-06-23, 10:07
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
Inget problem för majoriteten av svenskarna som röstat för det i alla dess år. Värre för oss oskyldiga som inte har med det att göra.

Varför är det inget problem för dem då tror du? Varför reagerar de inte negativt när de ser hur somalier, araber och afghaner fullständigt ockuperar våra territorium?
Citera
2023-06-23, 10:13
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhimpyMalt
Häng på golfklubbar, bilträffar, hockeymatcher mm. Typiskt vita saker så slipper du se så många utlänningar.

För tillfället, men samtidigt så tar dessa afrika-mellanösterninvandrare över Sverige mer och mer för varje dag som går. Hur känner du kring det?
Citera
2023-06-23, 10:16
Medlem
Citat:
För tillfället, men samtidigt så tar dessa afrika-mellanösterninvandrare över Sverige mer och mer för varje dag som går. Hur känner du kring det?

Finns an anledning till att jag flyttade från min norrländska stad till en liten by 7 mil därifrån med 30 personer.
Nu känns det som att åka utomlands varje gång man ska in till stan på ärende.
Citera
Medlem
Citat:
Varför är det inget problem för dem då tror du? Varför reagerar de inte negativt när de ser hur somalier, araber och afghaner fullständigt ockuperar våra territorium?

För de tycker om mångkultur och dekadens, finns ingen annan orsak.
Citera
Medlem
Autismpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marklyft100
Det är jättebra. Men jag skulle fortfarande vilja påstå att det här är bortom räddning och det beror på flera faktorer. Tyvärr.
Gör det ändå. Annars gör du ju så det blir som du tror att det ska bli.
Citera
2023-06-23, 10:19
Medlem
Autismpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Polismakten? De kommer inte att hjälpa så mycket när de har fullt upp med att ta hand om sin familj, när det väl spricker.
Avskaffandet av yttrandefriheten och privatlivet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in