2023-06-21, 20:17
Medlem
LexSinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvinntimmret
Kvinnomisshandlare? Finns de fup eller nå?
Vet inte om han räknas som en kändis men det kanske finns en tråd i Kändisskvaller för honom med dokument. Han fick sparken från TV4 för att ha gett sig på en kvinna.
Citera
2023-06-21, 20:19
Medlem
L3nn4rts avatar
Han kunde inte svara på vad för 2-3 varor det var som han inte hade blippat.

När han fick frågan om vad det var han hade handlat på affären svarade han:

– Jag vet inte exakt vad det var. Jag handlade mjölk, grädde och ost.

Alltså försökte han sno rubb och stubb.
Citera
2023-06-21, 20:19
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Det är hans uppgift i samhället.
Att vara en hatad och hånad person.
Han får betalt för att axla den rollen.
Citera
2023-06-21, 20:21
Medlem
Det är såklart ren lögn han kommer med
Citera
2023-06-21, 20:21
Medlem
TheJackets avatar
Anders är en reko kille och självklart så har affären fel
Citera
2023-06-21, 20:22
Medlem
LexSinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Han kunde inte svara på vad för 2-3 varor det var som han inte hade blippat.

När han fick frågan om vad det var han hade handlat på affären svarade han:

– Jag vet inte exakt vad det var. Jag handlade mjölk, grädde och ost.

Alltså försökte han sno rubb och stubb.
Wow, det missade jag! Han stal alltså hela sin kundkorg. Butiken har ju kameraövervakning så är han oskyldig som han desperat med gråten i halsen försöker påstå så kan han enkelt bevisa det.
Citera
2023-06-21, 20:23
Medlem
StoraPoopLillaPoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
e inte han ganska tät? varför skulle han snatta små skit på Ica :P tror faktiskt de blev nåt vingel med skanningen. annars om han faktiskt snattade så kanske de beror på att han e så sönder koksad så han söker nya thrills :P

Det finns många som har höga löner som ändå snattar. Exempelvis denna:

Samnytt: VIDEO: Här stjäl HD-domaren från butiken
Högsta domstolens justitieråd Ann-Christine Lindeblad togs på bar gärning när hon stal mat från en Coop-butik i Stockholm
Citera
2023-06-21, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal.Trolldom
Jag tycker Anders verkar vara en riktigt otrevlig människa. Men visst har vi alla skippat att skanna vissa grejer ibland? Den där jävla citronpåsen med skrynklig streckkod har åkt ner i påsen utan att skannas ordentligt några gånger. 100% av lättja.

Med det sagt så förtjänar Anders mycket skit, men inte just för detta.

Nej, aldrig. Inte en gång under många år av självscanning.

Citat:
Ursprungligen postat av StoraPoopLillaPoop
Det finns många som har höga löner som ändå snattar. Exempelvis denna:

Samnytt: VIDEO: Här stjäl HD-domaren från butiken
Högsta domstolens justitieråd Ann-Christine Lindeblad togs på bar gärning när hon stal mat från en Coop-butik i Stockholm

Så jävla äckligt.
Citera
2023-06-21, 20:24
Medlem
Han säger nog som Paolo "det var första gången"
Citera
2023-06-21, 20:27
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexSinner
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...or-ringa-stold

Hur många pinsamma skandaler ska denna luffare ställa till med egentligen? Jag såg denna man första gången när han skällde ut missbrukare för att dom var missbrukare, alltså sparka på någon som redan ligger på marken. Då växte min avsky för honom och jag glömde honom snabbt. Sedan dök han upp i nyheterna för att han hade våldtagit/misshandlat någon kvinna. P.g.a. min avsky för mannen så skrattade jag åt honom och glömde han snabbt igen. Nu har idioten alltså sjunkit lägre än missbrukarna han sparkar på, då han snattar mat från butiker? Hur många gånger har han gjort detta förut, någon som vet något? Allting pekar ju på att han gjort detta flera gånger.

Tråden får v.b. infogas i Anders Öfverbögs tråd.

Topic: Diskutera brottet. Kan man verkligen "glömma" att scanna matvaror? Dessutom flera gånger?

Du tar i rätt bra här. Karln är inte någon trevlig prick direkt men våldtäktsman och kvinnoboxare? Du får länka till bevis på detta omedelbums.

Mvh
Citera
2023-06-21, 20:28
Medlem
JoeDoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexSinner
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...or-ringa-stold

Hur många pinsamma skandaler ska denna luffare ställa till med egentligen? Jag såg denna man första gången när han skällde ut missbrukare för att dom var missbrukare, alltså sparka på någon som redan ligger på marken. Då växte min avsky för honom och jag glömde honom snabbt. Sedan dök han upp i nyheterna för att han hade våldtagit/misshandlat någon kvinna. P.g.a. min avsky för mannen så skrattade jag åt honom och glömde han snabbt igen. Nu har idioten alltså sjunkit lägre än missbrukarna han sparkar på, då han snattar mat från butiker? Hur många gånger har han gjort detta förut, någon som vet något? Allting pekar ju på att han gjort detta flera gånger.

Tråden får v.b. infogas i Anders Öfverbögs tråd.

Topic: Diskutera brottet. Kan man verkligen "glömma" att scanna matvaror? Dessutom flera gånger?

Varför känns det som att TS har ett personligt agg till den gode Öfvergård? Seså, låt honom vara nu. Du kanske också får ett ICA-kort nån gång i framtiden.
Citera
2023-06-21, 20:28
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
e inte han ganska tät? varför skulle han snatta små skit på Ica :P tror faktiskt de blev nåt vingel med skanningen. annars om han faktiskt snattade så kanske de beror på att han e så sönder koksad så han söker nya thrills :P

Om du visste hur många personer som dagligen ”glömmer” scanna vissa/alla varor.
Eller väger salladsbar som något helt annat, eller håller i påsen med naturgodis så att allt innehåll inte vägs ordentligt.

Det handlar om folk från alla samhällsklasser. Oavsett vilken inkomst man har.

Jag ser detta varenda dag på jobbet, och det gör också dom civilklädda väktare i butiken som hjälper oss med att ta fast just dom som fuskar/snattar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in