Citat:
Ja den David Jacobs. Jag är ingen expert på regressionsterapi. Har däremot svårt att tro att man kan få vem som helst att minnas vad som helst. Dom som använder metoden är ju således nogranna med att inte ställa ledande frågor. Dr David Jacobs har många kritiker, misstänker starkt att dessa helt enkelt kan ta vad som kommer fram. Det går stick i stäv med deras verklighetsbild och det kan dom bara inte acceptera. Susan Clancy är ett typexempel på en så kallad expert som bara kan tro på det hon lärt sig inom dom akademiska salarna.
Lyssnar man noga på dom personer som säger sig blivit bortförda som förstår man rätt snabbt att det inte handlar om några galningar. Verkar vara helt normala människor från alla samhällsklasser.
Det har gjorts nogranna undersökningar på många av dessa personer och det har visats sig att samtliga bär på ett implantat i kroppen. Dr Roger Leir opererade ut många sådana. Googla alien scalpel. Analysen visar på någon sorts avancerad nanoteknikologi som sänder ut signaler av något slag.
En väldigt envis historia som hängt kvar genom åren förtäljer att självaste Eisenhower hade ett möte med aliens 1954. Vid två tillfällen. Holloman Airforce base och Edwards Airforce base. Dom demonstrerade sin tekniska oövervinnelighet och lade fram sina förslag. Teknologi i utbyte mot att dom fick plocka folk för genetisk hybridisering och andra experiment. Det skulle göras enligt nogranna protokoll och dom bortförda skulle inte minnas något. Det skulle senare visa sig spåra ur å det grövsta.. Då var det redan försent. Det första avtalet som inte gick igenom gick ut på att vi människor skulle lägga ner vår kärnvapen utveckling i utbyte mot att dom löser många av mänsklighetens problem. Det gillade inte generalerna..
Greada treaty eller The Eisenhower meeting som det brukar kallas. Man hittar det i lite olika vittnesmål från Disclosure Project och Project Camelot mm
Finns faktiskt en spelfilm om ämnet
https://youtu.be/2uV3m2qYtFA
Inte sett den
En dom första rapporterna om bortföranden i modern tid var Antônio Villas Boas, 1957 I Brasilien.
Lyssnar man noga på dom personer som säger sig blivit bortförda som förstår man rätt snabbt att det inte handlar om några galningar. Verkar vara helt normala människor från alla samhällsklasser.
Det har gjorts nogranna undersökningar på många av dessa personer och det har visats sig att samtliga bär på ett implantat i kroppen. Dr Roger Leir opererade ut många sådana. Googla alien scalpel. Analysen visar på någon sorts avancerad nanoteknikologi som sänder ut signaler av något slag.
En väldigt envis historia som hängt kvar genom åren förtäljer att självaste Eisenhower hade ett möte med aliens 1954. Vid två tillfällen. Holloman Airforce base och Edwards Airforce base. Dom demonstrerade sin tekniska oövervinnelighet och lade fram sina förslag. Teknologi i utbyte mot att dom fick plocka folk för genetisk hybridisering och andra experiment. Det skulle göras enligt nogranna protokoll och dom bortförda skulle inte minnas något. Det skulle senare visa sig spåra ur å det grövsta.. Då var det redan försent. Det första avtalet som inte gick igenom gick ut på att vi människor skulle lägga ner vår kärnvapen utveckling i utbyte mot att dom löser många av mänsklighetens problem. Det gillade inte generalerna..
Greada treaty eller The Eisenhower meeting som det brukar kallas. Man hittar det i lite olika vittnesmål från Disclosure Project och Project Camelot mm
Finns faktiskt en spelfilm om ämnet
https://youtu.be/2uV3m2qYtFA
Inte sett den
En dom första rapporterna om bortföranden i modern tid var Antônio Villas Boas, 1957 I Brasilien.
Jag är inte så insatt i det där faktiskt, men det tycks som ännu ett exempel på splittring mellan de 2-3 olika grupperingarna av UFOloger. Det tycks nästan aldrig vara något prat om de där alien scalpels från Elizondos gäng. Möjligen när de får en direkt fråga om det. Har för mig att Nolan svarade lite svävande att de inte fått se några av de där implantaten, eller om han bara uttryckte sig avvisande. Jag vet också att Elizondo eller någon också uttalat sig negativt om hypnosen, men inte i meningen att det inte var trovärdigt utan snarare att de som fått "hjälp" ångrade sig för minnena ledde till psykiska problem eller mardrömmar och liknande. Typ att det var traumatiserande.
Själv lutar jag mer åt Elizondo-gängets tolkningar. De tycks finnas mer uppbackning kring det. Jag tror dessa varelser mer eller mindre skapade denna värld genom terraforming och senare ledde utvecklingen av oss särskilt vad gäller intelligens.
Jag tycker helt enkelt att det är en väldigt passande förklaringsmodell då det förklarar hur dessa varelser ser ut nästan som oss och kan andas i vår atmosfär m.m. Det kan också förklara varför alla dessa olika varianter också är så snarlika. Kan vara genetiska experiment i ursprungs aliensarnas avbild.
Sen antyder Elizondos gäng också mycket mystiskt som inte helt stämmer med den här vetenskapliga varianten. Men eftersom de inte säger så mycket om varför de tror det kan jag inte spekulera så mycket kring det.