2023-06-21, 12:04
  #13
Medlem
SodaFointains avatar
Hon kör i 3 timmar i usa och folk har minnesförlust efter konserterna
Citera
2023-06-21, 12:06
  #14
Medlem
jesussugers avatar
Det kommer definitivt att lukta kiss på konserten 😂
Citera
2023-06-21, 12:09
  #15
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandssommar
Betala 1500-2000 för att se en giraff på 1.90, på avstånd, och trängas med en massa iq-fiskmåsar från Flen.

Ska verkligen fundera på erbjudandet.

Tror dock att jag föredrar att se och höra henne gratis på Youtube. Vissa låtar går faktiskt att lyssna på.
Ja de är ju jobbigt när hela Flen dyker upp på konserter haha
Apropå henner slängt så tror ja hon ska va ca 1.78 (läst någonstans) så lite över medel är hon kanske, men desto mer att titta på
Sen kan ja hålla med om att priserna på större konserter blivit helt galna. Men går man inte så ofta så kan de vara värt det, speciellt när de är en stor artist som kan bjuda på en rejäl show.
Går ju hellre på en riktigt bra konsert än att bränna liknande pengar på en krogkväll man inte mins nåt av i efterhand
Citera
2023-06-21, 12:11
  #16
Medlem
SodaFointains avatar
Fattar ej varför hon måste va så dyr när hon har mer än 4 hus
Citera
2023-06-21, 12:13
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enders.Aldebrink
Ja de är ju jobbigt när hela Flen dyker upp på konserter haha
Apropå henner slängt så tror ja hon ska va ca 1.78 (läst någonstans) så lite över medel är hon kanske, men desto mer att titta på
Sen kan ja hålla med om att priserna på större konserter blivit helt galna. Men går man inte så ofta så kan de vara värt det, speciellt när de är en stor artist som kan bjuda på en rejäl show.
Går ju hellre på en riktigt bra konsert än att bränna liknande pengar på en krogkväll man inte mins nåt av i efterhand

Det är ju verkligen värt att elda på hela Sveriges urusla ekonomi och inflationen, som Beyoncekonserten gjorde, genom att ta hit ännu en freakshow.

Är du bög eller jobbar du med promotion för Taylor Swift-turnen. Jag tror på bägge.
Citera
2023-06-21, 12:15
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Fattar ej varför hon måste va så dyr när hon har mer än 4 hus

Kärringen måste ju ha ÅTTA HUS fattar du väl. Ställda på höjden, så att hon kommer in utan att behöva gå på knä.
Citera
2023-06-21, 12:18
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enders.Aldebrink
Ja de är ju jobbigt när hela Flen dyker upp på konserter haha
Apropå henner slängt så tror ja hon ska va ca 1.78 (läst någonstans) så lite över medel är hon kanske, men desto mer att titta på
Sen kan ja hålla med om att priserna på större konserter blivit helt galna. Men går man inte så ofta så kan de vara värt det, speciellt när de är en stor artist som kan bjuda på en rejäl show.
Går ju hellre på en riktigt bra konsert än att bränna liknande pengar på en krogkväll man inte mins nåt av i efterhand

Hon har säkert hög klackat så då blir hon ju skit lång, 1.85
Citera
2023-06-21, 12:20
  #20
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandssommar
Kärringen måste ju ha ÅTTA HUS fattar du väl. Ställda på höjden, så att hon kommer in utan att behöva gå på knä.
ja man behövere j 8 hus man kan bara bo i 1 åt gången och vad glör de som jobbar där när hon inte är där. Asså när hon är i hus 1 vad gör personalen i de andra husen. hon hinner väl ej va i alla 7 husen om hon turnerar har alltid undrar hur skådisar gör som spelar in kanske 4 filmer per år och sen har 2 månader ledigt på 1 år ska de då flänga runt bland sina 6 hus under 2månader
Citera
2023-06-21, 12:23
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Taylor Swift kommer till Sverige för en konsert på friends arena 17 maj. Det har många väntat på då hon inte varit här innan. Nu sker dock biljett försäljningen via lotterie. de som får kod får bara köpa!
Låter inte troligt. Källa?
Citera
2023-06-21, 12:30
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
ja man behövere j 8 hus man kan bara bo i 1 åt gången och vad glör de som jobbar där när hon inte är där. Asså när hon är i hus 1 vad gör personalen i de andra husen. hon hinner väl ej va i alla 7 husen om hon turnerar har alltid undrar hur skådisar gör som spelar in kanske 4 filmer per år och sen har 2 månader ledigt på 1 år ska de då flänga runt bland sina 6 hus under 2månader

Det viktigaste för en sådan medieperson är väl att kunna skriva på sociala medier om all sin rikedom. De är allt som räknas. Yta, yta, yta. Hur andra ser dig. Att husen inte ens används spelar ju inte roll. IMAGEN ÄR ALLT.
Citera
2023-06-21, 12:40
  #23
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marthas
Låter inte troligt. Källa?
Ja man har fått registrera sig sen den 5 juli så får man ett mail om hur det går till att köpa. De väljer ut av de som registrerat sig vilka som kommer få koder och de kan köpa men alla som får kod kommer kanske ej få biljett. de hade samma system i usa då var det förköp men alla biljetter såldes slut på förköpet
Citera
2023-06-21, 12:42
  #24
Medlem
SodaFointains avatar
I usa krascha sajten

https://www.youtube.com/watch?v=sUip50IZE3s&ab_channel=ABCNews
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in