Citat:
Ursprungligen postat av
Norrlandssommar
Betala 1500-2000 för att se en giraff på 1.90, på avstånd, och trängas med en massa iq-fiskmåsar från Flen.
Ska verkligen fundera på erbjudandet.
Tror dock att jag föredrar att se och höra henne gratis på Youtube. Vissa låtar går faktiskt att lyssna på.

Ja de är ju jobbigt när hela Flen dyker upp på konserter haha

Apropå henner slängt så tror ja hon ska va ca 1.78 (läst någonstans) så lite över medel är hon kanske, men desto mer att titta på

Sen kan ja hålla med om att priserna på större konserter blivit helt galna. Men går man inte så ofta så kan de vara värt det, speciellt när de är en stor artist som kan bjuda på en rejäl show.
Går ju hellre på en riktigt bra konsert än att bränna liknande pengar på en krogkväll man inte mins nåt av i efterhand