Citat:
Ursprungligen postat av
z3r10
Hej,
Jag vill gärna höra eran egna åsikt om ni nu då provat det.
Var det värt det? Var det något som ni blev förvånade över? etc
Mvh
hej, hej.
nej vi har inte provat det, men satt oss in i det och tvekar
Core mer för säljteam alltså ger leadrekommendationer å jag tvekar inför hur bra de kan vara, det ger avancerade sökfunktioner/sökfilter för att hitta specifika målgrupper baserat på bransch, företagsstorlek, geografiskt läge och andra kriterier. det är ju inget märkvärdigt. Vi använder Lime för det t ex och hittar vi något kan vi skicka mail från lime eller bara ta infot och söka vidare på hemsidan/googlr etc
Meddelandefunktioner finns också om man vill ta kontakt med någon och jag har kollat med en säljare som tycker att det går lika bra att skicka mail. men just denna punkt kanske kan vara en inbrytare till vd och andra, men jag vet inte, allt går nog i papperskorgen ändå. jag får en del förfrågningar som går dit i alla fall. Hade de ringt kanske jag hade tagit samtalet, men hur skall de få mitt telefonnummer?
Business-nivån passar bäst för mer omfattande synlighet på LinkedIn. Då måste man nätverka aktivt, dela värdefullt innehåll regelbundet och engagera sig i LinkedIn-grupper. Inget för mig; alldeles för seg typ av försäljning med osäkert resultat
Men får man inte tag på telefon eller mail via Lime, hemsidan eller genom googling eller genom att köpa adresser kan man ju informera personligt via Linkedin kontakter kanske.
PS
Se till att du är verifierad på hitta.se
DS