• 1
  • 2
2023-06-20, 20:36
Medlem
FulOchMisslyckads avatar
Hittade en video på instagram där en kille gillar hur kvinnors lår blir stora när de sätter sig.
I kommentarerna var det massa män som också tycker det är hett. Kvinnorna pratade hur mycket komplex de har över hur deras lår ser ut när de sitter. En del kvinnor skrev att de lyfter upp benen från stolen med tårna så låren inte ska se stora ut.
Jag är skeptisk att någon tycker expanderande lår är sexigt.

Tycker män att det är sexigt när en tjej sätter sig ner och låren blir stora?
Tycker vanliga män att det är hett eller är det bara fettfetischister som gillar det?
Citera
2023-06-20, 20:45
Medlem
One2Manys avatar
Jag tycker det är hett. Men jag gillar breda höfter, stora lår etc. generellt.
Citera
2023-06-20, 20:46
Medlem
OneTaps avatar
har aldrig ägnat nån tanke åt de men ja de kan väl va nice om låren stramar mot ett par tighta jeans på en snygg tjej. en tjockare tjej e ja antagligen ändå inte attraherad av så lår squishen gör varken till eller från :P
Senast redigerad av OneTap 2023-06-20 kl. 20:48.
Citera
2023-06-20, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FulOchMisslyckad
Hittade en video på instagram där en kille gillar hur kvinnors lår blir stora när de sätter sig.
I kommentarerna var det massa män som också tycker det är hett. Kvinnorna pratade hur mycket komplex de har över hur deras lår ser ut när de sitter. En del kvinnor skrev att de lyfter upp benen från stolen med tårna så låren inte ska se stora ut.

Tycker vanliga män att det är hett eller är det bara fettfetischister som gillar det?

Jag har inget problem med en tjej som har stora lår, kan hon knipa fast mig så att jag inte kan komma ur hennes rävsax när vi knullar så är det bara upphetsande.

Kvinnor lägger för stor vikt vid sitt utseende och för lite på sin insida och sina värderingar. Bryr sig för mycket om vad alla andra tycker, inte vad dom själva känner innerst inne. Där har du det mest avtändande med kvinnor. Plus deras konstiga beteende nu när dom har fått digital makt i samhället.
Citera
2023-06-20, 20:50
Medlem
Livssynslurks avatar
Självfallet kan det vara sexigt, precis som så mycket annat.
De flesta kvinnor som säger och agerar så som du beskrev med komplex och att de lyfter tårna, de har förmodligen helt normala lår som ser superfina ut.
* om det ligger ohälsosam övervikt i det så får det dock personligen inte libidon att kicka igång.
Citera
2023-06-20, 20:51
Medlem
varför måste allt vara sexuellt? Vad har den här världen kommit till. Vad härnäst?
Citera
2023-06-20, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FulOchMisslyckad

Jag gillar när kvinnor har ordentliga lår, och lite höfter/rumpa och att detta verkligen syns då dom sitter.

En smal midja, och breda höfter med en fyllig rumpa och lår är nog det vackraste som finns.
Citera
2023-06-20, 21:09
Medlem
Trakessons avatar
Låren blir inte större när en kvinna sätter sig. De ändrar bara form eftersom de trycker mot det hon sitter på.

Herregud så okunniga människor det finns här på Flashback.
Citera
2023-06-20, 22:16
Medlem
sommarlovs avatar
Rätt märkligt egentligen.
Män kan kolla in kvinnor på ett sätt som kan äckla dom.
Samtidigt som kvinnor nojar helt i onödan för saker män aldrig tänker på!
Citera
2023-06-20, 22:20
Medlem
Bubba00s avatar
bredarslade fruntimmer har sin charm
Citera
2023-06-20, 22:30
Medlem
Ghastens avatar
Nej fan onyttigt för ögonen.
Citera
2023-06-21, 04:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
väldigt motbjudande inlägg i den här tråden.

svenskar som låter som dom är hämtade ur nån afrikansk djungel, där dom hyllar breda höfter, stora lår och feta rövar?

är det porren som gjort er sjuka i huvudet eller vad beror det på ?

inte undra på att kvinnorna blir fetare och fetare när det finns såna som er som uppmuntrar det

Jag utgår från att jag inte behöver nämna för dig hur människokroppar brukar se ut utanför porren och hollywood?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in