2023-06-20, 16:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enders.Aldebrink
Tycker också att det är galet hur porrvärlden gjort det till nåt normalt.

Analsex är knappast ett nytt fenomen. Innan det fanns kondomer/piller så gick det ju ej att alltid ha sex i vaginan såvida man ej ville ha 20+ barn.
Senast redigerad av kommenurjorden 2023-06-20 kl. 16:33.
Citera
2023-06-20, 16:37
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Analsex är knappast ett nytt fenomen. Innan det fanns kondomer/piller så gick det ju ej att alltid ha sex i vaginan såvida man ej ville ha 20+ barn.
Men då var inte vi med va?
Nog är det porren som normaliserat de som det är nu (och har varit senaste 15 åren, ish), knappast gammal historia.
Citera
2023-06-20, 16:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eatler
Finns inget större bevis på att du är ännu en ensam autist än när du slänger dig med betacuck och liknande begrepp. Kul att du har ett anonymt forum du kan rollspela framgångsrik på men när du nyttjar de oknullades modersmål avslöjar du dig.

OnT: Ja, du missar något, det är ju en erfarenhet. Precis som en vacker solnedgång eller doften av kaprifol.
Det känns inte som att du har koll riktigt.

Du försöker inbilla folk att dajmkrysset luktar gott? Om ditt dajmkryss doftar kaprifol så är du garanterat bög. Finns inga andra som smörjer in rövhålet med parfym!
Citera
2023-06-20, 16:51
Medlem
Eatlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Det känns inte som att du har koll riktigt.

Du försöker inbilla folk att dajmkrysset luktar gott? Om ditt dajmkryss doftar kaprifol så är du garanterat bög. Finns inga andra som smörjer in rövhålet med parfym!

Jag jämförde erfarenheter. Tog du min solnedgångskommentar som att rövhålet fusionerar väte också då eller?
Citera
2023-06-20, 16:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eatler
Jag jämförde erfarenheter. Tog du min solnedgångskommentar som att rövhålet fusionerar väte också då eller?
Att det var en bi-produkt menar du?
Citera
2023-06-20, 17:02
Avslutad
Tycker det är jävligt avtändande som man, men blev mer eller mindre tvingad till att testat av en tidigare porrskadad partner vilket jag ångrar och fortfarande försöker förneka/förtränga en sådär 7 år senare. Inte fan vill man ha en partner med sprickor som läcker, samtidigt verkar de krävas en hel del prepping. Men alla har väl sina fetischer.
Citera
2023-06-20, 17:05
Moderator
Maviels avatar
Smaken är som baken

Det finns de som gillar det och de som hatar det och allt däremellan. Svårt att veta vilken kategori du tillhör men vill du inte testa så testa inte.
Citera
2023-06-20, 17:12
Avslutad
Citat:
Men då var inte vi med va?
Nog är det porren som normaliserat de som det är nu (och har varit senaste 15 åren, ish), knappast gammal historia.

Själv tittar jag inte på porr, men har haft analsex med flera kvinnor och uppskattat det (vilket även de har gjort).

Ser det inte som konstigare än att få en avsugning av en kvinna.

Det är ju kvinnan i sig man tänder på, oavsett vilket av hennes hål man stoppar in den i.
Citera
2023-06-20, 17:14
Medlem
Ja, du missar guld på penisen.
Citera
2023-06-20, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c0mbiner
Ja.

Det är en skön upplevelse, särskilt att spruta röven full. Känns annorlunda mot fittan.
Fittan är för hetro-töntar....
Citera
2023-06-20, 17:17
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Själv tittar jag inte på porr, men har haft analsex med flera kvinnor och uppskattat det (vilket även de har gjort).

Ser det inte som konstigare än att få en avsugning av en kvinna.

Det är ju kvinnan i sig man tänder på, oavsett vilket av hennes hål man stoppar in den i.
Tar du den själv i 2an också? Om hon tex vill in och pilla eller köra in nåt?
Ja du gör ju som du vill... hos mig är det Exit only.
Citera
2023-06-20, 17:28
Avslutad
Citat:
Tar du den själv i 2an också? Om hon tex vill in och pilla eller köra in nåt?
Ja du gör ju som du vill... hos mig är det Exit only.

Nej, det gör jag inte. Inte min grej alls. En brud jag knullade analt försökte en gång ge tillbaka med ett finger men fick stoppa henne då det var obehagligt bara.

Gillar att vara den dominanta i sängen, ge men inte ta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in