2023-06-20, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c0mbiner
Lite närmre kanske? Närmare bestämt skåne?

Jag kan inte Skåne, har aldrig varit där. Tyvärr så har dom ju stängt ner bride.ru (man kunde beställa sig en rysk fru därifrån en gång i tiden).
Citera
2023-06-20, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Haha, det går nog bättre till nästa gång ska du se.
Får hoppas på det har haft sån tur med dom senaste pojkvännerna dom har kunnat ha sex i alla lägen så det var ett tag sen man träffade en vinballe😆
Citera
2023-06-20, 14:35
Medlem
rullkragens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av springfittan
Jag kan inte Skåne, har aldrig varit där. Tyvärr så har dom ju stängt ner bride.ru (man kunde beställa sig en rysk fru därifrån en gång i tiden).

Tjenis.

Det går att göra på mamba.ru

Kan vara något för TS att beställa en ryss som knullkompis
Citera
2023-06-20, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jalapeni
Får hoppas på det har haft sån tur med dom senaste pojkvännerna dom har kunnat ha sex i alla lägen så det var ett tag sen man träffade en vinballe😆

Vinballe är väl det bästa? Alla kvinnor älskar baginboxen och under baginboxen så hänger pipen... a.k.a vinballen
Det är bara att snutta på.
Citera
2023-06-20, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av springfittan
Vinballe är väl det bästa? Alla kvinnor älskar baginboxen och under baginboxen så hänger pipen... a.k.a vinballen
Det är bara att snutta på.
😂🤮
Citera
2023-06-20, 14:57
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Jag har haft förhållanden sen jag var tonåring som i princip överlappat varandra , nu har jag lämnat min kille i våras och håller typ på att dö av sexbrist.
Hittade en kille på krogen i helgen och vi försökte ha sex men han hade druckit lite mycket 😅

Hur gör man?
Jag har aldrig nätdejtat är verkligen inte min grej , ska jag fråga någon snygging på gymmet kanske 😄
Eller fortsätta leta på fester och krogen?

Varför inte fortsätta med honom då, han kan ju inte vara alkoimpotent jämt?

Dessutom så brukar ju alkoimpotensen släppa dan efter när man sovit ruset av sig och mannen blir kåt som ett djur, väntade du inte på det eller?
Senast redigerad av halaltarzan 2023-06-20 kl. 14:59.
Citera
2023-06-20, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Varför inte fortsätta med honom då, han kan ju inte vara alkoimpotent jämt?

Dessutom så brukar ju alkoimpotensen släppa dan efter när man sovit ruset av sig och mannen blir kåt som ett djur, väntade du inte på det eller?
Nej jag bara gick tyvärr 🥲 🤣
Senast redigerad av Jalapeni 2023-06-20 kl. 15:09.
Citera
2023-06-20, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rullkragen
Tjenis.

Det går att göra på mamba.ru

Kan vara något för TS att beställa en ryss som knullkompis
Haha nej jag gillar den svenska looken bäst 🤗
Citera
2023-06-20, 15:11
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Nej jag bara gick tyvärr 🥲

Ta kontakt med honom igen är mitt råd iom att isen så att säga redan är bruten och ni förmodligen har gjort allt utom att just göka. Och eftersom han troligtvis skäms lite lätt för att han inte kunde prestera så sitter du med trumf få hand, så spela dina kort rätt nu så kommer du att få din KK.
Citera
2023-06-20, 15:13
Medlem
Citat:
Ja det är för gammalt😅😍
Ska se om jag hittar någon på midsommar ska på en stor fest då
Problemet med att hitta KKs bland folk man känner privat är att det kan påverka vänskapsrelationer och gruppdynamik i flera fall. Självklart finns det de som hanterar det väl men det finns också många som har svårt för att hålla det till en fysisk relation och sen även sköta det snyggt om KK-relationen skulle gå över.
Citera
2023-06-20, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Ta kontakt med honom igen är mitt råd iom att isen så att säga redan är bruten och ni förmodligen har gjort allt utom att just göka. Och eftersom han troligtvis skäms lite lätt för att han inte kunde prestera så sitter du med trumf få hand, så spela dina kort rätt nu så kommer du att få din KK.
Hade gärna gjort men minns inte ens hans namn 😁
Men han var snygg och hade bred kuk hade varit perfekt 😍
Citera
2023-06-20, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FulaFulaFarbror
Problemet med att hitta KKs bland folk man känner privat är att det kan påverka vänskapsrelationer och gruppdynamik i flera fall. Självklart finns det de som hanterar det väl men det finns också många som har svårt för att hålla det till en fysisk relation och sen även sköta det snyggt om KK-relationen skulle gå över.
Ja klokt jag kanske ska följa ditt tips du gav tidigare i tråden😀
Ska kolla in den sidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in