2023-06-20, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilaovve
https://anonfiles.com/d5J3Cax1zb/B418922AB71FUPmaskadcompressed_pdf_zip

Stort tack!

FUP i citat.
Citera
2023-06-20, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilaovve
https://anonfiles.com/d5J3Cax1zb/B418922AB71FUPmaskadcompressed_pdf_zip

STORT tack.. Du är GULD
Citera
2023-06-20, 13:20
Medlem
enkoppvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Här är 4 privata bilder: https://delafil.se/32ac57a4f98c7b6c/Tjej.rar

Men hur vet jag att det verkligen är hon och inte bara någon random? Går det att bevisa på något sätt?
Senast redigerad av enkoppvin 2023-06-20 kl. 13:32.
Citera
2023-06-20, 13:24
Medlem
Marchionesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enkoppvin
Tack!!
Men hur vet jag att det verkligen är hon och inte bara någon random? Går det att bevisa på något sätt?

Det finns bild i FUP.
Citera
2023-06-20, 14:27
Medlem
Citat:
Inte hunnit läsa FUP men är det mördaren som skrev till en annan kvinna?

Nej BO (kvinnan) var otrogen med en patetiskt snubbe på jobbet som hade skrivit en massa handskrivna brev till henne. Anmärkte bara på hur tragiskt vuxna kan bete sig. Gäller alla 3 (GM, BO och hennes cuck).
Citera
2023-06-20, 15:57
Avstängd
Citat:

Det vet du inte men det är hon. Bilderna kommer från Instagram efter hennes död som en hyllning från en arbetskamrat.

Citat:
Ursprungligen postat av WayToRichness
Nej BO (kvinnan) var otrogen med en patetiskt snubbe på jobbet som hade skrivit en massa handskrivna brev till henne. Anmärkte bara på hur tragiskt vuxna kan bete sig. Gäller alla 3 (GM, BO och hennes cuck).

Ofan så hon slog barnen? Ska läsa FUP i helgen. Intressant att se vem killen är. Kanske nån man vet vem det är. Av den bild jag fått av henne är det inte en person som slog sina barn.
Citera
2023-06-20, 17:17
Medlem
Marchionesss avatar
Citat:
Det vet du inte men det är hon. Bilderna kommer från Instagram efter hennes död som en hyllning från en arbetskamrat.

Ofan så hon slog barnen? Ska läsa FUP i helgen. Intressant att se vem killen är. Kanske nån man vet vem det är. Av den bild jag fått av henne är det inte en person som slog sina barn.

Det är risken med en kvinna som under lång tid misshandlas emotionellt och fysiskt i ett förhållande. Hon kan börja bete sig likadant mot barnen.
Citera
2023-06-21, 12:38
Medlem
enkoppvins avatar
Citat:

Du minns inte alls namnet på personen eller username?
Jag har kollat alla öppna konton som Raya följde eller som följde henne men hittar ingenting
Citera
2023-06-21, 13:23
Avstängd
Citat:
Jag har kollat alla öppna konton som Raya följde eller som följde henne men hittar ingenting

Jo jag vet namn men tänker inte lägga upp det här. Du är 2 inlägg ifrån att kunna skicka PM till.
Citera
2023-06-21, 15:37
Medlem
Marchionesss avatar
Citat:

Jämför bara med bilden i FUP.
Citera
2023-06-21, 17:10
Medlem
enkoppvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marchioness
Jämför bara med bilden i FUP.

Jo, men det är därför jag blev osäker, för jag tycker det är svårt att se likheter...
https://www.bildtagg.se/bild/i6uw2k828fotyp8ptodm7xc
Citera
2023-06-21, 17:11
Medlem
enkoppvins avatar
Citat:
Jo jag vet namn men tänker inte lägga upp det här. Du är 2 inlägg ifrån att kunna skicka PM till.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in