Citat:
Ursprungligen postat av
Madonnita
Varför hittar du på? Hon var den snällaste mot barnen.. Du upprepar vad mördaren försöker inbilla barnen.. Otrogen var hon inte .. Snubben som levde på henne var väl ingen "riktig" man .. hon ställde maten på bordet, då tycker jag hon har rätt i att finna kärlek .. mördaren parasiten har levt på henne.. Klanen han tillhör är typiska IS.. en polisman får inte bara lämna anställningen och rymma till Sverige.. så det är verkligen märdaren du ska ifrågesätta.. inte offret.. läs vad som sägs i barnens förhör innan du smutskastar ett offer. Ingen.. ingen får ta liv av nån annan.. inga orsaker får berättiga ett mord.
Ja, jag hade inte litat på ett ord som kom från den mannens mun.
Han har själv slagit barnen. Han har slagit sin fru tidigare.
Och trots att det är uppenbart att han dödade henne med 25-30 hugg/skärsår (står olika..) och sen påstår han att det var självförsvar(!), att han inte haft uppsåt att döda och att han bara huggit henne 2 gånger! Helt jävla dum i huvudet.
Jag vet inte 100% om mamman slog barnen.
De här inspelningarna han tjatade om - spelades de någonsin upp?
Fick vi bevis på att hon slagit barnen?
Jag har läst och läst men antingen har jag missat just den biten någonstans (om det är så - var i fup/dom finns det?) eller så står det bara inte med. Har hon verkligen slagit barnen eller har hon bara blivit arg och skällt på dem?
Barnen berättar bara att pappan slagit dem och att mamman ibland blivit arg. Pappan ska ju ha uppmanat sina söner att göra mamman arg just för att kunna spela in och sen kunna visa soc så att hon inte skulle få vårdnaden om barnen om hon skulle försöka skilja sig.