2023-06-19, 20:28
Medlem
dialektikers avatar
Nu tittar Bökberg på tablåbundet avsnitt så nu kan vi andra diskutera.

Mormodern, fy f-n vad mossigt att bo hemma hos en pensionärsmöblerad uråldrig mormor.
Han är jättekonstig som står ut med detta.

Och det kryper i kroppen på mig med hennes kärringgnällande sätt att prata genom näsan "ja, det är underbart alltså. Ja... Mmm.." för att bekräfta sig själv att det hon sagt är så bra.

Såna personer är vidrigt att prata med.

Ska Ida och Arvid bo i den där mossiga möbleringen med svartvita porträtt på väggen, antik- och pensionärsmöblering hos mormodern?
Då känner man ju sig som 90 bast fast man inte är det.
Och så till på köpet den där vidriga mormodern inpå sig.
Som dessutom lägger sig i Arvids sexliv. Jag kan inte komma på något mer vidrigt.

Stackars Ida att ha Arvids mormor ständigt övervakande på sig.
Senast redigerad av dialektiker 2023-06-19 kl. 20:40.
Citera
2023-06-19, 20:34
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Nu tittar Bökberg på tablåbundet avsnitt så nu kan vi andra diskutera.

Mormodern, fy f-n vad mossigt att bo hemma hos en pensionärsmöblerad uråldrig mormor.
Han är jättekonstig som står ut med detta.

Och det kryper i kroppen på mig med hennes kärringgnällande sätt att prata genom näsan "ja, det är underbart alltså. Ja... Mmm.." för att bekräfta sig själv att det hon sagt är så bra.

Såna personer är vidrigt att prata med.

Ska Ida och Arvid bo i den där mossiga möbleringen med svartvita porträtt på vägen, antik och pensionärsmöblering hos mormodern?
Då känner man ju sig som 90 bast fast man inte är det.
Och så till på köpet den där vidriga mormodern inpå sig.
Som dessutom lägger sig i Arvids sexliv. Jag kan inte komma på något mer vidrigt.

Stackars Ida att ha Arvids mormor ständigt övervakande på sig.
"Du är min hustru, jag är din man, och mannen är kung" som Vulkanus sa i "A Duck Tales Valentine"

Vilken tur att jag lever ändå, så jag kan hålla tillbaka att du ropar över hela kvarteret
rörande vem som tar vem i ett sista avsnitts skälvande timma

Jag ger Lina och Alex 5 månader till att leva....ihop
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-06-19 kl. 20:44.
Citera
2023-06-19, 20:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Fatta att en självutnämnd feministpsykolog parar ihop en stark och levnadsglad, sprudlande kvinna i sina bästa år med en manipulativ ****** som saknar känslor..! Som gnäller robotliknande om hur mycket tid han behövt spendera med sin nya fru under inspelningen.
Jag tror Arvid vill ha så mycket egentid för att han helt enkelt inte tycker att det är särskilt kul att umgås med Ida. Jag tror han tycker att hon är ytlig och att han snabbt blir uttråkad i hennes sällskap.
Citera
2023-06-19, 20:41
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Sykot Arvid älskar att sprida otrygghet i alla rum han går in i
"Nej inte under dom här omständigheterna" (där fokuset på mig skapat av andra inte är stort nog)

Carro är less på snubbar som inte respekterar kvinnors gränser (såtillvida det inte är i sängen)
Det var alltså ideologiskt nej sägande till Agust i mångt å mycket såklart
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-06-19 kl. 20:53.
Citera
2023-06-19, 20:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Det tycker inte jag. I år är alla killar omanliga i manér och rörelsemönster. Alex och Fredrik passar i det omanliga medan Arvid inte gör det eftersom han låtsas vara rejäl men klarar inte det. Hans teknik i rullskidor är pinsamt dessutom, där blottas hans omanlighet rejält.
Med manliga menar du macho då eller? Håller med om att det inte finns några machokillar med men nog tycker jag samtliga är modernt västerländskt manliga i rörelsemönster och manér.
Citera
2023-06-19, 20:51
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pop-ikon
Fullständigt genomgående också att först får den som generellt betett sig mest "needy" svara, och den som verkligen har bollen får svara sist.

Ja det var de som tvekade som fick svara sist, för att psyka partnern och tittarna 🤣
Men det är okej, det gör faktiskt programmet mer spännande att titta på.
Citera
2023-06-19, 20:55
Medlem
Låt nu övermänniskan Arvid få yngla av sig nu, synd bara att Ida är så uppe i åren redan. Fint par annars.
Citera
2023-06-19, 20:59
Medlem
pop-ikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Carro är less på snubbar som inte respekterar kvinnors gränser (såtillvida det inte är i sängen)
Det var alltså ideologiskt nej sägande till Agust i mångt å mycket såklart

Lite av ett tecken i tiden - det där med att använda ordet "snubbar" när man ska generalisera negativt om män - det är sällan man hör det nuförtiden, nästan på väg bort. Som om vi kommit vidare. Men inte Carro

Och det visste vi ju, att hon är mer intresserad av politik och att hävda sin rätt än att gifta sig. "Äktenskap, vad fan är det, liksom". Totalhaveri att man kan få bli castad med den inställningen, men de vill väl ha dramat, och "diskussionerna".
Citera
2023-06-19, 20:59
Medlem
Allting är svart eller vitt för många av er här. Dränerande att vara här. Bara för att jag anser deltagande männen vara smått feminina i hur de för sig betyder inte att alternativet är macho. Finns grader mittimellan. Faktiskt.
Citera
2023-06-19, 21:00
Medlem
SnutteFia03s avatar
Fick känslan av att Lina hade bestämt sig för att säga nej till en början. Det var lite märkliga uttryck hon kom med innan beskedet och sedan de olika blickarna och uttrycken hon gjorde när Alex kom med sin utläggning kring varför han valde att säga ja.

Tror hon ändrade sig i sista stund där.
Citera
2023-06-19, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av q-wxyz
Han har fina gener, frågan är om han inte är den bästa deltagaren någonsin.

Ja, Arvid är en av de främsta männen i programmets historia. Håller egentligen bara Edvin högre.

Grunden i manlighet är att attrahera en kvinna. Klarar man inte det är man inte ens i närheten av manlig.
Citera
2023-06-19, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Fick känslan av att Lina hade bestämt sig för att säga nej till en början. Det var lite märkliga uttryck hon kom med innan beskedet och sedan de olika blickarna och uttrycken hon gjorde när Alex kom med sin utläggning kring varför han valde att säga ja.

Tror hon ändrade sig i sista stund där.

Rätt beslut. Allt annat vore sjukt elakt efter hennes charmoffensiv. Nu höjde hon Alex status vilket kommer att gynna honom i framtiden.
Senast redigerad av Keus 2023-06-19 kl. 21:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in